Oko slijepe Galjufove

petak, 28.09.2007.

Stijena puca, val se lomi, govorili nebi ništa...

Grad izao priopćenje sa slikom i poslao medijima. Sloboda novinarskog izvještavanja, kao i pitanja Šostaru - strogo zabranjeni!

Miki je ovih dana otvorio novo Zagrebačko kupalište na mjestu bivše Kupske ulice. Imamo Zagreb, imamo Veneciju, vikao je ushićeno! Svi djelatnici specijalne policije pozvani su da štite ovo velebno arhitektonsko zdanje na kojem bi pozavidjeli i najveći svjetski stručnjaci, izgrađeno u rekordnom roku. Na ovaj način zasigurno je riješen i problem šaranja fasada po mirovinskom i HEP-u, na potpuno prirodan način, što će se odmah predložiti i gradonačelniku Las Vegasa. Kupalište je trenutno otvoreno samo za djelatnike interventne policije, a uskoro će biti dostupno i ostalim građanima, prvenstveno onima koji su tamo živjeli. Za potrebe novog Zagrebačkog kupališta, srušeno je nekoliko kuća, po Zagrebačkom modelu izgradnje, znači takvom brzinom da su građani bježali iz njih glavom bez obzira.



Gradonačelnik je istaknuo kako pri tako intenzivnom građevinskom zahvatu, nikom ne fali ni nokat, za što je odmah predloženo da mu se uruči odlikovanje, za visok stupanj sigurnosti na gradilištima. Također po novom modelu izgradnje, očekuje se da neće trebati trošiti sredstva za uklanjanje krana, već će on sam pasti, ako vjetar bude povoljan i srušiti još koju kuću, tako da će i na tome grad i izvođaći uštediti znatna sredstva. Time će Zagrebački model gradnje postati jedan od jedinstvenih u svijetu. Svi su vrlo zadovoljni smještajem u Remetincu izjavio je, a tko se bude žalio, ima tamo i kaznionica, pa bu mo ih premjestiti!
Opozicija se ponovno bunila, sad opet da u Zagrebu nije GUP-om predviđena izgradnja plovnih puteva, međutim gradonačelnik je naredio je da se GUP odmah izmjeni i ucrta sve što treba, tako da će sve biti po struci i zakonu. Miki će Kupski kanal, izgrađen na mjestu bivše Kupske ulice otvoriti iz gondole, za ovu priliku specijalno naručene iz Venecije.

Pozdrav iz Zagreba!

- 18:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 27.09.2007.

headbang cry eek

26.09.2007. javno.hrZagreb prvi u Europi naplaćuje parking za bicikle

Zelena akcija se oštro protivi takvom presedanu koji pokazuje u kojem će smjeru ići rješavanje problema parkirnih mjesta u Zagrebu.

M. P.

Zelena akcija pozdravila je odluku gradskog odjela za promet da do kraja tjedna oslobodi u Gajevoj, Preradovićevoj i Cesarčevoj po tri parkirna automobilska mjesta za bicikle.

No, 'zeleni' su zatečeni najavama da će se ta mjesta naplaćivati.

Zelena akcija se oštro protivi takvom presedanu koji pokazuje u kojem će smjeru ići rješavanje problema parkirnih mjesta za bicikle u Gradu Zagrebu.

Zeleni smatraju da naplaćivanje istih neće dovesti do populariziranja biciklističkog prometa što je u Zagrebu nužno kako bi se smanjio automobilski promet.


- Isto tako naplaćivanje parkirnih mjesta za bicikle je potpuno neuobičajeno u Europi i nije nam poznat niti jedan primjer grada koji je učinio isto - poručili su zeleni. eek

headbang

- 09:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Vertigo

23.09.2007 jutarnji.hr:Probija se 8 slijepih ulica, u Maksimiru nova raskrižja

Piše: Velibor Panić
Foto: Goran Vugrinec

Petrova, Maksimirska, Zvonimirova, Branimirova i Vlaška bile bi jedine dvosmjerne ulice na tom dijelu grada što bi donijelo novih 2500 parkirališnih mjesta

Grad Zagreb donio je odluku da će osam slijepih ulica, Galjufovu, Fijanovu, Kuhačevu, Kraljevićevu, Čikoševu, Livadićevu, Kušlanovu i Valdecovu ulicu, probiti do kraja 2008. godine na Maksimirsku i Vlašku ulicu.

U Gradskom uredu za promet i prostorno uređenje tvrde da će se otvaranjem novih raskrižja vožnja gradom znatno ubrzati te već pripremaju tehničku dokumentaciju za taj projekt.

Probijanje slijepih ulica dio je “Projekta regulacije i organizacije prometnih tokova u istočnom dijelu od središta Zagreba”, koji je izradio Institut prometa i veza. U Gradu sada razmatraju tu studiju kako bi nakon proboja ulica dodatno rasteretili promet od Draškovićeve do Bukovačke ulice.

Brojke: rofl

Više od 30% povećanje propusne moći ulične mreže za više od 30 posto smokin

20 do 40%
povećanje propusne moći najznačajnijih raskrižja preusmjerenjem prometnih tokova eek

Više od 20%
povećanje prosječne brzine vozila party

Više od 50%
povećanje brzine tramvaja na kitičnim točkama puknucu

Više od 40%
povećanje broja parkirališnih mjesta greedy

Prema studiji, 56 dvosmjernih ulica tog područja pretvoreno je u jednosmjerne, devet stajališta tramvaja pomaknuto je iza raskrižja, slijepe ulice otvorene su za promet , a 39 raskrižja je rekonstruirano.

Glavne prometnice, Petrova, Maksimirska, Zvonimirova, Branimirova i Vlaška ulica, tako bi u budućnosti mogle biti jedine dvosmjerne ulice na tom području grada, dok bi većina ostalih ulica bila jednosmjerna, čime bi se poboljšala prometna veza sjever - jug u centru grada.

Ove bi promjene, prema riječima Ivana Dadića iz Instituta, na tom području Zagrebu donijelo najmanje 2500 novih parkirališnih mjesta, a povećala bi se i propusna moć raskrižja, brzina automobila i vozila javnog gradskog prijevoza te sigurnost u prometu. Uz to, skratila bi se putovanja te bi nestala zagušenja na raskrižjima.

- Riječ je o jednom od najsveobuhvatnijih prometnih projakta, koji donosi iznimne rezultate. Povećanje parkirališta posljedica je uvođenja jednosmjernih ulica koje će dolaziti u paru, čime će se povećati protočnost vozila i smanjiti zagušenost raskrižja - naveo je Ivan Dadić.

Propusna moć tako bi se kod najznačajnijih raskrižja povećala od 20 do 40 posto, dok bi se brzina tramvaja na kritičnim točkama povećala za 50 posto. Institut sugerira da se građevinski zahvati izvode u dvije faze, u što bi se uključila i edukacija sudionika u prometu, a ukupna vrijednost projekta iznosila bi oko 37 milijuna kuna. Troškove realizacije projekta pokrila bi korist od novih parkirališnih mjesta koja iznosi oko 42 milijuna kuna.

Prema riječima Stipana Matoša, savjetnika pročelnika za prostorno uređenje i promet Davora Jelavića, Grad još nema gotove planove za rasterećenje prometa na tom području, a za studiju koju razmatra kaže da je puna dubioza.

- Sam proboj slijepih ulica dovoljno će unaprijediti promet, no još je rano procjenjivati koje ćemo rješenje prihvatiti na temelju te studije. Određeni prioriteti postoje, ali se tek priprema tehnička dokumentacija za slijepe ulice - rekao je Stipan Matoš.


Stanari uložili žalbu

Ulica biskupa Galjufa postala je ‘poznata’ kada su sredinom kolovoza stanovnici organizirali prosvjede protiv odluke gradonačelnika Bandića da tu, inače slijepu ulicu probije na Vlašku. Lokacijska dozvola za radove na Galjufovoj izdana je 29. kolovoza. Iako je dobivanje građevinske dozvole prema najavama Davora Jelavića, pročelnika Gradskog ureda za promet, bilo predviđeno za 20. rujna, odgodila ga je žalba stanara. - Ni sam ne znam kada ćemo dobiti dozvolu za probijanje - rekao je Stipan Matoš, savjetnik pročelnika Jelavića.


Dobiti dozvole? Pa onaj koji niti je mala beba, niti mujman ima ih odavno, ne? rolleyes

reakcije

- 06:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 26.09.2007.

Demanti stanara Galjufove na članak: I Kamen smutnje stanuje u Galjufovoj ...

Demanti stanara Galjufove na članak: I Kamen smutnje stanuje u Galjufovoj:


Smutnje nema, idemo dalje!

Iznenađeni netočnim iznošenjem problematike i zbivanja u Galjufovoj ulici od strane autora g. Igora Weidlicha u Vjesniku, 20.09.2007, pitamo se od koga je takve informacije dobio i želimo na to dati svoj odgovor.

Sve je počelo spontanim i složnim prosvjedima stanara 14.08.2007, kada je bez poštivanja žalbenih rokova srušeno stablo katalpe na spornom mjestu probijanja ulice, na kojem je, nakon prijave nezakonitih radova Ministarstvu graditeljstva, isto zaustavilo radove na spornoj lokaciji. Stanari su i danas složni i jedinstveni u svojoj borbi, tj. da se treba raditi po pravilima struke i volji građana, izuzev istaknutog gospodina, koji čak i nije stanar naše ulice.

Kao prvo demantiramo navod iz članka da spomenuti vlasnik kafića nije potpisnik peticije. On je sam pred medijima izjavio da ju je potpisao, a kod njega je u lokalu prikupljen velik broj potpisa iz peticije. Indikativno je da je u Gradsko poglavarstvo bio pozvan upravo dotični gospodin, koji misli drugačije, kako bi dao izjavu, a čije mišljenje je iznenadno promijenjeno u odnosu na mišljenje stanara Galjufove od kada se nalazi u društvu gradonačelnikovih savjetnika i ostalih suradnika. Od tada njegova terasa postaje fino uređena, kao što sam kaže nakon 15 godina čekanja i to baš u vrijeme kada je promijenio svoju izjavu i sasvim je uskladio s izjavama onih koji tu rade protiv volje stanara.

Tvrdnje gospodina Pokosa, da Mirna Lipovac samovoljno istupa kao predstavnica stanara, nisu točne, već ona samo iznosi stav i mišljenje stanara ulice koji su od početka uključeni u sva zbivanja. Njene izjave potkrijepljene su činjenicama i nisu proizvoljne, već se temelje na objektivnom stanju te primjedbama i zahtjevima stanara koje joj upućuju.

Sporni radovi na probijanju ulice i izgradnji raskršća se nisu nastavili, već stoje tamo gdje ih je zaustavilo Građevinska inspekcija i za koje se još uvijek čeka dozvola, a spomenuti radovi su nastavljeni samo na dijelu ulice koji nije bio sporan. Od provedenih radova nitko od stanara nema nikakve izravne koristi, kako se navodi i sugerira.

Što se tiče toga da su se stanari posvađali, možemo reći da su stanari složni i jedinstveni u svojoj namjeri da se ulica ne probije na Vlašku, nego vrati u prvobitno stanje, a po pitanju međusobnih sukoba, vrijeđanja i spominjanja rodbine, stanari za takvo što prvi put čuju, pa autora članka koji nešto o tome vjerojatno zna kada već piše, pozivaju neka slobodno potkrijepi dokazima ili izvorima.

Ovdje nije bilo nikakvih stranačkih niti političkih promoviranja, već su sve izjave bile striktno usmjerene na bit i sadržaj problema. Što se tiče toga da je Grad nekome nešto progledao kroz prste, zbog nekih navodno političkih stranaka ili istupa, nikome nije jasno što je pisac time htio reći. Također se nitko u Galjufovoj nije oduševio da nađe svoju sliku i priliku u novinama, već se to dogodilo iz nužde i nasilja koje se ovdje zbilo. Stanari Galjufove bili bi najsretniji da spomenuti bageri i njihovi kolovođe u našu ulicu nikada nisu niti ušli.

U pogledu navoda da je Grad pribavio dozvole i nastavlja radove, isto demantira izvještaj Ministarstva stanovnicima Galjufove i stanje na terenu, jer gradski oci nisu pribavili još nikakvu pravomoćnu dozvolu, nego su sami sebi izdali lokacijsku na koju je uložena žalba stanara Gradu i Ministarstvu. Nakon toga Poglavarstvo si mora izdati građevinsku dozvolu koja, prije početka radova mora postati pravomoćna da bi se mogli nastaviti radovi. Ako i u tome nadležni pokretači svih zbivanja i problema neće imati upletene svoje elemente prisile i autokracije, koji se sve vrijeme nesputano i neprestano demonstriraju nad građanima i ako se bude radilo po pravilima struke i volji stanara, nadamo se da dozvola koju su zatražili nikada neće niti biti izdana.

Stanari Galjufove ulice

- 00:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Odrađivanje zaostataka: Kamen smutnje na stanu i hrani ...

Vjesnik 20.09.2007.





Slijedi : Demanti stanara Galjufove na članak: I Kamen smutnje stanuje u Galjufovoj

- 00:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 25.09.2007.

Reakcija na: "Misljenje u slijepoj ulici" Pavla Pavličića

VEČERNJI LIST – za rubriku ‘’Pisma čitatelja’’


Poštovani!

Molim Vas da objavite moje reagiranje na članak gosta suradnika akademika Pavla Pavličića, koji je objavljen u Vašem listu od 10. rujna 2007. pod naslovom "Mišljenje u slijepoj ulici". Hvala!


"Nisam mogla vjerovati da jedan akademik, a pogotovo ne naš poznati i omiljeni pisac, može ovako jednostrano gledati na pitanje Galjufove ulice i napadati njene stanare, učeći ih demokraciji, odgovornom ponašanju, spočitavajući im da su zbog prošlih režima automatski protiv vlasti, da žele samo sačuvati svoje privilegije i tome slično.

Međutim, problem je upravo u tome što sadašnja gradska vlast nije poštivala nikakva demokratska pravila, već se ponašala krajnje bahato, služila se neistinama i grubom silom. Svi znamo da postoje pravila vezana iz gradnju, dokumenti koje je prethodno potrebno dobiti, od idejnog projekta, preko lokacijske do građevinske dozvole, da se oni donose po određenoj proceduri i u skladu s pravilima prometne i građevinske struke, a i uvažavajući neke civilizacijske i demokratske tekovine. Galjufova nije bez razloga. slijepa ulica, a najmanje je netko jednom davno htio dati privilegije njenim stanarima (a ujedno i stanarima Kuhačeve, Fijanove, Valdecove, Čikoševe, Livadićeve, Vojnovićeve…. koliko privilegiranih!!!). Njen izlaz na Vlašku ne može ništa popraviti u prometnom pogledu, što zna svatko tko imalo poznaje ovaj kraj, već ga može samo usporiti. Da je to i mišljenje stručnjaka, potvrđuje i prometna studija koja je napravljena u svezi s rekonstrukcijom Kvaternikovog trga i u kojima nigdje nije bilo predviđeno otvaranje te ulice.

A onda se netko dosjetio da bi bilo zgodno da se otvori Galjufova. Taj netko je za stanare oličen u gradonačelniku Bandiću, budući da je on bio taj koji se za to osobno i na vrlo nedemokratski način zalagao. Naime, nitko iz te ulice nije prethodno bio s time upoznat niti im je tko objasnio razloge i tražio njihovo mišljenje i suglasnost. Ni u jednoj studiji, idejnom ili glavnom projektu toga nema. Za to nije bilo ni lokacijske ni građevinske dozvole, čak niti bilo kakvog projekta. A ipak usprkos toga, uz nazočnost policije i specijalaca te pod firmom "pojačanog održavanja" počelo je rušenjem velikog stabla katalpe i zelene površine koje su odvajale Vlašku od Galjufove i ponovno veliko prekapanje ove ulice, treći puta u godinu dana.

Prvo je ulica preuređena radi parkinga, postavljeni su stupići i parkirni satovi i stavljen novi asfalt. Par mjeseci iza toga početkom ljeta cijela je ulica prekopana jer su kompletno mijenjane sve plinske instalacije. Zar se to nije moglo napraviti u istom trošku? I kad je sve opet zatrpano i nanovo asfaltirano i uređeno, došla je ideja da se otvori ulica na Vlašku i počelo novo veliko prekapanje radi izmještanja svih vodovodnih, kanalizacijskih i drugih vodova. Sve, apsolutno sve je ponovno prekopano. Tko će odgovarati za ovakve velike nepotrebne troškove? Gdje su oni bili planirani? Gdje su prikazani efekti tih ulaganja? Bezbroj je pitanja koje jedan građanin ima pravo postaviti i ima pravo na istinit i potpun odgovor, a ne da ga se vrijeđa i doslovno laže u lice kako se sve radi po propisima. Uostalom, zar to nije potvrdila građevinska inspekcija kada je obustavila radove?

Gospodine akademiče, voljela bih čuti Vaš odgovor, tko se u ovom slučaju ponašao nedemokratski?

Veronika Lozić

- 11:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 23.09.2007.

Odrađivanje zaostataka: Pravo iz 'ladne glave...

09.09.2007 17:43 vecernji.hr: GOST SURADNIK: Mišljenje u slijepoj ulici
Autor Pavao Pavličić


Mnogi Zagrepčani nisu donedavno ni znali da u Zagrebu postoji ulica što nosi ime po biskupu Galjufu. A sad o toj ulici već tjednima čitaju u novinama, pa se pjene i zauzimaju stavove u vezi s njom. Jer, oko nje je nastao vrlo zanimljiv rolleyes problem.

Ovako je bilo. Najprije je to bila sasvim obična ulica, ne osobito velika i ne osobito važna. Onda je prije stanovitog broja godina – prilikom promjene regulacije prometa – ulica postala slijepa. I, to se njezinim stanarima osladilo, jer promet se bitno smanjio, kažu da se ondje čak igrao badminton na kolniku. Sad gradska nut vlast želi od Galjufove opet napraviti normalnu ulicu, zbog potreba prometa oko Kvaternikova trga. I, stanari su digli revoluciju, potežu sva moguća sredstva belj da bi to spriječili.

Njima se ja nimalo ne čudim: ljudi su povlašteni, i žele svoje povlastice po svaku cijenu sačuvati. Ta, tko se još može pohvaliti da živi u središtu Zagreba, a ima mir kao da je na ladanju? Ne odobravam: njihova sredstva, ide mi na živce zujo njihova pravednička poza, ali shvaćam zašto se bune.

Ne razumijem, međutim, ostale građane. Jer, kad god novine naprave u vezi s tim kakvu anketu, građani uvijek nepogrešivo staju na stranu onih stanara. To mi je sasvim zagonetno. Jer, građani bi imali najmanje dva razloga da budu na strani gradskoga poglavarstva. Prvi je sasvim načelan: oni sami nisu privilegirani, pa zašto bi onda branili tuđe privilegije i zalagali se za njih ?

Drugi je razlog praktičan: kad se ta ulica probije, promet će teći lakše i brže, te ćemo od toga svi imati korist lazei, pa i oni koji sudjeluju u tim anketama. Zašto onda ipak odgovaraju tako kako odgovaraju? Ja ne vidim drugoga razloga nut do povijesnog automatizma. Građani su naprosto navikli misliti da vlast uvijek radi nešto što je za njih loše, i navikli su biti protiv vlasti kad god im se za to pruži prilika. Naučili su se tome u ono vrijeme kad vlast nisu sami birali, nego im je ona bivala nametnuta.

A to svjedoči o nečemu vrlo žalosnom: ljudi ne žele prihvatiti demokraciju niti vršiti svoju građansku dužnost. U čemu bi se ta dužnost sastojala? U tome da svatko preuzme svoj dio odgovornosti. Jer, ovakvo ponašanje je neodgovorno: odeš na izbore, izabereš gradsku vlast, a poslije te više nije briga, jer uvijek polaziš od pretpostavke da je ona za sve kriva.

A to naprosto ne može biti istina: ni jedna vlast ne može uvijek biti u krivu, kao što ni jedna ne može uvijek biti u pravu. To pak znači da ne možemo unaprijed znati je li ono što vlast radi dobro ili loše, nego da moramo odlučivati od slučaja do slučaja, mućnuvši prethodno glavom. Jedino tako možemo znati što doista o vlasti mislimo i zašto na idućim izborima glasujemo onako kako glasujemo. A dok to ne shvatimo, bit ćemo u slijepoj ulici.

SAPIENTI SAT ! zubo

Sažeto: dok TO ne shvatimo bit ćemo povlašteni. naughty

headbang

Pavle, Pavle, sve si lončiće polup'o. party

:



- 21:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 14.09.2007.

DRAGI GRADONAČELNIČE ...

SLUČAJ GALJUFOVA – reakcija stanara na sjednicu Skupštine Grada Zagreba

Na web stranici www.javno.hr objavljeno je kako je na sjednici Skupštine Grada Zagreba gospodin Bandić izjavio kako on samo ispravlja nezakonito zatvaranje Galjufove ulice koju su "neki moćnici" zatvorili u nekoj već zaboravljenoj državi u prošlom tisućljeću. Kako je on borac za ispravljanje svih nepravdi, pa tako i navedene, odlučio je osloboditi stanare Galjufove tiranije iz prošlosti navodeći pri tom kako po GUP-u slijepa ulica ne može biti duža od sto metara te je on kao zakleti legalista mora otvoriti.

Podsjećamo da je gospodin Bandić izjavio , u pokušaju probijanja Galjufove na Vlašku, "kako on nije majmun da bi radio mimo procedure i zakona" za spajanje Galjufove i Vlaške ulice. Nažalost, izgleda da je Građevinska inspekcija bila na nešto višoj evolucijskoj razini te je ipak u šumi postojećih propisa uspjela isčitati kako za takve radove ipak treba i lokacijska i građevinska dozvola.

Kad smo mislili da je takvim nastupima gospodina Bandića kraj, dana 13.9., na gradskoj skupštini gospodin Bandić opet dokazuje kako ne zna čitati, ili nema vremena za to ili sluša one koji ne znaju čitati, te opet iznosi neistine. Naime u članku 38. Odluke o donošenju Generalnog urbanističkog plana grada Zagreba (prijedlog za javnu raspravu), kao i važećem GUP-u, jasno PIŠE da "slijepa ulica" može biti najveće dužine do 180 m, s tim da kod postojećih slijepih ulica ta dužina može biti i veća. Molimo i sve ostale da se osobno uvjere u navedeno i da se uvjere je li to stanari Galjufove ulice fantaziraju ili gradonačelniku trebaju naočale ili novi savjetnici.

Isto tako podsjećamo gospodina Bandića da je GUP-om do 2003. godine Galjufova ulica bila predviđena kao slijepa ulica, dakle nisu je "moćnici" iz neke druge države i u neko drugo vrijeme zatvorili zbog sebi znanih razloga, već je takvu odluku donijela (prihvatila) Skupština grada Zagreba. Pitamo se ne misli li gospodin Bandić da i ta Skupština spada u neko drugo i pogrešno vrijeme.

Isto tako pitamo se i postavljamo pitanje na što je utrošeno više od 2.000.000 kn za prometnu studiju koju se radili Englezi 1999. godine ili nekoliko stotina tisuća kuna za studiju koju je 2005. godine radio Institut prometa i veza. Naime niti jednom od navedenih prometnih studija nije predviđeno niti je nađeno bilo kakvo logično opravdanje za "ispravljanje" protuzakonitog zatvaranja Galjufove ulice.

Skrećemo još jednom gospodinu Bandiću pozornost da smo na lokacijsku dozvolu uložili žalbu jer je ista izdana na temelju neprimjerene dokumentacije, kao i na činjenicu da temeljem postojećih građevinskih standarda nije tehnički moguće, sukladno hrvatskim, a ne nekim drugim i tuđim normama, izvesti spajanje Galjufove na Vlašku ulicu.

Stoga predlažemo gospodinu Bandiću da se okane pravnog i stručno tehničkog savjetovanja i tumačenja i da prepusti stručnjacima (koji znaju čitati) da riješe predmetni spor na dobrobit svih građana grada Zagreba.

Mi samo tražimo da se postupa po zakonu i da se poštuju hrvatski standardi i norme koji se odnose na projektiranje cesta i ulica, a koji garantiraju da će se u projektiranju primijeniti minimalni sigurnosni standardi, kao i da se poštuju zaključci prometnih studija a ne da se postupa po modelu "nacrtaj i riješi" koji primjenjuje gospodin Bandić.

STANARI GALJUFOVE ULICE

Bandićeva stotkaza one koji žele znati više

Fama Volat:
javno.hr ODGOVOR GRADONAČELNIKU: Stanari Galjufove: Bandić ne zna čitati
    H-alter.org:Stanari Galjufove: Bandić ne zna čitati
index.hr Stanari Galjufove ulice: Bandić ili ne zna čitati, ili sluša one koji to ne znaju
cnn.blog.hr:: Galjufova je protuzakonita, a ne ja!
    POLLITIKA.com:Galjufova je protuzakonita, a ne ja!

- 17:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 13.09.2007.

STRUKA: Izvanredno dopuštene mjerne jedinice: konjski nokat, kravlji lakat i Bandićevih Bandićeva stotka (100 metara)

JAČI OD ZAKONA
13.09.2007. 14:32 javno.hr:Bandić: Galjufova je protuzakonito zatvorena

Svaka ulica, pa tako i Galjufova, koja je duža od 100 m, prema GUP-u ne smije biti zatvorena, rekao je Bandić.

Goran Roknić

Tijekom aktualnog sata sjednice Skupštine Grada Zagreba, dogodio se novi obrat u slučaju ''Galjufova''.

Naime, prema riječima gradonačelnika Milana Bandića ona nije protuzakonito probijena, već baš obrnuto, protuzakonito je zatvorena! I to u vrijeme kada su, kaže Milan Bandić, neki ljudi bili jači od zakona.

A kako iza Milana Bandića stoji, uvijek vjeran mu GUP, tako i pravilo nalaže da svaka ulica koja je dulja od 100 m ne smije biti zatvorena.

Bila je to samo jedna od brojnih tema današnje sjednice Gradske skupštine, koju je aktualnim satom, otvorila predsjednica Tatjana Holjevac.

* * *


Službeni glasnik Grada Zagreba: godina 2003, Broj 14 od 31. srpnja 2003.
Odluka o donošenju Generalnoga urbanističkog plana Grada Zagreba


6.1.1. Ulična mreža i trgovi; Članak 38.
Slijepa ulica može biti najviše dužine do 180 m, uz uvjet da na kraju ima obvezno okretište za komunalna i druga vozila.
Iznimno, kod postojećih slijepih ulica može se zadržati postojeća dužina, te postojeća širina ako nije manja od 5,5 m.



Bandićeva stotkaza one koji žele znati više

- 23:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 12.09.2007.

TRAVU ZA SVE! - gradonačelnik časti

GALJUFOVA Stanari danas predaju žalbu na lokacijsku dozvolu za proboj ulice, a dar im stiže
Autor Damir Luka SAFTIĆ

Bandić naredio više trave




Tri stabla gledicije, ili Isusove krune kako je još zovu, ali bez bodlji, postavit ćemo 1. listopada uz cestovni izlaz iz Galjufove u Vlašku ulicu, uz još 11 u drvoredu, najavio je tehnički direktor Zrinjevca Jure Leko.



Dok se građevinska dozvola još čeka, stanari ulice danas će predati žalbu na lokacijsku dozvolu u nadi da će spriječiti, kako tvrde, stihijsko otvaranje ulice prometu bez blagoslova struke. A na ulazu u ulicu, ako je ipak otvore, vrijediti će tek pravilo desnog skretanja.

Stavite još travnatih tepiha! Ovo će biti najljepša ulica u Zagrebu poručio je gradonačelnik Milan Bandić direktorima u ponedjeljak za svog iznenadnog obilaska Galjufove.

Danas su radnici izrezali friško asfaltirani nogostup na više mjesta da bi produžili travnati tepih između kolnika i nogostupa. Gdje je tu planiranje i koordinacija? žale se stanari ulice koje je na ulazima kuća dočekao poziv da Uredu za promet jave želje i uočene nedostatke. Stanarima ćemo dati magnetske kartice s kojima će ulaziti u prilaz garažama iza ulice koja će se obnoviti.

Sutra stižu Samoborkine ploče kojima će se popločiti prilazi zgradama, još dvije lampe, prekosutra semafor kod Petrove, i da spremnici za otpad kaže posebni savjetnik gradonačelnika Zdravko Čokić.

- 22:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 10.09.2007.

Galjufova 2006. - ulica kakvu svi građani zaslužuju

Galjufova prije rekonstrukcije po nalogu Milana Bandića

- 23:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 03.09.2007.

Beži Miki, beži Miki, cug ti bu pobegel ...

03.08.2007. vjesnik.hr: Bandić »bježao« od građana na Kvatriću>

U Domjanićevoj, koja je postala dvosmjernom, pojavio se problem parkiranja

U subotu su za promet ponovo otvorene Domjanićeva i Maksimirska ulica. Ipak, dugoočekivani događaj nije bio osobito lijep. Gradonačelnika su, na raskrižju Domjanićeve i Vlaške, uzalud čekali stanari Galjufove s pitanjima i primjedbama. Jer, on je iznenada - nestao.

»Više od pola sata čekamo gradonačelnika. Pitali bismo ga zašto je srušio stablo u Galjufovoj i uzeo nam 'pluća'«, rekla je ogorčena Božena Bilanović, stanarka Vlaške. »U Francuskoj to ne bi tako prošlo. Posječena stabla treba nadomjestiti«, dodala je Bilanović.

Bandić je, pak, nešto ranije ipak najavio sadnju stabala u toj ulici, Šrapčevoj i Domjanićevoj. Stanari Galjufove čekali su gradonačelnika u nadi da će ga uvjeriti kako je njihova ulica premala da postane dvosmjerna. »Pa naravno, gradonačelnik je 'ispario'! Čujem da gradilišta obilazi noću da ne mora slušati primjedbe građan!«, dobacio je gnjevni prolaznik.
Stanari, zadovoljni jer je Domjanićeva otvorena za promet, komentirali da će parkiranje biti velik problem sada, kada se njome vozi u oba smjera. No, nakon što su Domjanićevom prošli prvi automobili, zamoljeni su da napuste raskrižje uz objašnjenje da gradonačelnik neće doći i da tu nemaju što tražiti.

Marina Bencun

- 09:02 - Komentari (3) - Isprintaj - #