{

01.11.2007. / četvrtak

-->Rodija se mali Dalmatinac,rodija se ćaćin ljubimac ili kako će naslov samo Ladida razumit:)))))
<--

Misto radnje-neki kafić u gradu. Ladida,Koke i Gadura krepaju i ispijaju dnevnu dozu kofeina. Ladida je zaljubljena do neba i nazad u jednog od onih tipova o kojima čitama u knjigama-nježan ,pažljiv, dobar. Rađa se jednom u stoljeću i ona ga je kuja pobrala,a nama običnim smrtnicama je ostalo da o svojim“prinčevima“čitama na stranicama crne kronike ::)). Koke je „ka u vezi“(prvo su bili ka u nekoj vezi a kako je on počea nešto osjećat onda su izgubili ono neka i sad su samo ka u vezi) s momkom koji i izgledom i ponašanjem nalikuje na one neiživljene pubertetlije. To naravno nije već odavno jer je momak uša u 25 godinu života. Ja samo pijen kavu:))) Koke naravno kuka kako je on ovakvi i onakvi ali kako je ona zaljubljena. Bila bi najsritnija da mu može dobro zapaprit ka citiran“ova bezdušna kuja od moje prije,šta samo zgazi i ide dalje“.Pogleda naravno mene:)) Meni je moj dragi nesscaffe od čokolade zapea u grlu. Odmahnila sam rukom i složila oni anđeolski osmjeh.Nisan komentirala ove njene konstatacije. Vratila sam se mislima u neka druga vremena. Nas 3 smo sidile u kvartovskom okupljalištu,imala sam prirodnu boju kose i nisan još otkrila čari šminke i skrušeno san in priznala da san lagano zaljubljena u Njega,mog jako dobrog prijatelja. Nasmijale su mi se jer me naravno nisu ozbiljno svaćale. Trebalo mi je puno vrimena da uvjerin i sebe i njih da stvarno jesan zaljubljena. Tada san još u nešto vjerovala. U ljubav,u prinčeve u nas dvoje. Tad je sve bilo jednostavno. A onda san zaboravila koja mi je prirodna boja kose,otkrila šminku i ona naivna djevojčica žena je postala. Neki krivi ljudi,neka kriva mjesta... Zabava do jutarnih sati,neki novi rituali. I neke stvari koje su mi prije bile svete jednostavno su to prestale bit. Prihvatila san sve te igrice i izmislila svoja pravila,a budale su ih počele sljedit. Ja san tad tila samo Njega i nas dvoje jer sam samo u to vjerovala... Ali i toga je nestalo. Puno laži,puno mržnje,puno krivih ljudi na krivim mjestima i nestalo je svega. Prebolila sam,iako mi je trebalo jako puno.Zaboravila sam zapravo kako je to bilo volit njega,kako ga je bilo ljubit... I kako je nestalo te čarolije ja sam prestala vjerovat. Ne virujen u ljubav,nevirujen u prinčeve,nevirujen u ljubavne izjave. Dapače su mi smješne. Evo imamo jednog Govnara koji je prije nekoliko mjeseci priča o nekoj pravoj ljubavi i ostalin sličnim glupostima,a onda je prikratija noć s prijateljevom potencijalnom curom. I složija onu već jako dobro poznatu nam facu broj 2-patničku facu i oni uzdah-ajme satrat će me jer sam bija sa njegovom ženskom. Isparavak netočnog navoda:Ja nisan i neću bit ničija ženska.)) Pokušali su mnogi u ovih zadnjih par godina,ali nisu uspili.Ja sam samo svoja ženska:)). Mali ricasti je iskreno bija na jako dobrom putu da bar na kratko budem njegova ženska,ali morali smo sačekat da njemu sudbina,bog ili nešto treće kaže jesam li ja njegova ženska. Nismo to dočekali jer je Gadura malo zagovnila s Govnarom. Meni grijesi nisu oprošteni,njemu jesu. Mali je i dalje ljut...Ah šta da ja sad napravimJ Ništa. Onda moj najdraži on,on se meni zaljubija. Kako je to slatko,sad kad me nemože imat on se zaljubija. Onda traženje prave još jednog malenog dečkića:) A kad se prisjetimo svih malenih smradova.... Pa kad smo čekali cure s drugog svijeta,pa kad nismo mogli ostavit cure jer će se one ubit,pa kad smo jebavali druge curice okolo a kleli se u vječnu ljubav... Ne dolazi na vrata moja kad te vino sruši,nelupetaj da me voliš,tipično muški :) A kad smo jedni drugima zabijali noževe u leđa,pa kad smo kupovali bonove malene,pa kad smo curicama slali porukice za laku noć i gubili se u mračnim šumarcima... Pa kad smo zvali po miljardu puta i nudili sve... A sve su iste nacrtane,svim bojama premazane.... Kad su me pokušali taknit svim onin izjavama. A kad to nebi uspjelo,onda sam od mace,koke,mačke,postajala kuja,droca,drolja,proračunata droca i sve slično tome. Pa nisan vas ja tirala da mi kupujete bonove,vodite na pića,dolazite s drugog kraja grada u da me vidite na 15 min. Ja san uvijek bila veoma jasna-ja ti ništa ne virujem,i nenamjeravam ništa dalje od ovoga malo ćemo se zabavit i to je to. Nisan ja kriva šta su se negdje rodile misli o tome da se ja mogu prominit:) Pa čak je i jedan Govnar osta isplaženog jezika kad sam mu objasnila da mi nespominje malo ricastog ni Njega jer me trenutno ne zanimaju oni i da smo za ovu vrstu zabave dovoljni samo nas dvoje. Nekako me Koke vratila iz razmišljanja s pitanjem o čemu razmišljanJ Počela sam s onim kako nevirujem... A moja Ladida je došla s onog ružičastog oblačića i rekla da će mi zalipit trisku i da se pravi krije tu negdi. Curu pucaju filmovi o pravima:) Nasmijala sam se. Nije svatila poantu. Nisan ja rekla da nevolim muške,dapače. Obožavan ih.Obožavan se ljubit s njima,obožavan sve s njima. Obožavan kad su zgodni i prekrasni.Obožavan se zabavljat s njima,jedna noć,2 noći,3 noći... Ali dalje od toga nevirujem:) Nemoraju čak bit ni extra pametni,poželjno je da nepričamo:) Pričala sam i s malim ricastim pa di smo došli.On doma, ja s Govnarom:) Pričala sam ja i s Njim.Pa di smo došli....Imam ja svoje prijatelje s njima ću pričat,a zgodni mladići služe pak nečem drugom. Koke me onda bombardirala onim THE PITANJEM-A NESUĐENI. A ne nemožeš izvadit tu kartu. On je nesuđeni,šta ti tu nije jasno. Prema njemu osjećaji nisu definirani i nesmiju bit definirani. On je tu 3 godine i ako definiram osjećaje nestat će čarolije,a to nećemo dopustit:) Ladida me opet pogledala ispod oka.Tog njenog pogleda se boje svi jer pari utjerivač dugova i konstatirala je jednu onu dobro poznatu odvjetničku-ne pizdi. Opet se vratila na oblačak i nije svatila poantu:) Onda je Koke oplela jednu njenu poznatu bistru izjavu-a zašto ti ne bi probala bit s Govnarom u vezi? Pa zar i ti sine Brute?! Hello nikad neideš u vezu s muškom verzijom sebe.Nikad to je osnovno pravilo svih veza:)Nije ona jedina izvalila tu ludost. Ista ona koja je imala živčani slom kad sam završila s njim,ista ona koja me ubila onu večer u vanile kad je mali ricasti jedva sta na nogama i točija u sebe hektolitre alkohola dok je gleda svog najboljeg prijatelja i mene(njegovu nesuđenu žensku) kako razmjenjujemo iskustva o prošloj noći me sad onako naivno pitala najgluplje pitanje u povjesti njenih glupih pitanja. Pa dušo razmisli malo o toj glupoj idejiJ Ja i Govnar smo ipak samo prijatelji,jako dobri prijatelji,ali samo prijatelji:) Pa njoj bi baš bilo drago da nas dvoje sad budemo skupa jer je on njoj skroz ok. Tražila sam priju da siđe s oblaka i pomogne mi u ovoj raspravi ali ona se samješkala. Nastavila sam pit svoj nesscaffe i isključila se. Naslonila sam se mislima na ramena nesuđenog,pa malo na ramena Zgodnog Tipa s faksa,a ona je i dalje iznosila sve pozitivne stvari moje I Govnarove veze. Jednostavno sam udahnila i probala joj objasnit da i taj koncept veze spada u ono u šta nevirujen:) Ali ona se nije dala smest još bar 10 min. Zabava,zabava i još malo zabave. Svi vi zgodni gadovi dobro ste došli jer moja bolna točka,moj nesuđeni je trenutno u vezii,bar mislin da je,trenutno ima utakmice i treninge.... A ja se zabavljan... Možda s njin opet počmem vjerovat iako sumljan:) Koke je samo viknila da je poslušan jer bi stvarno mogla probat s Govnarom. Ladida je sišla s oblaka i odmahnila glavom. Da je i ona stala na njenu stranu ja mislin da bi je zalila s onim nessom koji mi je ionako prisija:) Samo sam se nasmijala i ušutkala je sa samo jednom rečenicom,nego Koke šta ćemo s tvojim pjegavim. Razvezala se odma,ali to je priča za neko drugo vrijeme.

- 01:23 - Pucaj (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>