{

01.01.2008. / utorak

-->Kako se Gadura pomirila sa svitom:)))
<--

2007 godina je ispraćena... Dočekana je na stolu,na Otoku,pijano do bola i nazad... Nikakva razlika od inače izlazaka subotom:) Ali ipak neke stvari su se prominile...
2007 smo dočekali sa dobrom ekipom,prolivanjem šampanjca i početkom kraja jednog prijateljstva i jedne veze. Bila je to godina kad se naučilo u pravom smislu gubit s osmjehom... Bila je to godina velikih padova i velikih emotivnih udaraca... Bila je to godina kad se padalo na dno... Bila je to godina kad se počelo odrastat i kad se svatilo da neke stvari nikad više neće bit iste... Bila je to godina kad se svatilo ko su pravi ljudi i na koga se možeš oslonit,ostali su spustili glavu i otišli.. Jebiga svatko ima svoj izbor... Bilo je to najluđe lito do sad... Bili su to najbolji izlasci... 7 mjeseci smo obilježili ja i mali ricasti s našin odnosom,prvi tip koji mi se baš svidja nakon dugo vrimena.. Svatili smo da se suprotnosti ipak ne privlače... Javile sus e neke nove ljubavi,pokušale se vratit neke stare... Nije im uspilo... Bila je to godina zanimljivih koncerata i dobrih baza... Bila je to godina kad se svatilo da se smjehom mogu rješit svi problemi:) Dugo san razmišljala šta bi zapravo trebalo napravit na kraju takve godine? Pa kako kaže ona dobra gibina pisma-već je vrime da se pomirin sa svitom,
...jer ipak vodi me bis kroz godine a više se nesićan zbog čega je... Vljda je tako bilo lakše,ali nećemo više... Sinoć je po staroj dobroj tradiciji godrija papir sa svim imenima i događajima koji više nemaju šta radit s nama. I Karikatura,i Purger,i On,I Govnar i Mali ricasti... sve je jednostavno otišlo.Oprošteno,zaboravljeno i idemo dalje... Nekako nam je svima to trebalo... Meni se u život uvuka neko za koga nisam mislila da opet oće,ali opet se pojavija onda kad je najviše triba.. I fali mi nekako i to me nervira... I nervira me šta san našla nekoga sličnog sebi... I nevira me me šta me kuži... I nervira me šta nema igrica... I nervira me šta vraća istom mjerom... I nervira me šta njegova mora bit zadnja... I jednostavno me nervira... I jednostavno mi fali ona njegova bahata i nezainteresirana faca,fali mi ona plava kosa i oni glas.. Jednostavno mi fali... I nervira me šta mi nije odgovorija na poruku i nervira me šta mu nmogu vratit istom mjerom... Eto tako mi je počela 2008 godina:)) Doček ko doček je bija fenomenalan,ali takav mi je i svaki izlazak... Dobra ekipa,dobra muzika i još bolja zajebancija i malo onog smeđeg pića da se ugriješ:)) Eto svima želin sve najbolje i nek van se ostvare sve želje,a sebi želin-zdravlja naravno,da dan godinu,dobru zabavu,svoje najdraže prijatelje uz sebe i naravno iako to neželin priznat na glas onu bahatu facu,mog nesuđenog... A ostalo ćemo smislit u hodu:)))

- 23:37 - Pucaj (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>