GaBa

13.04.2006., četvrtak

Opet ja...



"Nisam na ovaj svijet stigao da bih bio poražen, niti neuspjeh struji mojim venama. Nastojat ću da ustrajem sve dok ne uspijem"

Tja ljudi, žene i ostali ispast ce da ja nesto nekome pametujem da nekome solim pamet al naravno molim vas svaki danasnji pretraživac ima beck space, ili vam ga alt+f4. dakle kome se nesvidja nek ne cita..... no ja opet zelim da se malo vratim na ovo Volontiranje! Zasto?

Nije meni da ja zagovaram ljude da sad grade besplatno ceste, pruge, zgrade, ne ni govora!! Ali ljudi kljuc naseg drustva ( zato slika kljuca) je da jedni drugima pomazemo i da netrazimo za to neku nadoknadu..... Probaj te da krenete od malih stvari koje su takodje jedan vid volontiranja. Naime, vozim se je neki dan javnim prevozom (tramvajem) sto inace ne radim vise volim pjesice. I tako se ja vozim a ono tramvaj pun mladjarije ovih srednjoskolaca, osnovaca gdje koji student, i ulazi jedna stara bakica u rukama kese sto si je kupila od ono malo penzijice (mirovinice) i nako sva labilna na nogama stade pored sjedista na kojem sjede dvoje "decurlije". Kad je tramvaj kreno bakica je malo posrnula jer i onako nije stabilna na nogama a ona "derlad" se pocese kezit i nesto dobacivat. Pa sad nek mi neko rekne zar ovo nije zalosno, oko te bakice sva sjedista (oko 6-8) su zauzeta i to sve od mladjarije a niko da joj ponudi mjesto, a ma bas niko.......... ja sam stojo i onda sam ovom jednom malom reko sto ga poznajem da se ustane i ustupi bakici mjesto.
Mislim da je ovo zalosno i nije to samo jedan primjer sigurno ih ima na stotine samo u jednom danu a da se pedeset od tih stotinu ustane i ustupi mjesto starijim i eto ti uradjen volonterski poso i te kakav.......
Ocu samo da vam reknem, nije dakle izgradjivanje pruga i dokazivanje kojekakvo, volonterizam, nego i male stvari, tipa ustat se starijem, pomoc mu sa kesama da donese do ulaza, eee i to je volonterizam.....
neki ce razumit mnogi nece al kako na pocetku stoji "sve dok ne uspijem"
do pisanja pozdrav svima i svim koji slave sretan i blagoslovljen Uskrs!!!
- 20:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Brojalo......