Image and video hosting by TinyPic

Zb(i)rka gastronomskih užitaka

24.07.2008., četvrtak

NAJJEDNOSTAVNIJI KRUH NA SVIJETU

Nisam luda za kruhom. Točnije, kruh nije neki izazov za moje nepce. Inače, za one koji ne znaju u kruh, naravno, stavljamo kvasac, a kvasac služi da kruh nabuja - dobro, ovaj dio svi znamo, ali da li znate da on i kad je kruh pečen, pa i ohlađen i dalje buja u povoljnom mediju (kao što je želudac)? Da, da. U pravilu kruh bi se smjelo jest tek četvrti dan kada kvasac prestane djelovat, ali... onda nije prhak, mekan... sve što ljudi vole.

Da nisam luda za običnim kruhom moja majka jako dobro zna. Zato ga voli speć u pekaču, ali s puno različitih sjemenki i barem tri vrste brašna. E to već predstavlja dobar izazov! No kako ja nemam pekač, a ona me za vikend opskrbi kruhom koji mi onda traje cijeli tjedan ja se niti ne pomišljam zabavljati time. No, eto jednu nedjelju naručili se gosti, a ja kruha nemam. Odsurfam malo po netu i eto! Nađoh recept za najjednostavniji kruh na svijetu! Ispada predivne boje, a gust je i vrlo ukusan, i još bez kvasca! Gosti su se strgali oko toplog kruha!Pa tko želi nek probanjami:


Sastojci:

3 šalice brašna*
3 žličice praška za pecivo
limenka piva
1 i ˝ žličica soli

----------------------
Pećnicu zagrijte na 190°C. Zamijesite kruh mikserom, rukama ili kako god znate. Nauljite posudu i pecite sat vremena ili dok kruh nije gotov. Prvi put možda neće biti savršen, ali već drugi put ,sve će vam biti jasno. Možda više brašna, možda manje. Možda više piva, možda manje...

*Jednom kad sam ga radila dodala sam i šalicu graham brašna, malo više pive i ispao je još bolji!



Priložena slika nije baš moj uradak, ali paše uz temu, pa sam ju stavila...

Isto tako sam našla i jednostavan recept za slatki pivski kruh. Pa klik na naziv koga zanima...
- 11:00 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2010 (1)
Listopad 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (2)
Kolovoz 2008 (7)
Srpanj 2008 (6)

Zb(i)rka gastronomskih užitaka

Links

Kolegice blog-kuharice