Koleđicom po Argentini

srijeda, 21.11.2007.

Prva postaja - Bariloche

Dakle, jedno divno razdoblje u Argentini je zavsilo. Zavrsila posao, oprostila se s dragim novim prijateljima koje sam stekla i krenila na put prema dugo prizaljkivanoj Patagoniji. Zadnji tjedan u San Juanu je bija nevjerojatan, kako se poklopilo da puno nas ide u isto vrime, tili smo iskoristit svaki trenutak koji nam je osta. I bome jesmo :) Festali smo cilo vrime, rostiljali, bili na koncertu, slavili rodjendane...Al mislim da cu vas ugnjavit pricama o svim ljudima koje sam upoznala ovde slijedecih par miseci, jer zasluzuju puno vise prostora i vremena nego sta ovaj blog moze ponudit. Ha! No, da ne postanem sad meckava i pateticna, vratimo se mi Patagoniji. Dakle Bariloche, vrata Patagonije, cili prostor je zapravo veliki nacionalni park, priroda je nevjerojatna! Puno zelenila, jezera, planine sa vrhovima jos pod snijegom i puno zutog cvica nalik brnistri, pa se prisjetih i svog rodnog kraja. I cokolada na svakom koraku. Malo mi je zlo, al isplati se. I kupila sam kapicu na kojoj pise Patagonia i djemperic na ljamice i sad sam spremna za put na kraj svita. Danas smo dakle obilazili jezera, sutra idemo bikama malo okolo i penjat se na nekakvo brdo s vidikovcem, a navecer krecemo prema kitovima i pingvinima i tuljanima na Peninsulu Valdes. Daniel je super putni kompanjon i voli cokoladu.
Upravo mi stizu poruke da smo pokosili Engleze, hip hip hura! Mislim da cu veceras obuc svoje carapice za svecane prilike - dobre stare bijelo-crvene.
Eto. Idemo sad malo po gradu. Vrime savrseno, ni oblacka na nebu i fino toplo. Hm, u Patatgoniji??! Al neka, volin ja da je tako.
Veseli pozdrav iz Barilochea i pusa svim dragim prijateljima koji rade diplomski.

21.11.2007. u 23:52 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

0



< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Meni je sad ovoliko sati:

San Juan

Image Hosted by ImageShack.us

San Juan links

San Juan opcenito
San Juan, wikipedia
Universidad Nacional de San Juan
slije iz San Juana