{

26.07.2009. / nedjelja

-->...Đubre malo baš joj stalo da me izludi...
<--

Došlo je vrijeme da se nešto napiše...Onako za moju dušu... Jednostavna je nedjelja navečer televizijski program nije bog zna što,recesija je uzela maha,a iskreno neznam mogu li izdržat još jedan dan ...28.07 2008. zaklela san se sebi da se više neću vratit,da neću pisat da neću posjećivat ovo mjesto niti čitat zadnji objavljeni post. Da zapravo završavan svoju karijeru pisanja s istom osobom i istim stanjem kao i kad san napisala prvi post. Ali neke stvari su sad drukčije,ja sam drukčija,ljudi oko mene su drukčiji.Gori ili bolji,ali jednostavno drukčiji... Neki su okrenili leđa u trentutcima kad su bili najpotrebniji i hvala im na tome jer su otvorili vrata nekim sasvim drugim ljudima,boljim ljudima koji su mene učinili osobom kakva san danas godinu dana poslije. 28.07 2008.završeno je jedno dugo razdoblje. Službeno je završena ljubavna priča koja u niti jednom trenutku nije bila onakva kakvom san je ja zamislila. U jednom mom paralelnom svijetu sve je trebalo bit drukčije... 28.07.2008.san bila ljuta na cijeli svijet i na sebe i na sve zgodne vatrpoliste i na glupog željka samardžića koji je napisao najtužnije pjesme....Jednostavno san bila ljuta na sve!!!! O onda san OPROSTILA... Svima i sebi i njemu i sudbini,svima...Jer neke stvari jednostavno je bolje da se nedese nikad... Ja sam od tad druga osoba... Za neke gora nego prije,za neke bolja...Ja sam zadovoljna...Ja živim i uživam... Ja neplačem...Ja nevolim... Ja se nezaljubljujem... Jednostavno je zapravo jako-samo moraju bit zgodni i bahati i meni su zanimljivi,dan dva tri ,možda tjedan ali iza toga neidem... Nemogu,neću ,neželin...Sebična san i to je to... Nemogu trenutno ponudit više... Nemogu obećat da se neću okrenit za nekim bombončićem,da ga neću poželit,da ga neću dirat...Iskreno neću to obećat jer nebi bilo pošteno prema meni..Za njih me nije briga:) I stvarno vodim jako jako buran život..zatvaran barove otvaran klubove rekla bi jedna draga pjevačica. Živin život,možda isprazan al moj je i obožavan ga. Nedavno u trenutcima najvćeg ljetnog ludila kad standardni brojevi mobitela nisu bili u uporabi san se obratila staroj ljubavi. Nakon 2 godine opet s njim ... Bilo me strah,ali ovim san još jednom dokazala da je to stvarno završena priča. I da smo se slagali i bili dobri u samo jednoj stvari... A da to bez osjećaja s njin nema smisla... I kako to običnop biva u filmu on je velikodušno meni ponudio svoju ljubav... hahahahahahah prvi put sam se iskreno nasmijala na tu umotvorinu ...Nema ljubavi kad ti u trenutcima dok te on ljubi i dira moraš zamišljat svoje triljsko đubre... Jednostavno gotovo... Vratila san se nakon toga svojim standarsnim brojevima mobitela za koje znam da će se uvijek javit... Jednostavno kad se jedna vrata zatvore otvore se nova..Ali to je priča za jedno drugo vrijeme i mjesto...Možda uskoro ovdje možda ne ,jebiga ipak je ljeto u pitanju;))

- 23:05 - Pucaj (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>