{

13.11.2007. / utorak

-->Iskoristi moje mane...
<--

Nema me već neko vrime... Neman jednostavno vrimena za nešto napisat... Uči se i to je možda jednio opravdanje... Neviđan ni prije više,nema niti onih vječnih kavica. Izlasci su mi se sveli na subote i to je to... Al postalo je zanimljivo... Glupavo se smješkan i jedan momak mi je u mislima.... A vidin da ni je ni on niti blizu ravnodušan...Nesuđeni i ja u nekoj prebolesnoj fazi... I njegovo ostat ću ja ovde jer mi je zanimljivo... Njegovo gubljenje koncentracije za bilo šta drugo kad san ja u prostoriji... PSvi oni glupi pogledi... Neznam,nekako mi je sve ovo novo jer je on ipak Nesuđeni jer nikad nismo bili ou ovakvom odnosu... Uvik san se ja glupavo smijala isprid njega i crvenila se a sad san jednostavno opuštena i sad on ostaje bez teksta... Sad je još zgodniji ako je to ikako moguće,a ja san još luđa ako je to moguće. I ono glupo ja znam sve šta me zanima... Slinila san za malin ricastin 2 miseca i stalno se grizla zbog Govnara sad me nekako više nije briga. Čak ću mu poslat i poručicu da mu čestitam šta je diplomira,možda ga i pozoven na kavu. Nešto je čudno u zraku,ali vidit ćemo razvoj situvacije....

- 23:54 - Pucaj (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>