GaBa

06.04.2006., četvrtak

I am "nazad"


Poštovani toliko mi je drago da vam ponovno mogu rec : "Ba djeste vi?" evo mene ljudi ponovno jes da me nije bilo ni sam neznam koliko ma da znam al aj sad to nije toliko ni vazno, vazno je da sam se ja vratioooooo. heheh

Dakle dragi moji, moje, i neznam kako da deklarišem ostale, nek to bude sa "OSTALI" fino je bit opet online i pisat pa makar to niko ne ćito. EEE a obecavam sam sebi da cu od sad pisat redovnije i javljat se redovnije i ....... sve ostalo sto ide uz to ...... joj bas mi je drago da sam sam sebe natjero da nesto napisem pa makar to bile i gluposti.....

Juce sam bio na kartingu, voooozzziiiiooooo heheh, ovaj moj prijoo radi gore na odrzavanju pa smo isli malo ga posjetit i on nam pokazo svoje sposobnosti kao majstor dao nam da se provozamo na kartu kojeg e prije toga popravio cool

A da jedna od dobrih stvar je i ta, da kad smo ja i moj drugi frend moj Vanjo dolazili, dakle kod prijatelja nam zajednickog koji radi na kartingu tamo je bio i JUGO takodje jedan "zgodni" momcic mladalackog izgleda i djecijih sposobnosti koji je cim je nas ugledo sav sretan sto dolazimo pojurio da upali i provoza karting tako da nam pokaze svoje velemajstorske mogucnosti kako pri okretanju kartinga ugasit motor. I uistinu nas je pravo dojmio njegov nastup, ooo, oprostite, njegov velemajstorski nastup...... mouthwash

et people dragi moji mojei ostali cut cemo se mi sad malo vise nego sto mislite pa mi ostajte zdravo, i budite mi "RADOHOLIČARI" thumbup

Se cujemo vimo i do pisanja wave
- 17:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Brojalo......