četvrtak, 14.02.2008.

Dobrodošli na uzbudljivo novo putovanje...

Dragi moji posjetitelji ( i oni koji će to tek postati), korisnici, partneri... Trenutno radim na obnovi web stranica GDI-Croatia.WS koje bi se trebale naći online kroz nekoliko dana. Sve što vam za sada mogu reć je da će ovaj blog također igrati jako veliku ulogu, pogotovo za sve moje "poslovne partnere" odnosno korisnike GDI-a. Namjera mi je naime ovdje objavljivati najbolje moguće strategije vezane uz offline i naravno online marketing GDI-a. Siguran sam da će i oni koji nisu GDI korisnici također nać vrijedne informacije za njihove poslove. Bit će ovo na neki način mala online školica marketinga i "internet business-a". Nadam se da ću svojim postovima i naravno vašim komentarima uspijet pomoć onima kojima je to potrebno. Odnosno, ako imate bilo kakva pitanja, slobodno se obratite...

Za sada, toliko od mene, i naravno javim se opet kroz par dana kada će i nova web stranica biti online.

Lijep pozdrav svima,

www.gdi-croatia.ws

- 20:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #