The truth beneath the rose's blog

30.07.2008. 23:57

Eh, da...

Kad sam prvi put čula ovu pjesmu, bila mi je onak- onak... Ništa posebno, vukla mi je na Evanescence i onak ništa posebno ( iako ja jaaako volim Evanescence,aal ne volim kad se neki bend fura na neki drugi bendno). Eh, da... I onda sam ju poslušala jednom, i još jednom,i još jednom i još puno puta... I zaljubila sam se naprosto u nju, posebno mi je ovaj stih prirastao srcu: Why did you leave me in silence... Onak, to me nekak baš pogodilo i baš sam pričala s dečkom mojim svojim i on mi je dao ideju zašto mi je taj stih tako lijep: Znate ono kad gledate neki romantic crying abuuuuuu movie i onak tip i djeva mu bajna i sve tak.. I oni se nešt fajtaju vamtam al onak vole se jaaaaako i sve i kažu si grozne stvari i onda jedno od njih ode i više nikad ne budu skupa zato što su glupi ( zbilja ne budu skupa, jer ako budu onda je to već sapunica)... E na to je mene podsjetio taj stih i onak baš sam se skoro rasplakala... I općenito mi je jako draga ta pjesma... Pa eto, ako imate nekih iskustava takvih sličnih, slobodno ih podijelite samnom... Ufuf i ja sam sad svašta napisala.. Slijedeći je post malo o povijesti ovog divnog i krasnog benda... I can't wait 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (6)

  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Blinded to see the cruelty of the beast
It is the darker side of me
The veil of my dreams deceived all I have seen
Forgive me for what I have been
Forgive me my sins

Pray for me cause I have lost my faith in holy wars
Is paradise denied to me cause I can’t take no more
Has darkness taken over me, consumed my mortal soul
All my virtues sacrificed, can Heaven be so cruel?

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Zahvale