{

12.10.2007. / petak

-->Budi noćas mirno more:(((
<--

Tužna san... Neznan jeli krivo,vrime,neznan jeli pms ili jednostavno planete nisu posložene kako triba ili mi je jednostavno kriva ova jesen...Ali tužna san. Neke stvari su se mi se posložile kako ja nisan tila. Faks mi i nije nešto,ali moran se trudit jer nemogu i ovo zajebat.
I da svakome se omakne pa tako i gaduri da se pojave i osjećaji. Sve je bilo dobro dok u grupi nisan vidila kopiju malog crnog ricastog. I svaki dan ga gledan na faksu i svaki dan mi mali fali sve više i više. I svaki dan san sve više i više svjesna da njega nemogu imat. Da šta god ja napravin ili kažen neće bit dovoljno . Ja san zasrala stvar i nemA nazad. Ja san uvik najbolje znala pobić i kako zasrat stvar. Tako je to bilo jednostavno. I neznan bit zaljubljena to san dokazala,neznan bit ograničena na jednoga i neznan kad ću se rješit te loše navike. I svaki dan mi malo po malo je sve više ža šta san bila s Govnarom. Mogla sam bit s bilo kim al ne ja izaberen jedinu osobu preko koje mi neće proć. Al eto uvik san stala iza svih svojih odluka pa ću tako stat iza ove isto. Jebiga loš izbor al bija je moj. Neću se izvlačit na alkohol jer neman više 15 godine,popilo se puno ali san isto jako svjesno bila s njin. I mrzin Govnara. I jučer san izbrisala broj malog crnog jer znam da više od njega neću dobit poruku niti poziv,izbrisala sam Govnarov broj jer od njega neželin dobit poruku i poziv. Ma zapravo nešto bi sad pomoglo-Nesuđeni koji ima curu i dalje.
Malo ću se odmorit od bloga,od pisanja jer neman trenutno nešto pametno za reć,moran sve misli zbrojit i bit će valjda sve bolje,samo da nečujen nigdi Budi noćas mirno more...

- 00:40 - Pucaj (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>