<.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
  prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

Konjići

DESIGN by: devilandangel8 Kostur: ktludorije

Click to play konjci
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make a Smilebox slideshow

moja iskaznica

waveime:Marcela
prezime:nema veze
starost:11god
Eto to bi bilo towave:

linkovi

Slikice



Go to ImageShack® to Create your own Slideshow

srijeda, 03.12.2008.

Moj konj

Book ja trenutno nemam konja,ali ako netko želi kupiti konja mora si postaviti par pitanja:
Imam li gdje staviti konja?
Mogu li dnevno odvojiti minimalno dva sata za konja?
Imamo li dovoljno novčanih sredstava za konja?
Ako baš niste sigurni za ova pitanja onda konj baš i ne bi bilo dobro rješenje.Većina konjičkih klubova ima u mogućnosti jahanje na njihovim konjima.Imate li vi konja?(možete odgovoriti u komentarima).Ja obožavam konje i jahanje.Idem u školu jahanja zasad mi dosta dobro ide.Obično na jahanje idem subotom i nedjeljom,a ponekad i srijedom.Na moru jašem na jednom prekrasnom konju.Tamo idem van eee to je prekrasno idem do mora i tak malo po šumi,ali normalno još sad ne idem sama.Treniram i odbojku.Vratimo se temi moj konj.Ja kao što sam i prije rekla nemam konja.Konja je lijepo imati to je veliko veselje,ali i obaveza.Eto to je to book.

- 20:10 - Comment To Me... (0) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.