{

13.04.2011. / srijeda

-->Možda...
<--

...Možda neobjavim ništa...Možda obajvim a sutra odma obrišem... Nikad se nezna...Nije ovo mjesto više za mene davno sam prerasla sva ova piskaranja,snove ,ružičastu boju ,ali samo ponekad poželim se vratit u to razdoblje... Ponekad mi se čini da je tada sve bilo puno puno jednostavnije... Onda je realnost uplela svoje prste u sve i kockice su se posložile... Lagala bi kad kažem da nisam sretna...Sretna sam i to jako.Imam dobar posao,svoje novce,svoju karticu,svoje prijatelje,svoju zabavu i sretna sam. Ljubav sam ostavila negdje po strani trenutno nije na mojoj listi prioriteta... Svima koji su u jednom trenutku mog života značili nešto poželjela sam sreću u životu i zatvorila ih tamo gdje im je odavno već bilo mjesto-u svojoj prošlosti... Nekako sam zbog toga mirnija... I opet neznam zašto ovo sve pišem?? Možda zato jer mi je dosadno,možda zato šta želim vidjeti mogu li i dalje napisati bar jednu poštenu rečenicu... I opet sam jako blizu da izbrišem sve...
...Kažu da se sve događa u točno određeno vrijeme,da svak od nas dobije određne karte koje mu određuju život. Moje su jako dobro ,možda zato što ih napokon znam iskoristit na pravi način ,možda zato što sam bila te sreće da dobijem dobre karte...Zaparavo neću tražiti razloge,ovaj put nisu bitni... Zapravo sjetila sam se određenog sebičnog razloga zašto sam od jeden rečenice napisala pozamašno štivo... Svaka priča počinje s bio jednom jedan momak,bila jednom jedna cura bili su jednom sretni... Ova priča če isto tako počet ,sretna je to priča iako to dvoje nikad nisu bili i neće biti par... Krivo vrijeme krivo mjesto kriva djevojka,pravi momak... Momak će na karaju biti sretan s nekom drugom i djevojka mu stvarno želi sreću ... Neka druga će dobivati slične poruke,možda neće možda njega i njegovu priču neće dobro razumjeti nijedna ali bar će pokušat i njemu će to bit dovoljno,možda će sljedećoj napisati-dođi i poljubi svog mornara i ona će to stvarno učinit i on će bit sretan... Možda jednostavno će se ovaj put pogodit i vrijeme i mjesto i priča i likovi i svi će živjeti do kraja života... Druga djevojka će nastaviti po svome točno onako kako je okrenila karte sretna zadovoljna ... Negdje duboko u srcu će znati da je on stvarno nakon svega bio onaj pravi,da je vjerojatno najbolji momak u životu kojeg je upoznala i da je tražio samo jedno -da bude dobra prema njemu i da napravi bar malo mjesta z anjega u svom životu... Neka druga će to napravit ...Ona to nije željela,nije mogla...Ne sad i ne u ovo vrijeme i ne na taj način... Neka druga će to moć ona to nije mogla ... I samo će mu reć-Oprosti... Znam tu djevojku jako dobro i znam da ima opet priliku da bi mu to rekla...Da bi mu objasnila da stvarno nije očekivala da će joj na zadnju poruku odgovorit i da mu stvarno najiskrenije želi sreću u životu... I da ako se ikad stvore pravi uvjeti za njih dvoje da ovaj put stvarno učiniti mjesta za njega u svom životu... Jednom, ako se stvore prilike i poslože karte...Možda jednom ...

- 18:38 - Pucaj (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>