Design by: Bibi
Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

_*Adr1@n@_*



icq:198579390
e-mail:garawamala@hotmail.com




_Zowem se Adriana_
...ziwim u Rijeci (zamet)...
imam 16 godina...=)









*Blogowi koje chitam=)*

DoDo and Tikach=)

t3chnomaca*

GiGi =)

psiho*

princ3ss=)

PsY-wj3w3r*

b@dkittys=)

ž3ljana*

An@=)

fraj3r*

suziii=)

DIZ@JN*

klubskascena=)

jacbri*

obala-slowenija=)



Slomila te mala garawa
swe ti snowe s wjetrom odnjela...
slomila te mala garawa
srce ti je ukrala...
slomila te mala garawa
swe ti snowe s wjetrom odnjela
samo nebo zna gdje je nestala
*mala garawa*...=)





*Ako sumnjas da mi se nesto dogodilo
ne placi od od srece sjeti se da KUJA
poput mene nikad ne umire...=)*




**Truju me twoje oci i taj njihow
pogled truju me twoje usne i taj lijepi osmjeh
ipak sad dok na koljenima klecim
molim Boga da se od tog otrowa
NE IZLJECIM!!!=)**




Woljela bi da sam droga
da me wolis kao Boga
da me ubrizgas u wene
i da umres zbog mene...=)




















































petak, 02.02.2007.

...::J3dNoDaNsKa PuStoLoWiNa::...

wjerowatno se pitate shta mi znachi owaj naslow to mi je moj dragi prijatelj DoDo rekao da napishem...he he thumbupdosla ja napokon...u swoju toplu sobicu...mmm...weee...sigurno se swi chudite kako to da ja pisem nowi post nakon par dana ali eto nemam shta radit pa wam pisem malo swojih gluposti...rolleyes danas sam doshla ko turist u skolu prwa 4 sata mi se nije dalo ich pa sam sa tamy zujala po gradusmijeh i dodemo u skolu kad cjeli razred markira kemiju...pa ono ajmo i mi (a nama tesko palo) i bili josh 1 sat u skoli i otisli ca...samo me zanima ko che mi to oprawdat jer josh 3 neoprawdana i letim iz skole...ma blago meni!!!bang widjela se s dragim poslje skole,istlachila ga malo wink pa otisla mado...i ewo sad ljencarim...sutra se ide u bencic ja se nadam!!!waljda me neche neki ljudi sjebat i owu subotu!!!noe da nisam wam wech dugo stawila slike pa ewo malo mojih bisera!!!pozz mwa=) garawamala*thumbup




| komentari (62) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.