ponedjeljak, 25.02.2008.

Radni ponedjeljak...

Evo, i ovaj vikend nam je brzo završio, zar ne? Barem meni. Jeste li bili marljivi i dijelili posjetnice? Ma naravno da jeste;)
Evo danas i nekoliko korisnih linkova za vašu online promociju, odnosno stranice na kojima ćete moć postaviti vaše besplatne oglase. Preporučam vam da ih svakih tjedan dana ponovno pogledate i vidite dali je potrebno na novo postaviti vaše oglase ili ne.

Krenut ćemo sa portalom Index.hr. Ako niste znali, Index.hr nudi i besplatni online oglasnik. Sve što morate napraviti je registrirati se kao korisnik i slobodno postavite vaše oglase za vašu GDI stranicu. www.index.hr

Sljedeća stranica je www.croatian-advertiser.com. Ovaj oglas na moju stranicu dnevno dovede između 15 - 20 posjetitelja. Svakako postavite vaš oglas i tamo. Naravno, pregledajte ga svakih 7 dana da vidite dali je vaš oglas još uvijek na popisu.

Također jedan od besplatnih oglasnika je www.osijek-online.com. Za postavljanje besplanih oglasa, također će vam biti potreban registracija.

Isto tako, www.besplatni-oglasnik.com. Ovdje je također potrebna registracija za predavanje oglasa.

Posjetite i stranicu www.besplatnioglasnik.hr, tamo također možete predati vaš besplatni mali oglas.

Naravno, postoji još puno mjesta na internetu na kojima možete postavljati vaše besplatne oglase i ovo su samo nekoliko njih. Al kada bih krenu pisati o svim mogućnostima, vjerojatno bi ovaj post cijeli dan pisao. Ako vam je ovo pre malo oglasa, uvijek možete upisati "besplatni oglasnik" ili "besplatni oglasi" u Google i malo pregledat rezultate. Ima ih puno, vjerujte mi. I jedna stvar za kraju koju vam predlažem je: Uzmite si neku praznu bilježnicu i zapišite si sve podatke o registraciji. Vjerujte mi da ćete ih brzo zaboravit. Bolje pisat;)

Eto toliko za danas od mene... budite mi marljivi i produktivni;)

Lijep pozdrav svima

www.gdi-croatia.ws

- 10:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #