Koleđicom po Argentini

petak, 21.09.2007.

San Juan live!!!

Evo mene napokon u obecanu zemlju! Uh, odakle pocet?! Let je bio ugodan, jucer sam vidila 6 aerodroma tako da Andrea i Frleta mogu i mene uzet kao mentora za diplomski :) Ja sam sretno stigla, ali ne i moja prtljaga, sta me nije zabrinulo jer sam osjecala da ce se to dogodit, pa sam bila spremna i imala osnovne potrebstine u rucnoj prtljazi. Ovi na aerodromu su bili extra ljubazni, i sutnili mi 150 pesosa (cca 300kn) i kozmeticki survival kit. Meni dosta. Stvari su mi malo proputovale svijet (poslali su ih na krivu destinaciju ko fashion guruu), ali sutra mi se vracaju tu u San Juan. E da, Natashica mi je taman pri izlasku iz stana u Zg ubacila u torbu carapice na shahovnicu, a kako su mi to sad jedine ciste, cili dan setam u njima, upoznajem ljude, kolege, koji me prvi put vide, a ja kao pravi domoljub. Ja i bijelo-crvenaaaa polja hrvatskaaaa...
Prvu Argentinku sam upoznala vec u BA i to - vegetarijanku. Tu je nas razgovor zavrsio.
Dakle, stigoh sinoc oko 23.30 u San Juan, shefica me docekala i odvela u dom. Tamo se nista spektakularno nije dogodilo jer sam zaspala ko zaklana. Jutros me skupila u domu i odvela na fax i upoznala sam buduce kolege. Jos ne znam sta cu radit, a necu brzo ni saznat jer je sutra praznik, pa tek pocinjem u ponediljak. Hihihi. Dom je malen, tako da sam danas za ruckom u menzi vec skoro sve upoznala. Uglavnom stranci, 3 Brazilca kod kojih se pije brazilska kava posli rucka i obozavaju cokoladu, pa sam ja donila svicarsku koju sam kupila tamo u djuticu i sad smo si super :) Onda ima neka hrpa Peruanaca, par Argentinaca i Srpkinja. Slijedeci tjedan treba doc jos neka Grkinja i Bosanka, pa cemo imat pravu balkansku delegaciju. Sutra je Dia de los Estudiantes, praznik i imamo rostilj u domu. Btw, danas smo za rucak imali govedinu, a rijetko kad imaju piletinu jer je skupa. Goveda im valjda rastu po stablima.
Sad idem nazad do sobe koja se zraci jer san je oribala dezinfekcijskim sredstvima. Danas sam vec bila u shoppingu i kupila sta - hrpu sredstava za ciscenje. Fuj, postajem domacica. I obicne carapice naravno :) I kusin i rozu jastucnicu ko pravi mali hedonist. A veceras idemo kod Jelene na degustaciju cileanskih vina, jer se upravo vratila otamo s odabranim primjercima. Eto. Toliko o prvim dojmovima.
Pozdrav svim citateljima, ma gdje bili!

21.09.2007. u 00:24 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

0



< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Meni je sad ovoliko sati:

San Juan

Image Hosted by ImageShack.us

San Juan links

San Juan opcenito
San Juan, wikipedia
Universidad Nacional de San Juan
slije iz San Juana