subota, 17.09.2005.

Kava sa šlagom...

Image Hosted by ImageShack.us
Bilo je oko sedam sati sparnog ljetnog poslijepodneva. Već sam satima sjedio zgrbljen pored računala. Kralježnica mi je doslovce pucala. Klimatizacija je bila isključena, a ured se počeo pretvarati u vruću zagušenu pećnicu. Košulja mi se prilijepila uz znojavu kožu. Odjednom začuh grub glas koji je dolazio iz pravca uredske kuhinje:
- Dečko, jesi za kavu?
Shvatih kako je već poprilično kasno. U zgradi smo ostali samo čuvari i ja. Pokušao sam zamisliti, ne osvrćući se, kako izgledaju. Žgoljavi, brkati, neugledni… No, moja je znatiželja u tom trenutku nadjačala sve i okrenuh se kako bi ih pogledom potražio. Tada sam se uvjerio u suprotno. U dnu prostorije stajale su dvije crnokose gromade. Njihovim je sivim odorama malo nedostajalo pa da popucaju po šavovima. Goleme nadlaktice, široka ramena, uzani strukovi, ovalne i čvrste guze. Njihovi "pendreci" više su se nego isticali zatočeni u pretijesnim hlačama. Baš kao i snažna prsa, u pripijenim košuljama kratkih rukava. Osjetih nezadrživo škakljanje u guzi, a bradavice mi otvrdnuše. Uzalud sam pokušavao skrenuti misli.
- Hvala, rado bih popio kavu! - odgovorih.
Uputio sam se prema kuhinji do prostranog naslonjača u kojemu je udobno zavaljen sjedio jedan od njih. Na pločici prikvačenoj na njegovoj košulji pisalo je Marin. Drugi čuvar, s natpisom Mislav, stajao je iza mene, naslonjen na zid kuhinje. Sagnuo sam se prema stoliću na kojemu me je čekala šalica kave. Mislav mi se približio s leđa, nježno prislonivši svoje tijelo uz moje:
- Čuj! Činiš mi se jako napet, prijatelju. Ako želiš, mogao bih te izmasirati! - rekao je položivši svoje snažne ruke na moje bokove. Oblio me hladan znoj, a koljena su mi počela nekontrolirano podrhtavati, dok je moj zatiljak naprosto gorio od njegova vrućeg daha. Osvijestio me je tek Marinov zavjerenički pogled.
- Ovi su kurci upravo to i čekali! - pomislih. - Sve su to isplanirali, jer su dobro znali da se neću opirati. Sada već vladajući situacijom.
Odgovorih kako bi mi "masaža" zaista dobro došla. Mislav kao da je jedva dočekao moj odgovor. Svojim vlažnim i toplim jezikom počeo je temeljito pretraživati moj vrat i uši. Ni ruke mu nisu bile besposlene. Vještim mi je prstima raskopčavao košulju od najdonjeg gumba do ovratnika, milujući pritom moj trbuh i prsa. Sklopih oči.
Prije no što toga bijah svjestan, drugi komad, Marin, već mi je spustio hlače. Nježno je grickao moja bedra, a prstima nježno pritiskao područje između jaja i guzne rupice. Nije bilo milimetra na mojoj koži gdje se nije zadržala barem jedna od dva para ruku.
Mislavova mišićava prsa naprosto su se prilijepila na moja vruća leđa. Njegov mi je vlažni dah ježio ramena, dok je objema snažnim rukama znalački štipao moje bradavice. Istodobno, Marinov je jezik bludio mojim bedrima, preponama, međunožjem. Ljubio je moj pulsirajući ud, pohlepno ga gutao i sisao. Nekoliko njegovih, pljuvačkom navlaženih prstiju, ubrzo je pronašlo put prema unutrašnjosti moje guze, kružeći tamo sve do bezglasnog jecaja mog vrhunca…

Slijedećeg jutra probudio sam se iz snova koji su mi dali ideju za naš slijedeći susret.

Autor: Smokva

| 16:16 | Svrši (20) | paper_edition | #

<< Arhiva >>

gay susreti