HELLOO LJUDI!!!!!,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> HELLOO LJUDI!!!!!,blog.dnevnik.hr/garavamala" />

Design by: Bibi
Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

_*Adr1@n@_*



icq:198579390
e-mail:garawamala@hotmail.com




_Zowem se Adriana_
...ziwim u Rijeci (zamet)...
imam 16 godina...=)









*Blogowi koje chitam=)*

DoDo and Tikach=)

t3chnomaca*

GiGi =)

psiho*

princ3ss=)

PsY-wj3w3r*

b@dkittys=)

ž3ljana*

An@=)

fraj3r*

suziii=)

DIZ@JN*

klubskascena=)

jacbri*

obala-slowenija=)



Slomila te mala garawa
swe ti snowe s wjetrom odnjela...
slomila te mala garawa
srce ti je ukrala...
slomila te mala garawa
swe ti snowe s wjetrom odnjela
samo nebo zna gdje je nestala
*mala garawa*...=)





*Ako sumnjas da mi se nesto dogodilo
ne placi od od srece sjeti se da KUJA
poput mene nikad ne umire...=)*




**Truju me twoje oci i taj njihow
pogled truju me twoje usne i taj lijepi osmjeh
ipak sad dok na koljenima klecim
molim Boga da se od tog otrowa
NE IZLJECIM!!!=)**




Woljela bi da sam droga
da me wolis kao Boga
da me ubrizgas u wene
i da umres zbog mene...=)




















































ponedjeljak, 25.12.2006.

HELLOO LJUDI!!!!!

SRETAN BOŽIĆ !!!!!
ja sad dosla doma mrtwa ne mogu se pomaknut i jos sad pisem owo joooj kako bi rekao moj dragi kojeg wolim najwise..e idem spawat jer....ljudi užiwajte pozz kizzzich=)* garavamala



| komentari (32) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.