subota, 08.12.2007.

PSIHO VAMPIRI i ASTRALNI VAMPIRI

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


S obzirom da se radi o posebnoj vrsti vampira stavljamo je u posebnu podjelu.Vampire ljudi često doživljavaju samo kao krvopijce,i psiho-vampirizam je laicima potpuno stran,nepoznat.Međutim,psiho-vampirizam je daleko od toga da bude zanemaren.Kako u literaturi,tako i u brojnim sličajevima, ova se vrsta vampira znala javljati i izazvati posljedice na kojima bi i najgori "krvopijac"zavidio.Psihovampirizam također odnosi svoje žrtve ,a užas pri tome je veći jer se on igra umovima svojih žrtava.Međutim kako je ova vrsta nešto nepoznatija od uobičajenog "krvopijca" o njoj je manje pisano tako da je informiranost manja.Možda po prvi puta psihovampirizam se spominje u djelu"Otkrivanje izide" iz 1877.Helene Blavatsky,ruske spiristice , gdje čitatelja upoznaje također i s počecima vampirizma,odnosno porijeklom vampira u svijetu,te razlaže samu prirodu psihovampirizma.
Psiho-vampir hrani se psihičkom energijom svojih žrtava,iscrpljujući ih,što najčešće uzrokuje smrt zbog srčane kapi,moždanog udara,iscrpljenosti,kao i počinjenih samoubistva..U prošlosti je postojalo vjerovanje da mladi ljudi i životinje mogu krasti ,energiju od odraslih,osobito u snu.Stručnjaci za okultno,poput A.Osbornea Eavesa i Franza Hartmanna,pisali su o tom fenomenu,opisivajući rezultate napada psihovampira.Hartmann kao karakteristiku tih vampira ističe vlažne i hladne ruke koje,kad su u javnosti običavaju držati sklopljene.Eaves kao zaštitu preporučuje zamišljene zaštitne bijele magle oko nečje aure i prisusnost arome češnjaka u sobi.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ASTRALNI VAMPIRI
Opčenito govoreći astralno tijelo je energija fizičkog djela neke osobe ,eterično tijelo koje ispunjava živo,fizičko tijelo.To astralno tijelo može preživijeti i zadržati se u materijalnom svijetu čak i ako je fizičko tijelo uništeno i u tom slučaju ono postaje sablast,fantom,,a ponekad i vampir.Spiritisti i okultisti smatraju da u astralnom svijetu postoje astralna bića, koja su sposobna obsjednuti nečije tijelo i navoditi ga na vampirizam..Neki autori smatraju kako je prvobitan oblik vampira,i krvopijaca,psiho-vampira,nastao od astralnog vampira ,koji je ušao u tijelo osobe i transformirao ga u vampira.To se može desiti živima,isto kao i preminulima tijelima.Ovo vjerovanje o vampirima kao o demonima,odnosno duhovima koji oipsjedaju tijelo,odnosno nemirnim dušama koje ne mogu naći spokoja u zagrobnom životu,odgovara crkvenoj predstavi o prokledstvu.
ah ta crkva,što če nam još sve uspijeti zatajiti i sakriti.To od njih nije korektno jer oni u vatikanu imaju spise tisućama godina u nazad.Znaju apsolutno sve što se dešava i što če se desiti ali su licemjerni i nedaju nam znanja kako bi zarađivali na laicima.ne govorim protiv Boga,već crkve ko ustanove.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Astralna razina
----------------
Treća razina po redu, brojeno odozdo prema gore, jest astral[1],
područje uma želja (u ezoterijskoj terminologiji još postoji naziv
kama-manas, što u prijevodu znači "želje-um", dakle um želja, um koji
je obojen žudnjom). Astral je područje slika, utisaka, želja, težnji,
strasti, dojmova. To je područje kontrole, volje, usmjerenja i
upravljanja. Sve slike i utisci koji mogu unutar duha postojati
razdvojeni od stvarnosti jesu astral. Sam naziv "astral" je pomalo
čudno odabran - ne samo da se rabi u sasvim različitim značenjima,
nego je i ne-deskriptivan; kama-manas je bitno sretnije rješenje, ali
budući da nije u dovoljnoj mjeri rasprostranjeno, zadržat ću se na
pojmu "astral". Problem u svakom pokušaju govora o astralu predstavlja
činjenica da se radi o razini koja u mnogobrojnosti svojih aspekata,
te u svojoj unutarnjoj raznolikosti daleko nadilazi materiju i pranu,
a stvar se još dodatno komplicira vezom između astrala i tih razina,
koje čine nužnim detaljan opis svih njihovih međudjelovanja. Sva
ljudska doživljavanja astralne razine obojena su u nekoj mjeri pranom
i materijom, jer su ljudska bića po samoj svojoj prirodi u stanju
opažati samo ono, što na supstanciji njihovog fizičkog tijela, dakle u
njihovom mozgu, ostavi utisak neke vrste. U višim aspektima svog
postojanja možemo dakle doživljavati stvari koje daleko nadilaze svaku
mogućnost poimanja od strane našeg fizičkog bića, ali su sva ta
doživljavanja nužno obojena i ograničena sposobnošću našeg fizičkog
uma da ih obradi, prikaže i osjeti. Vježbom i nadilaženjem nekih
uobičajenih linearnih obrazaca razmišljanja i osjećanja možemo postati
sposobnima osjetiti bitno više aspekata astralne razine, ali nikada u
onoj mjeri u kojoj to uspijeva bićima koja ne posjeduju ograničenja
nametnuta postojanjem nižih tijela, koja su nama svojstvena. Isto
tako, iz toga slijedi da ljudsko biće nikada u svim svojim aspektima
nije inkarnirano, dakle utjelovljeno u fizičkom, već i zbog same
činjenice da je astralna razina po svojim osobinama nadređena
materiji, a niže ne može obuhvatiti više u cijelosti. S druge strane,
već i samo djelomično opažanje astrala kroz fizičko tijelo predstavlja
izvjestan "kulturni šok" za ljudsko biće koje je naviknuto na stalna
ograničenja koja na njega postavlja inertnost materije. Budući da je
nosiva materija astrala, dakle supstancija od koje je sve izgrađeno, u
biti supstancija misli i želja, a ne materije i energije, ovdje važe
sasvim drugačija pravila igre - misli i želje su građevna supstancija
stvarnosti! Hajdemo za početak razjasniti o čemu se radi.
Rečeno je da se ovdje radi o supstanciji osjećaja i misli. Ti osjećaji
i misli formiraju manje-više složene i jasne objekte, koji se na toj
razini opažaju posve stvarnima; želja za automobilom stvara sliku
automobila u duhu. U astralu je ta slika fizička kategorija, stvarni
predmet. Mi smo navikli, budući da djelujemo u materiji i energiji, da
je potrebno najprije zacrtati cilj, a zatim uložiti energiju koja će
modificirati materiju, kako bismo taj cilj ostvarili. U komunikaciji s
bićima astralne razine (čemu ćemo se posvetiti tek kasnije, budući da
se radi o širokom i izuzetno zahtjevnom predmetu) nalazimo se u
situaciji u kojoj je namjera istodobno ostvarenje; u kojoj je ideja
identična realizaciji, a misao je identična predmetu. Želje su
istodobno ostvarenje. Dakle željom i mislima mi već u startu stvaramo
predmet, a potom ulaganjem energije u njegovo ostvarenje pokušavamo
taj cilj ostvariti u materijalnom svijetu. Sve želje, stanja uma,
planovi, nade i strahovanja koji se nalaze unutar našeg duha, u biti
predstavljaju fizičke objekte na astralnoj razini.
Kao što i u suptilnosti materije postoje agregatna stanja (krutina,
tekućina, plin i plazma), kao što u suptilnosti i intenzitetu prane
postoje stupnjevi, isto tako i unutar astrala postoje stupnjevi,
agregatna stanja i slojevi, ali njihova složenost je tolika da bi
mogla čovjeka baciti u očaj, ako bi ih namjerio sve proučiti. Naime
astral je čitava jedna nova dimenzija stvarnosti; teorije o podjeli
stvarnosti na dimenzije imaju dakle itekakvog smisla. Ako uzmemo da su
visina, širina i dubina tri dimenzije prostora, ako uzmemo pranu,
dakle energetsko stanje, kao dodatnu dimenziju, onda je astral peta
dimenzija stvarnosti. Vrijeme namjerno ne brojim kao četvrtu dimenziju
budući da držim kako je vrijeme svojstveno svim ostalim dimenzijama
kao posebna veličina, a osim toga protjecanje vremena je subjektivno
izrazito različito na različitim razinama, tako da ću ga ovdje čisto
zbog jasnoće i razumljivosti izostaviti iz razmatranja; čitava
situacija je, naime, i bez njega beznadno složena.
Osim što se o astralu može govoriti kao o dodatnoj dimenziji
stvarnosti, o njemu se istodobno može govoriti i kao o čitavom
neovisnom svemiru, sa potpuno različitim kriterijima prostora, vremena
i stvarnosti od onih poznatih na nižim razinama. O čemu se radi? Ako
imamo u vidu da su u astralu misli i želje građevni objekti
stvarnosti, onda je jasno kako misli i želje različitih bića mogu
stvarati čitave svjetove, koji svi zauzimaju isti "prostor", u kojima
vrijeme ne teče jednakom brzinom nego je ovisno o stanju duha tvorca
tih svjetova, i čija dorađenost izravno ovisi o sposobnosti njihovog
graditelja da uobliči svoje želje i misli na jasan i složen način.
Isto tako, u astralu je i promjena fizičke lokacije stvar želje,
usmjerene volje. Dovoljno je poželjeti biti na drugom mjestu i istog
smo časa na njemu, promjena lokacije je trenutna. Za bića koja su
navikla putovati procesom, a ne namjerom, to je veliki šok, i sasvim
je česta situacija da neizvježbana bića u svojem dodiru s astralnim
svijetom ogromnom brzinom čitavo vrijeme mijenjaju fizički položaj, ne
shvaćajući u cijelosti prirodu onoga što se dešava. Ali to i nije
najgore od svega; ako znademo da su u astralu misli djelovanje, ako je
želja ostvarenje, zamislimo kakav je užas u stanju počiniti
neizvježbano biće koje svojim nekontroliranim mislima i željama
mijenja stvarnost oko sebe. Mišljenjem o nekoj osobi mi doslovno
primjenjujemo na nju svoju volju, i izricanjem unutarnjeg suda
uobličavamo je u kalup. Izricanjem sudova mi doslovno silujemo druge,
vršimo jasan čin nasilja. A da ne govorimo o jačim oblicima nasilja,
kakav je recimo zla namjera usmjerena prema drugom biću, želja za
njegovim uništenjem i slične. Doslovno možemo mislima i željama parati
astralna tijela drugih bića i ubiti ih, ako ova nisu u dovoljnoj mjeri
izvježbana ili voljna da se od takvog nasilja obrane. Radi zaštite
bića astralne razine od takvih oblika zlouporabe postoje nadglednici,
takozvani čuvari pragova. Takva bića sprečavaju nezrelim, nespremnim i
nerazvijenim stvorenjima pristup u otvoreni astral.
Postavlja se logično pitanje gdje se nalaze bića, koja koriste
supstanciju astrala, dakle misli, osjećaje i želje, te različite
stvaralačke namjere, ako im nije dopušteno slobodno kretanje u
otvorenom astralu. Odgovor je prilično logičan: u svojem osobnom
astralu. Osobni astral je "mjehur" od astralne supstancije, astralno
tijelo bića, u kojem su sadržane njegove osobne fantazije, želje,
viđenja svijeta, maštanja i planovi. Takvo tijelo od želja-misli
svojstveno je svim nerazvijenim bićima, i predstavlja jednu vrstu
astralne maternice, osobnog svijeta u kojem bića žive i razvijaju se
prije nego se uzmognu roditi u otvorenom astralnom svijetu.
Ti mjehuri nikada nisu u cijelosti izolirani i izdvojeni od ostatka
astralnog svijeta; naprotiv, povezani su mnoštvom niti, veza od
astralne tvari, koje spajaju astralna tijela bića koja uspostavljaju
dodir jedna s drugima, te s različitim ograničenim aspektima astralne
stvarnosti, s kojima su ta bića u stanju stupiti u dodir. Sve
međusobne veze bića uspostavljaju se samo obostranim pristankom.
Znanje o tome je od izuzetnog značenja, predstavlja doslovno dragulj
kojeg treba čitavo vrijeme imati u svijesti - nitko, naime, s nama ne
može niti stupiti u dodir, a kamo li raditi nam zlo, bez našeg voljnog
pristanka. To znači da je dovoljno samo poželjeti da s nas spadnu sve
veze koje nisu za najviše dobro nas i drugih, i to će se istog časa
desiti. Jedini problem je u mogućem, dapače prilično čestom vjerovanju
kako su stvari koje nam čine zlo u stvari za naše dobro, te da su zle
stvari koje činimo drugima u stvari za njihovo dobro. Zato se kaže
kako je put u pakao popločen najboljim namjerama. Veze između bića
uspostavljaju se tako što jedno biće pomisli na drugo; budući da svako
biće ima svoj "okus", "mantru", "ime", naša misao s okusom tog bića
posegne i dotakne astralno tijelo drugog bića, gdje može biti
prihvaćena ili odbijena. Misao koja poseže ka drugome može se gledati
kao nit koja spaja bića - čvrstoća i debljina niti ovisna je o snazi
osjećajne i misaone veze među bićima. Takav "zaziv" koji ima za cilj
uspostavljanje veze s drugim uopće ne mora biti ograničen samo na
astral, naime ako se priziva "ime" bića koje se nalazi u razinama
iznad astrala, ako zaziv rezonira s tom razinom, može se s tim bićem
doći u dodir. Zato se ispravno kaže da se zazivanjem Božjeg imena
postiže oslobođenje. Naime, sposobnost "izgovaranja" Božjeg imena
znači prizivanje Boga u vlastitu svijest, i ako smo u vlastitoj
svijesti u stanju prizvati Boga, ako smo u stanju posegnuti prema Bogu
i dohvatiti ga, samim tim činom digli smo svoju svijest toliko visoko,
da sama sposobnost da se takvo nešto učini predstavlja osobinu
oslobođenja. Ispravno je dakle reći kako oni koji su postigli
oslobođenje mogu zazivati Božje ime, dok to ostali ne mogu. Većina
bića zazivanjem Boga u stvari zaziva nešto na nižoj razini, ali često
iznad one na kojoj se oni sami nalaze, tako da je takav zaziv ipak u
pravilu od koristi; iako se njime ne priziva Bog, opet takav zaziv
često nailazi na blagotvoran odgovor iz svjetova anđela i sličnih
visokih bića. Zbog tog se razloga u nekim religijama i vjerovanjima
tolika važnost posvećuje mislima i govoru; o čemu mislimo i govorimo,
s tim dolazimo u dodir, i to prizivamo u vlastitu svijest.
Kad govorimo o uspostavljanju veza s drugim bićima, ipak treba imati u
vidu da je većina ljudi toliko obuzeta sobom, da nikada i ne
uspostavlja stvarne veze sa stvarnim bićima, nego u svojem astralnom
mjehuru stvara slike, događaje i stanja koje drži stvarnima, i koje u
sebi poistovjećuje sa stvarnošću. To je možda i sreća, jer nije ugodno
ni pomisliti što bi bića, koja su u toj mjeri obuzeta sobom da uopće
ne opažaju druga bića kao stvarna, nego više kao predmete i objekte
koje treba iskoristiti i kojima treba manipulirati, bila u stanju
činiti tim drugim bićima da su u stanju s njima doći u dodir.
Tragedija nižih razina, dakle fizičke i praničke, jest u tome što
omogućuju takav dodir, dakle poistovjećenje stvarne druge osobe sa
slikom unutar vlastitog astralnog tijela. Tada imamo primjere užasnog
postupanja prema drugim bićima, prema kojima se odnosi kao prema
predmetima, nikada ih se uistinu ne osjeća, nego se na njih
projiciraju vlastite frustracije i unutarnji mrakovi. Takav oblik
projekcije proizvodi užasna djela i nesreću na svijetu. Naime kad bi
se druge prihvaćalo kao druge, onda se nikada njima ne bi pokušavalo
upravljati na način na koji upravljamo vlastitim unutarnjim slikama,
nego bi se prema njima odnosilo s prihvaćanjem, uvažavanjem i
štovanjem. Bez fizičkog i praničkog tijela, nikakav dodir između druge
osobe i takvih unutarnjih slika ne bi bio moguć.
Isto tako treba imati na umu da postoji i obrnuti postupak: da su
ljudi privučeni drugima upravo zato što u njima opažaju osobine koje
njima samima nedostaju, koje im trebaju. Zato se "zaljubljuju" u
druge, ostaju s njima dok ne nauče potrebnu lekciju ili dok ne razviju
željena svojstva, a tada drugoga napuštaju kao nezanimljivog. To je
loš način postupanja, bolje je naime u vlastitom astralu osvijestiti
idealnu osobu/osobinu, i postepeno je usvojiti i integrirati u sebe,
pa tada neće biti potrebe za projiciranjem vlastitih nedostajućih
dijelova na druge.Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Čest primjer takve projekcije jest projekcija vlastitih elemenata
ličnosti spola suprotnog od spola vlastitog fizičkog tijela na osobu
"savršenog ljubljenog/ljubljene", ili identifikacija vlastitog
"nedostajućeg spola" s roditeljem suprotnog spola prema kojem se mjere
"idealni partneri". Lijek za taj problem je prepoznati ono što smo
izmjestili iz sebe i dali drugome, vratiti taj izgubljeni element
ličnosti, prepoznati ga kao svojeg i kao sebe, i u sebi pronaći
cjelovitost. To je jedan oblik unutarnje tantre: sjedinjenje sebe-žene
i sebe-muškarca, vođenje ljubavi između ta dva aspekta osobnosti i
njihovo sjedinjenje. Tada ćemo biti u stanju osjetiti drugoga, bez
projekcije, stvarnu osobu, i ako se tada razvije ljubav između osoba,
potpunih osoba, a ne ljubav prema vlastitim nedostajućim osobinama,
tada će ta ljubav biti moćna i postojana, utemeljena na stvarnim i
čvrstim temeljima, i rezultirat će trajnim zajedništvom. Nekako mi se
čini da bi seksualna veza između dvoje iznutra upotpunjenih ljudi
mogla biti daleko najbolja, budući da bi bila utemeljena na ljubavi
prema osobi, a to u svakom slučaju daleko nadilazi glad za vlastitom
potpunošću, kakva obično tvori burne, ali plitke i kratkotrajne veze.
Astralna razina je među ljudima duha općenito na zlu glasu, a sada će
se vidjeti i zašto. Naime očito je da unutar astrala vladaju prividi -
slike, dojmovi, stanja, prostori i vremenski tokovi koji često uopće
nemaju nikakve veze s ničim objektivnim, nego naprotiv predstavljaju
odraz i proizvod stanja duha onoga tko ih dovodi u postojanje. Zbog
toga se astral često naziva svijetom iluzija, a ponekad i svijetom
zla. Svi uzroci zla, općenito i praktički bez iznimke, imaju svoj
izvor u astralu, i bićima koja u njemu borave. Unutar astrala, nije
moguće uočiti razliku između istine i privida. Izvježbana bića, dakle,
mogu o sebi stvoriti privid koji se razlikuje od njihove biti. Takva
bića zovu se čarobnjacima, magovima. Oni sebe međusobno dijele na crne
i bijele, ovisno o smjeru u kojem vole držati da djeluju, ali bića
istine njih sve zajedno drže lašcima i bićima koja žive u zabludi,
koja primjenom svoje volje na neskladan i nasilan način ometaju volju
drugih, stvarajući veliku pomutnju u svijetu. Škole koje obučavaju
čarobnjake uče ih primjeni astralnih zakonitosti u svrhu provedbe
vlastite volje; "bijele škole" naučavaju primjenu tih zakonitosti na
neškodljiv i blagotvoran način, dok "crne škole" naučavaju primjenu
tih zakonitosti na bilo koji način, jer se volja i dobrobit maga
pretpostavlja volji i dobrobiti svih ostalih bića, i drže kako mag
smije raditi sve što je u stanju provesti, i da nema drugih
ograničenja osim njegove sposobnosti. I jedne i druge škole služe se
praktički identičnim tehnikama, a između njihovih su pripadnika mogući
krvavi obračuni u kojima zna nastradati ili jedna strana ili obje, a
budući da se jedni drugih boje i čuvaju, postoji neka vrsta pakta o
nenapadanju koji se jako rijetko krši. Jako rijetko će mag napasti
drugoga maga, ili osobu za koju ima osjećaj da bi se mogla obraniti od
napada i uzvratiti. Iznimka su potpune budale među njima, koje nemaju
dovoljno inteligencije i mjere kojom bi obuzdavale vlastitu opaku
narav, pa se znaju namjeriti na moćnijeg mraka od sebe, i tada često
nastradaju. Bolje prolaze ako se namjere na biće viših razina koje
zbog neke potrebe obitava u nižim razinama, jer će to biće podesiti
stvari tako da se energija napada usmjeri na način koji će proizvesti
najveće dobro svima. Tada se često crnom magu može dogoditi da dobije
lekciju koja će ga odvratiti od zla i natjerati na kajanje.
U školama magije se kao temeljne vježbe naučavaju između ostalog i
općenito korisne stvari, kakve su vježbe koncentracije svijesti na
objekt, vježbe odvajanja svijesti od nepoželjnih ili ometajućih
utjecaja, uče se tehnike vizualizacije u kojima učenik u svijesti
kreira predmete, na početku jednostavne a kasnije sve složenije, a
učitelj ga pritom ispravlja. Tako se učenici izvježbaju u kreiranju i
održavanju astralnih formi, te u velikoj mjeri ovladaju materijom
astralne razine. Nažalost, oni te stvari rade ne kako bi ih upoznali i
nadišli birajući bolje, dakle uzdižući se iz privida astrala u istinu
mentala, nego naprotiv kako bi se tim stvarima služili u provođenju
vlastitih želja i nižih ciljeva.
Isto tako, te škole naučavaju tehnike kojima se probijaju vrata u
otvoreni astral, kojima se nadvladava ili vara čuvare pragova, kojima
se na sebe stavljaju različite obmanjujuće slike pomoću kojih se
ovladava drugim bićima i njima upravlja u vlastitu korist, i tome
slično.
Tehnike koje se koriste u tim magijskim pravcima izuzetno su korisne -
treba napomenuti da one praktički predstavljaju instrument jasnog
mišljenja i osjećanja, koji može predstavljati snažno sredstvo
prenošenja znanja i istine, ako se ne zloupotrijebi. Recimo,
sposobnost dugog održanja pažnje na predmetu rezultira jasnim i čistim
mislima koje mogu neometano, u dugim i jasnim izrazima prenositi
istinu. Misli koje nisu jasne i sabrane nikako ne mogu odražavati i
prenositi istinu viših stanja svijesti do materije. Isto tako, ako je
um ispunjen hrpom nejasnih i mutnih želja, koje čovjeka nose kao perce
na vjetru, on će najvjerojatnije biti izgubljen. Stoga su recimo
tehnike raja[2] yoge zasnovane prvenstveno na načelima pažnje,
koncentracije i održanja dugog neometanog toka svijesti. Tako
izvježban um predstavlja nevjerojatno vrijedan alat, koji umjesto da
djeluje kao smetnja počinje pomagati u izrazu duha. Osoba ispunjena
željama i nejasnim mislima ne može djelovati kao sredstvo očitovanja
veličine u svijetu. Iz tog razloga je potrebno izvježbati um i
pročistiti ga. Jedini problem s magijskim pravcima jest zla i sebična
namjera koja stoji u pozadini takvih napora - um se čisti i vježba ne
zbog toga da bi se kroz njega neometano provodila Božja volja u
svijetu, nego da bi se ona omela, a umjesto nje provela volja
praktikanta. Takvi svoju povećanu moć koncentracije koriste kako bi
podvrgli sebi druge, koji tu moć ne posjeduju. Sretna je okolnost ta,
što je njihova sposobnost utjecaja izuzetno ograničena već i samom
prirodom namjere, pa ih je lako izbjeći. Isto tako, svi crni
čarobnjaci djeluju na način koji je takav, da bi me natjerao da ih
izmislim, kad ih već ne bi bilo - oni su tu na naše najveće dobro, i
izraz Božje ljubavi prema nama, i treba im poslati pregršt poljubaca
zahvalnosti. Naime oni pokušavaju nama upravljati pomoću naših
nedostataka i slabosti. Snažnom i čistom osobom nije moguće
upravljati. A budući da oni rade s našim nedostacima, pojačavajući ih
i dovodeći ih do površine svijesti, omogućuju nam da izuzetnom
oštrinom i točnošću sagledamo svoje slabosti, i tako ih uklonimo.
Budući da su čarobnjaci često izuzetno izvježbani, mogu naći čak i
najmanju slabost i njome manipulirati čovjekom, pa prema tome
predstavljaju apsolutno idealno sredstvo čišćenja za duhovnog
praktikanta. Nikakav boravak na svetim mjestima ne može toliko
koristiti kao susret sa zlonamjernim crnim magom. Takav susret će nas
prisiliti da se sa svojim nedostacima suočimo, i da ih riješimo, jer
nemamo opciju odlaganja, budući da nas naši nedostaci ugrožavaju, čine
nas opasno ranjivima. To je toliko korisna situacija, da sam jednu od
tehnika formirao upravo prema tome: kad osjetimo neko naše unutarnje
smeće, nemojmo ga potiskivati i izbacivati! Naprotiv, povećajmo ga,
mazimo ga, kako bi se opustilo, naraslo, odvelo nas prijateljima i
rođacima, a tada ih možemo sve zajedno uhvatiti i iščupati. To je
točno ono što crni magi rade, s zlom namjerom, ali na našu najveću
dobrobit. Zli ljudi su najveći Božji dar iskrenim tragaocima za
istinom.
Vjerovali ili ne, najveća opasnost ne prijeti od školovanih
čarobnjaka, nego od onih "prirodnih". Naime već sam pisao o raznim
načinima na koje niža bića upravljaju drugima, često višima od sebe,
jednostavno traženjem slabosti i usađivanjem "trojanskih konja" u
svijest: ideja koje na prvi pogled izgledaju neškodljivo ili čak
dobro, ali njihovo usvajanje proizvodi dalekosežne loše posljedice.
Jedan od krasnih primjera jest razmjerno česta ideja da se čovjek mora
osjećati krivim zbog toga što je odabrao bolje nad lošijim. Naime ako
je već povjerovao u ideje kako se treba žrtvovati za druge, ovo je
sasvim logična posljedica; čitav život mu se "slikaju" situacije u
kojima bi se trebao žrtvovati, i tako se njime upravlja. Ako pak
odabere napraviti ono za što osjeća da je dobro i ispravno, i zbog
toga se osjeća lijepo i skladno, u njegovu svijest će se prizvati već
usađena naopaka predodžba po kojoj je to loše, to će izazvati grižnju
savjesti koja će čovjeka izbaciti iz njegovog sklada, a tada će vampir
predložiti sliku postupaka koji bi trebali čovjeka vratiti u sklad, a
u stvari će produljiti osjećaj nesklada, stvoriti ovisnost o vampiru,
i raditi u korist njegovih ciljeva. Zbog tih razloga, kao i zbog
nevjerojatne učestalosti ovog tipa manipulacija, potrebno je čitavo
vrijeme preispitivati sve predodžbe i uvjerenja u svakoj situaciji u
kojoj se osjećamo i u najmanjoj mjeri neugodno, i sve takve naopake
ideje odbaciti, zajedno s onima koji ih rabe kako bi upravljali našim
životima. Kada jednom obratimo pažnju, postajemo svjesni koliko su
česte situacije u kojima osoba unutar nekoliko sekundi iskuša sve
moguće oblike manipulacije čovjekom: pokušat će mu se pozvati na
"savjest", zapravo na osjećaj krivnje. Zatim će mu se pozvati na
osjećaj dužnosti. Onda će se pozvati na "ljubav", i potrebu "života za
druge", što će se često potkrijepiti citatom iz nekog svetog spisa.
Uglavnom, bitno je samo promatrati na što se takvi pozivaju, izolirati
mehanizme reakcije unutar vlastitog duha - sve što proizvodi tjeskobu,
strah, krivnju, odgovornost, i sve zajedno baciti. Put prema Bogu je
kroz sreću i sklad, a ne kroz manipulacije i slično astralno smeće.
Isto tako treba odbaciti sve slike koje drugi pokušavaju projicirati
na nas, i držati se vlastite biti, bez obzira na sve.
Treba, pak, paziti da se ne ode u drugi ekstrem, u oholo
podrazumijevanje vlastite savršenosti i prodikovanja drugima iz te
oholosti, i neprihvaćanje odgovornosti za vlastite misli, riječi i
postupke. Treba slijediti vlastiti unutarnji sklad i radost, a ne
samodopadnost ega.
Druga opasnost koja prijeti čovjeku su oni koji djeluju s "najboljim
namjerama". U tu grupu spadaju svi propovjednici raznih religija koji
su obuzeti potrebom za spašavanjem ljudi i za upravljanjem njihovim
postupcima "za njihovo dobro", kao i općenito svi čiji su postupci
vođeni umovanjem o tome što bi trebalo a što ne bi trebalo raditi, a
ne Božjom voljom očitovanom kroz unutarnji glas ispravnosti. Isto tako
treba izbjegavati sve situacije i osobe koji nas navode na usvajanje
nerealnih i iluzornih viđenja stvarnosti, i tako nas uvode u život u
svijetu mašte, umjesto života u stvarnom svijetu. Nekima je, naime,
stvarni svijet zastrašujuće iskustvo upravo zbog njegove otvorenosti i
složenosti, tako da se ugodnije osjećaju u izmišljenom svijetu
pojednostavljenih pravila; različiti oblici znanosti i religije su
divan primjer. Svaki pokušaj da se stvarnost omeđi, da joj se odrede
granice mogućeg i nemogućeg, predstavlja stvaranje iluzije, dakle
prekrivanje realnosti astralnom slikom. Upravo iz tog razloga je
buđenje u stvarnosti prvi korak kojim počinje svaki duhovni put.
Duhovni razvoj, naime, koji se događa unutar filma koji se projicira u
unutrašnjosti astralnog oblaka nije duhovni razvoj, nego iluzija.
Duhovni razvoj počinje kad oblak iluzija za nas postane proziran i ne
prekriva stvarnost koja se nalazi izvan njega.
Treća, najveća opasnost po čovjeka jest on sam. Nikakvo zlo nam se,
naime, ne može desiti ako ga sami ne prizovemo u postojanje. Nitko nas
ne može napasti ili iskoristiti ako mu ne dopustimo. Najveći dio svega
zla koje trpimo u stvari se događa s našim pristankom, sami ga
prizivamo. Netko će pokušati osporiti ovu tvrdnju činjenicom da se
neke stvari dešavaju po sili prirodnih zakona, a ne našim izborom;
recimo poplave, potresi i ostale nepogode. Dublji uvid, pak, pokazuje
da smo mi čitav svoj život unaprijed odabrali složivši se s općenitim
ciljevima koje želimo postići, a koji su uvjetovali liniju događaja
koji će nas do njih dovesti. Dakle naše želje se materijaliziraju kao
čitav niz događaja koje nismo odabrali kao takve, ali koji su
neizbježni dio procesa koji ima dovesti do cilja koji jesmo odabrali.
Recimo, žena želi imati dijete koje će odgajati i koje će voljeti. Ona
možda nije odabrala porođajne bolove koji su dio tog procesa, ona
možda nije imala u vidu ni različite neugodne situacije koje će po
svoj prilici biti povezane s tom odlukom po prirodi stvari, ali ona je
ipak nesvjesno odabrala taj lanac događaja, ocijenivši ga
prihvatljivim u odnosu na njen cilj.
Astralna se razina u sebi dijeli na podrazine. Te podrazine je zapravo
vrlo jednostavno utvrditi: kriterij je grubost, odnosno suptilnost
određenih formi, te želja, misli i težnji. Profinjenost je na vrhu, a
grubost na dnu ljestvice. S tim podrazinama rezoniraju stanja svijesti
ljudi, i na njima zasnivaju svoje forme.
Jedno od tumačenja ovih razina svodi se na definiciju podrazina po
elementima. Najniža razina je materija (zemlja) astrala, zatim slijedi
prana (voda) astrala, astral (vatra) astrala, mental (zrak) astrala,
buddhi (ether) astrala, atmička podrazina astrala te paranirvanička
podrazina astrala. Visoke podrazine zvuče uistinu moćno, ali treba
imati na umu da su to sve slojevi unutar astrala, dakle da najviša od
tih razina završava čistim osjećajima i mislima, čime počinje najniža
podrazina mentala, dakle zemlja mentala, koja nadilazi čiste misli i
osjećaje i predstavlja ono čemu oni vode.
Što se tiče astrala, očito je da niže razine otvaraju više prostora za
zlouporabu, već zbog svoje grubosti i neprofinjenosti. I uistinu te
razine predstavljaju poligon svih najgorih stvari koje uopće postoje.
Sve zle namjere, strah, mržnja, bijes, okrutnost, te slične gadosti
nalaze svoje porijeklo u nižim predjelima astrala. Što niže idemo po
razinama, više je pravila, ograničenja, zakona, te odvojenosti
općenito. Sva insistiranja na pravilima kojih se treba pridržavati
vode svoje porijeklo iz najnižeg astrala, budući da tamo obitavaju
bića ispunjena ohološću i samoljubljem, koja čitavo vrijeme vode
računa o vlastitim pravima i vrijednosti, koja čitavo vrijeme sude
druge i vide sebe u jasnim i čvrstim granicama odijeljenosti -
odijeljenosti religije, nacije, političke stranke, ulične bande, uopće
nije bitno. U najgrubljim razinama prebivaju okrutni ubojice,
nasilnici, pijanci i bludnici, osobe ogrezle u zlu svih vrsta, oni u
kojima nema suosjećanja, čiji su osjećaji užasno prljavi, i općenito
su i oni i njihovo obitavalište toliko odvratni da je o njima mudro
reći što je manje moguće. To su mjesta posjedovanja i trgovanja
energijom, mjesta vlasništva, posjeda. Što više idemo, tim se manje
toga drži svojim, i već na mentalu se ništa ne drži svojim već se
naprotiv jednostavno prihvaća ono što jest, i svi dijele zajedničku
stvarnost i djeluju u skladu sa svojim sklonostima i interesima. Na
astralu toga nema, tu vladaju "ja" i "moje".
Ako je jasno da i najmanji trag nesebičnosti i ljubavi automatski vodi
izvan astrala kao takvog, a ne samo njegovih nižih razina, onda je
jasno da je astral razina sebičnosti, samoljublja, laži,
prijetvornosti, materijalnosti i odvojenosti, i da je se treba
kloniti, prethodno naučivši sve njene lekcije. U protivnom, ako astral
ne upoznamo, bit ćemo u opasnosti da nas drugi u njega povuku zbog
našeg nerazumijevanja stvari. Nad zlom se ne treba sažaliti, njega
treba napustiti, bez ikakvog osjećaja, jednostavno se treba držati
ljubavi i istine i time smo slobodni od svog mogućeg i nemogućeg
astralnog smeća.
Kako se ne bi stekao dojam da su sva bića koja obitavaju u astralu
mračna, treba napomenuti kako je astral isto tako i razina na kojoj se
nalaze osobe čija prirodna razvijenost ne dopušta njeno nadilaženje.
Dakle to su osobe koje uče ovladavati željama, mislima i osjećajima,
koje ne znaju jasno ni misliti ni osjećati, pa se jednostavno nisu u
stanju dobro snalaziti. Oni žive u vlastitom zatvorenom svijetu misli
i želja, kojeg istražuju, u kojem uče stvarati sve složenije forme;
ovo je domena intelektualaca, koji razvijaju umne ideje do ekstrema,
pokušavajući njima obuhvatiti stvarnost. Svoj uspjeh postižu
shvaćanjem kako to nije moguće, i tako nadilaze astral. Isto tako
ovdje stanuju osobe žestokih i silovitih strasti, osobe gonjene jakim
nagonima i osjećajima, koje uče pronalaziti stvarnost i sklad u
pozadini tih osjećaja; kad spoznaju da sklad nije ovisan o tim
osjećajima, oni nadrastaju astral. Zato se kaže da takve osobe
razvijaju svoje astralno tijelo. Kad je njihovo astralno tijelo, dakle
tijelo misli i osjećaja, u cijelosti razvijeno, ono nestaje, ili bolje
rečeno, ono provodi i očituje stvarnost, ne stvarajući vlastite slike.
Takvo astralno tijelo postaje prozirnim.
Treba nešto napisati o astralnoj komunikaciji. Naime već sam pričao o
tome da bića međusobno komuniciraju uspostavljanjem veza načinjenih od
astralne tvari, a koje povezuju njihova astralna tijela. To je jedan
od oblika komunikacije, koji se svodi na to da bića uspostavljaju
kontakt, koji sa svake strane izgleda različito, jer se u različitim
umovima astralna supstancija "prevodi" na različite načine, u ciljne
slike, a ciljne slike će jako rijetko biti identične izvornima.
Problem je, pogotovo u komunikaciji kroz fizičko tijelo (dakle u
komunikaciji inkarniranih bića) pronaći u tjelesnom umu informacije
koje bi bile identične izvornoj informaciji, a što je nužno kako bi se
ona vjerno prenijela. Isto tako, kod uspostavljanja dodira s određenim
mjestom (dakle kod takozvane astralne projekcije) slika o mjestu se
rekonstruira u umu primatelja, a ne prenosi se u cijelosti, tako da se
slabo preneseni dijelovi slike nadomještaju dijelovima sjećanja
primatelja, te se tako stvara slika koja se doima cjelovitom. Problem
s tom slikom je što se ne može znati koliko je na njoj istinito, a
koliko izmišljeno. Sasvim je druga priča s izravnom percepcijom
otvorenog astrala, gdje nema mogućnosti greške, ali opet nema niti
mogućnosti prenošenja doživljenog u fizičko tijelo, budući da je
linearni fizički um preuzak za takvo nešto, pa svaki oblik opisa može
zvučati u najboljem slučaju nedorečeno. Percepcija otvorenog astrala
je toliko rijetka, da osobno poznajem samo izuzetno mali broj ljudi
koji su s njom u stanju uopće doći u dodir i održati kakav-takav
kontinuitet sjećanja, dok vladanje otvorenom razinom predstavlja još
veću rijetkost. Dodir s otvorenim astralom takvo je ogromno pucanje
svijesti, pucanje horizonata, da se čitava ljudska vizija svijeta, o
kojoj se piše u ovoj knjizi, doima smiješnom i trivijalnom. Doživljaj
otvorenog astrala jednak je doživljaju Boga koji sanja svijet. Jednako
kao što se čovjeku koji doživljava kroz fizičko tijelo astral čini
nekom vrstom snovitog svijeta mašte, koji je manje realan od fizičkog
i koji se može mijenjati mislima, tako se i čovjeku koji se prekopča u
otvoreni astral fizički i astralni svijet čine poput sna kojeg sanja,
i praktički pokretom volje u snu mijenja događaje u prošlosti,
sadašnjosti i budućnosti. To je nešto poput prolaska kroz ogledalo u
svijet u kojem je ovo što se obično doživljava kao stvarnost samo
sadržaj duha. To je takvo jedno iskustvo da bi većina od njegove
siline lako mogla "puknuti" i sasvim se izgubiti. Doživljaj otvorenog
astrala izgleda otprilike ovako: "Ja sam jedan u svim bićima, ovo je
san unutar mojeg duha, a budući da u tim bićima želim kontinuitet sna,
on se održava u mojoj svijesti. Moje jastvo je u svim bićima, sva ona
su unutar mojeg duha. Sad se manifestiram kao jedno od tih bića, sad
se manifestiram kao sanjač koji sanja sva bića. Istodobno sam i jedno
i drugo. Ja sam sanjač i sanjani. U svakom trenutku mogu poželjeti
vratiti se u san kao neko drugo biće, a ne ono iz kojeg sam se
prekopčao u spoznaju sanjača. Sva stanja prošlosti, sadašnjosti i
budućnosti postoje u meni. Mogu ih uvoditi u postojanje i brisati po
volji. Manifestaciju mojeg sna bića unutar sna doživljavaju kao
natprirodne moći: kad slika unutar mojeg duha postane prozirna,
nestane, kad napravim nekoliko slika koje sanjam i kroz koje djelujem,
kad promijenim neka od osnovnih pravila prema kojima lik u snu kroz
koji djelujem funkcionira u svijetu, to se opaža kao natprirodne moći.
Nema tu ničeg natprirodnog, naprotiv, to logično slijedi iz prirode
sna." Ovdje se daje odgovor na pitanje koje smo si svi postavljali u
djetinjstvu: "Kako to da sam samo ovo ja, a ne i ostalo? Kako to da
samo ovo tijelo doživljavam kao sebe, a ne neko drugo? Zašto sam ovo,
a ne nešto drugo?" Odgovor glasi da sam sve, a gledanje kroz jedne oči
je iluzija. Kretanjem u fizičkom kretanje jastva ne prati fizičko,
jastvo je uvijek nepomično i svuda. Recimo da imamo bijeli papir,
preko kojega postavimo zeleni na kojem je rupa. To doživljavamo kao
bijelu točku na zelenoj površini. Kretanjem zelenog papira stvara se
dojam da se kreće bijela točka; u stvari, bijela točka je bijeli
papir, i ne kreće se, nego je ista tako što je uvijek druga. Zato je
jastvo nepomična stvarnost bića bez obzira na promjene stanja tijela,
uma, energije, osjećaja i ostalog.
Očito je dakle zašto nepripremljeno biće lako može posve poludjeti
prilikom suočavanja s ovim aspektom. Astral je razina koja je
nadređena fizičkoj, i to ne treba zaboraviti. Prolaskom kroz ogledalo,
promjenom perspektive, opaža se jedna sasvim drugačija stvarnost od
one na koju smo navikli. Isto tako, treba znati da i unatoč takvoj
nadređenosti i prekopčavanju u otvoreni astral to i dalje ostaje
astral, sa svojom dubinom i suptilnošću koja je jako ograničena, i
postoje bitno više razine, koliko god se ovo što sam ispričao može
činiti velikim. To je, naime, stanje vrlo velike prividne moći ali
male dubine svijesti, a dubina svijesti je ono što je jedino bitno, i
što označava sudjelovanje u Bogu. Zato je izuzetno čest slučaj da biće
koje nije prekopčano u otvoreni astral ima znatno veću dubinu svijesti
i utemeljeno je u znatno višim sferama postojanja od onoga koje to
jest, ali to mu istodobno nažalost predstavlja domet. Isto tako je
čest slučaj prenapuhavanje vlastite važnosti kao posljedica
prekopčavanja - takav će imati dojam da je prosvijetljen, budan,
svjestan, a ostala bića da su "hrana", likovi u njegovom snu s kojima
radi što želi. Doduše takav bi se mogao iznenaditi kad utvrdi da, iako
ima osjećaj da može sve, u stvari ne može praktički ništa; ipak on
samo sudjeluje u toj svijesti, prekopčava se u nju, a djeluje jedino
dharma. Isto tako, kad se vrate u fizičko takvi često govore potpune
gluposti kao istine višeg reda; čisto stoga što se one njima čine
bitno stvarnijima. S druge strane, jasno je da kad stvarnost gledamo s
te razine, potpune gluposti nisu ništa manje istinite od takozvanih
"velikih istina". Sve je proizvoljno, sve su slike u snu.
Jedan od ograničenijih oblika ovoga su situacije "déja vu" i proročki
snovi - situacije kad smo neki događaj već prije sanjali, ili ga
prepoznajemo kao nešto što se već dogodilo. To dolazi zbog iskustava
astrala, i njegove prilično čudne definicije vremena i prostora. Zbog
svega toga ponavljam da um ljudskog bića, kao fizičkog bića, nikako ne
može shvatiti astral i njegove zakonitosti u cijelosti, a već i
pokušaj ga može odvesti u ludilo. Zbog svega toga se je takvih oblika
"prosvjetljenja" pametno kloniti - vratimo se radije percepciji
astrala kakva je moguća kroz ljudsko biće kao takvo, bez prekopčavanja
u otvoreni sustav. S jedne strane, postojanje ograničenog ljudskog
bića u snu, koje u sebi sažima svojstva visokih razina, predstavlja
nešto nevjerojatno dražesno i lijepo - a uz to i smisao postojanja
sna, a s druge strane, lako je zaključiti da postoje i više otvorene
razine od astralne, prema kojima je astralna, zajedno sa svojom
svemoći sanjanja svjetova, dječja igra. Netko, naime, sanja sanjača u
razinama koje ovaj ni u ludilu nije u stanju pojmiti.
Kulturni šok koji ljudi doživljavaju kad im se govori o astralu, te o
astralnoj supstanciji, uzrokovan je nemogućnošću prihvaćanja tvrdnje
kako su misli i osjećaji samo jedan oblik tvari. Naime ljudi su
obrazovanjem prihvatili kako njihovo fizičko tijelo apsorbira
različite materijalne supstancije, a druge iz sebe izlučuje, te tako
neprekidno razmjenjuje supstancije s okolnim materijalnim svijetom.
Teže je, pak, prihvatiti kako i naše misli predstavljaju nekakav oblik
tvari, koji je jednako naš, kao što je i materija koju jedemo i
izlučujemo naša; to je tvar koja pripada određenoj razini suptilnosti,
i naše astralno tijelo je u sebe prima i iz sebe izlučuje, čitavo
vrijeme. Isto važi i za osjećajna stanja. Već i poznavanje ove
zakonitosti daje nam ogromnu kontrolu nad mislima i osjećajima:
znajući da je recimo osjećaj gnjeva samo jedan oblik vibracije
astralne supstancije koji prolazi kroz naše osjećajno tijelo nećemo
pasti u napast da takav osjećaj pokušamo opravdavati i održavati u
postojanju i nakon što je nestao; mi nismo gnjev, gnjev nema razloga,
on jednostavno jest, mi ga svjedočimo i proživljavamo, on nestaje, i
više ga nema. Nema, dakle, razloga, i nema ni potrebe za smislom
gnjeva, koja toliko često tjera ljude na različite smiješne postupke
kojima pothranjuju u svojem astralu stanja koja bi po prirodi stvari
već odavno nestala iz postojanja. Takav pristup mislima i osjećajima,
gledanje na njih kao na stanja koja dolaze i odlaze, bez pokušaja
stvaranja filozofskog sustava od njih, predstavlja ključ onoga što se
na sanskrtu zove vairagya, a na engleskom detachment: sposobnosti
svjedočenja vlastitih stanja za vrijeme njihovog proživljavanja,
neupletenost sebe u objekte svijesti. To nikako ne znači ravnodušnost:
osjećaji i misli se itekako proživljavaju, dok traju, ali mi imamo moć
nad njima, a ne oni nad nama, svjedočimo ih kao nešto što je različito
od nas, i kad na taj način ne poistovjećujemo svoju egzistenciju s
njima, stječemo slobodu. Treba jedino paziti da se takav oblik
svjedočenja ne okrene u nezdravi ekstrem u kojem ćemo svjesno čitavo
vrijeme upravljati osjećajima - spontanost osjećaja je velika vrlina,
i često je potrebno pratiti neki osjećaj, i pustiti ga da nas vodi, i
od njega učiti. Ako preuzmemo kontrolu nad vlastitim stanjima,
zamrzavamo vlastiti duhovni rast u tom trenutku i na tom stupnju.
Ista pravila koja važe za svjedočenje gnjeva važe i za svjedočenje
drugih osjećaja, kao što je recimo ljubav. Takvim svjedočenjem možemo
otkriti da je ljubav jednostavno stanje svijesti, koje nije ovisno o
vanjskom poticaju u vidu osobe, i da možemo ljubav osjećati kao takvu,
a ne samo prema nekome ili nečemu. Na taj način prepoznajemo ljubav
kao nešto što nam može uvijek pripadati, a ne samo u trenucima kad
naiđemo na okolnosti koje pogoduju njenom nastanku. To nadilaženje
potrebe za predloškom predstavlja nadilaženje astrala. Astral se
nadilazi kad prepoznavanjem suštine odbacujemo potrebu za formom. Tako
utemeljeni u suštini, možemo je poželjeti izraziti kroz formu, ali
tada se tu radi o sasvim različitom fenomenu, ne više o formi kao
(nepotpunom) sredstvu doživljavanja suštine nego kao sredstvu izraza
suštine, radi se o silaznom a ne uzlaznom kretanju svijesti. Istina,
dakle, nije ni u materijalnim formama, ni u praničkim formama, ni u
astralnim formama, ni u formama bilo koje razine, istina je
sveprisutna stvarnost u nama i svuda, a kroz sve te razine je možemo
poželjeti izraziti svojim postojanjem i djelovanjem. Takav oblik
primjene slobodne volje, iz stanja spoznaje u izrazu, predstavlja
očitovanje Božanskog zakona, i to je istinsko značenje izjave "čini
kako ti Volja i to će ti biti sav zakon". Uistinu je takva volja
materijalizacija božanske volje, jer se kroz nju živi stvarnost u
istini.
Jedna od osobina astrala, te astralne supstancije kao takve, jest
prirodno raspadanje astralnih formi u koje se ne ulaže energija. Isto
tako, kad astralni objekti poprime određenu složenost, a zbog osobina
astralne supstancije (određena inteligencija i svijest), počnu se
ponašati poput u nekoj mjeri svjesnih bića koja se teže održavati u
postojanju. Ako imamo u vidu da čitavo čovječanstvo čitavo vrijeme
održava neke astralne forme u životu, za očekivati je da će one
poprimiti vlastiti život, i težiti tome da se održe u postojanju
motivirajući ljude da ih hrane. Tipični primjeri toga su slike
kolektivnih strahova i paranoje, koje stvaraju svakojake fenomene. Na
primjer strah od smaka svijeta, armagedonska psihoza. Strah od smrti i
često i želja za smrću, želja za promjenom, strah od promjene, sve te
pomiješane emocije hrane "biće" armagedonskog straha u astralu Zemlje,
a to biće pak teži održavati se u postojanju davanjem razloga za
strah, hranjenjem ljudskog straha "razlozima". Što više hranimo takva
ustrojstva, moćnijima postaju i teže ih je ukloniti, veću moć imaju
stvarno utjecati na sudbinu i ostvariti se. Slično važi za različite
channeling-kultove koji su mješavina sveg mogućeg smeća kojim astralna
bića hrane vjeru u vlastito postojanje. Channelingom se ljudi spajaju
na različite fragmente svjetova mašte koji su dovoljno zaokupljali
ljudsku svijest da ostave trajnije tragove u astralu, na fragmente
učenja različitih religija (vjerovanja u različita učenja stvara jake
astralne otiske), i što je najgore, neke od drevnih formi, koje su
preostale od starih civilizacija koje su se bavile ritualnom magijom.
Odatle ona sumeranska, egipatska i indijska imena "vanzemaljskih
zapovjednika" i njihovih "zapovjednih centara". Da ljudi znaju kakvo
je to smeće, i kakva se sve bića koriste tim otiscima za svoje nečiste
ciljeve, nikada im ne bi palo na pamet da im daju svoju energiju, nego
bi se okrenuli od toga svim srcem i posvetili opažanju zbilje.
Zbog svih tih razloga, astral Zemlje je u previranju, ispunjen je
kaotičnim formama straha, panike, neizvjesnosti, zabluda, mržnje i
ostalog smeća. A umjesto da se ljudi posvete pročišćujućim i skladnim
djelatnostima života, oni se usklađuju s takvim uzorcima i očituju ih
u vlastitom životu, tako ih dodatno hraneći energijom.
Astral je, dakle, skladište smeća, to je razina u kojoj ne postoji
ništa što se ne bi moglo uprljati, u kojoj je istina relativna i
ovisna o prividu, to je razina koja hrani odvojenost i sile suprotne
ljubavi, to je razina koja odvaja stvarnost od njenog prikaza. Astral
je svijet laži, strasti, želja, oholosti, arogancije, neznanja i
ostalog. To je posljedica odvajanja svijesti od energije, kako bi
svijest mogla upravljati energijom. To je pak nužno kako bi se moglo
upravljati pranom, koja pak sa svoje strane upravlja materijom.
Najbolji astral je onaj koji je čist, protočan, u kojemu nema nikakvih
slika, a koji samo neometano provodi stvarnost viših razina. Niže
razine astrala toliko su materijalne, da se prožimaju s pranom, i
preko prane su u stanju međudjelovati s materijom, na taj način u nju
uvodeći viša stanja, osvještavajući je. Sve više razine do materije
dopiru tim istim putem: prolazeći kroz niže slojeve. Očito je, dakle,
da osjećanje viših razina u cijelosti ovisi o pročišćenosti nižih, jer
će se u protivnom pomiješati s prljavštinom nižih razina. Jasno je,
stoga, da nema zamjene za čistoću svijesti čovjeka, i da se treba jako
potruditi kako bismo vlastitu svijest u dovoljnoj mjeri pročistili
kako bi se viša svijest mogla pokazati u našem djelovanju u svijetu.
Istinske riječi moći koje izgovaraju takva bića sve su, samo ne
nejasne i zamagljene. Te riječi režu, moć pršti iz njih, ljubav nije
izrečena ponavljanjem "ljubav, ljubav" nego jasnim djelima,
beskompromisnim životom u stvarnosti.
Kad govorimo o astralu, moramo svakako spomenuti i simptome kretanja
probuđene Kundalini po čovjekovom astralu, budući da se velik dio
Kundalini simptoma opaža upravo ovdje, često u uskoj vezi sa
simptomima na prani i materiji. Takve simptome moguće je podijeliti na
osjetilne, osjećajne i misaone, prema različitim načinima na koje se
astralna materija očituje u fizičkom tijelu. Osjetilni simptomi
uključuju promjene u oštrini osjetila; jasnovidnost, jasnoslušnost,
dakle opažanje astralnih slika i zvukova čija ljepota daleko nadilazi
sve što se može doživjeti u materiji, telepatiju, javljanje različitih
vidova astralnih sposobnosti (sposobnost astralnih putovanja,
prekogniciju i slično) i općenito sve oblike pojačanog opažanja
osjećajnih i misaonih stanja drugih. Osjećajni simptomi uključuju
proživljavanje izuzetno burnih osjećajnih stanja - bilo ugodnih bilo
neugodnih, koja se svode na dvije osnovne grupe: na proživljavanje
potisnutih i blokiranih osjećaja, te na proživljavanje novih iskustava
koja su nam potrebna za razvoj. Ova druga grupa između ostalog
uključuje proživljavanje intenzivnih "filmova" želja, u kojima
projiciramo željena stanja i iz kojih učimo, ali isto tako i susrete
sa stvarnim astralnim bićima koja su privučena našim "astralnim
okusom". Taj okus, dakle vibracija koju zračimo u okolinu, ima svoj
ekvivalent recimo u zračenju feromona na materijalnoj razini, dakle
mirisa tijela koji signalizira naše osjećajno stanje. Tim okusom
možemo signalizirati strah, potrebu, te općenito bilo kakvo osjećajno
stanje. U čoporu pasa, na primjer, sasvim je jednostavno već i po
astralnom dojmu prepoznati dominantne i podređene životinje: podređene
imaju okus straha, nemoći i sličnog, dok dominantne imaju okus snage,
agresivnosti, nametanja, nasilja i sličnog - one ulijevaju strah
svojom nazočnošću, tako da ih podređeni nemaju volje iskušavati, nego
se radije potčinjavaju njihovoj volji. Isti odnosi važe i među
ljudima. Kad su nam poznate te zakonitosti, možemo po potrebi
mijenjati vlastiti astralni okus, kako ne bismo njime u svoj život
privlačili različite negativne pojave. Na primjer, ako imamo u svojem
astralu okus žrtve, osobe kojoj se čine nepravde i koju se
iskorištava, hajdemo pogoditi koga će nasilnici i razbojnici odabrati
kao žrtvu, ako ushtjednu nekoga opljačkati, ubiti ili silovati?
Sigurno neće odabrati majstora borilačkih vještina koji zrači auru
nepobjedive snage, nego će instinktivno napasti onoga kod koga
osjećaju da će imati veću vjerojatnost uspjeha. Isto tako, ako netko
nekome želi dati nešto vrijedno, odabrat će osobu koja zrači
unutarnjom vrijednošću i dostojanstvom, a ne onoga tko isijava nemoć i
nevrijednost.
Dakle, taj okus našeg astrala odredit će kvalitetu naših susreta s
drugim bićima, bilo u čistom astralu, bilo u našim svakodnevnim
susretima s fizičkim bićima koja postoje i u astralu. Probuđena
Kundalini samo intenzivira sva ta događanja, ubrzava ih, tako da ova
postaju sve vidljivijima. Svako osjećajno, misaono i općenito
energetsko stanje osobe probuđene Kundalini višestruko je sjajnije i
uočljivije u astralu od sličnih stanja neprobuđenih bića; već i stoga
će susreti s drugim bićima biti vjerojatniji i intenzivniji, a naše
poruke uočljivije. Sva osjećajna proživljavanja bit će silovitija,
brža, moćnija, i samim time duhovni razvoj olakšan, budući da će
stvari koje moramo naučiti i kojima moramo ovladati biti jasnije i
prisutnije u našoj svijesti, nego bi to mogle biti u usnulom stanju. S
druge strane, zbog same intenzivnosti proživljavanja moguće je da
nekima pozornost bude njima u cijelosti obuzeta, tako da se posvete
simptomima i astralnim fenomenima, umjesto njihovom smislu i pozadini.
Zbog povećane energetske nabijenosti astrala, problemi i potisnuti
astralni obrasci brže dolaze na vidjelo, a njihova silovitost otežava
odlaganje rješenja.Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Isto tako treba napomenuti i da su osjećajni dojmovi koje osobe s
probuđenom Kundalini prenose drugima znatno intenzivniji, ali stvarno
znatno. To može biti razmjerno nezgodna stvar budući da ljudi rijetko
znaju što u stvari rade; recimo, kad sam se znao posvaditi s ljudima
na Kundalini mailing listi oko nečega, obično sam imao osjećaj kao da
mi je netko istovario kamion cigala na astral. Najgori su ne oni koji
otvoreno bjesne, nego oni koji gnjev prikrivaju i pokušavaju biti
"duhovni". Takvi proizvode najgore oblike astralnog nasilja. Oni koji
otvoreno bjesne se brzo ispušu. A osim toga njihov bijes je češće
usmjeren na neku ideju nego na osobu, tako da nema nikakve štete.
Misaoni simptomi uključuju promjene svjetonazora, nove ideje,
različite oblike razmišljanja, često potpuno suprotne
općeprihvaćenima. Isto tako, često dolazi do potpunih prekida u toku
misli, nesposobnosti za razmišljanje, kao i nesposobnosti za
osjećanje, u trenucima u kojima se astralno tijelo stavlja izvan
funkcije. Često će dolaziti do naglih padova ili porasta misaone i
osjećajne sposobnosti - moguće su izmjene razdoblja nevjerojatno
intenzivnih osjećajnih proživljavanja, te razdoblja potpune osjećajne
praznine i ravnodušnosti. Što se misaonih aktivnosti tiče, moguće su
izmjene razdoblja čistoće razmišljanja, briljantne inteligencije i
mogućnosti spoznavanja, i razdoblja tuposti, neshvaćanja, mutnog i
nejasnog mišljenja, te općenitog pada duševnih sposobnosti. Svi ti
simptomi označavaju kretanje Kundalini po različitim energetskim
razinama, i često se mogu bez pretjeranih teškoća usmjeriti na
optimalan način; najjednostavniji način da se to napravi jest
prepoznavanje cilja tog procesa, te davanje energije, svjesnom
namjerom, ostvarenju tog cilja. Iskrena molitva Bogu za vodstvo i
pomoć od velike je vrijednosti, budući da se njome prepuštamo skladu
da nas uobliči na najbolji mogući način, daleko bolji od ičega čemu
bismo se sami mogli domisliti.
Za vrijeme čišćenja astralnog tijela u jednom trenutku neminovno
dolazi do razistovjećenja s vlastitim osjećajnim i misaonim
sadržajima: za svaki sadržaj uočavamo izvor u okolini, i uopće više
nismo u stanju prepoznati "ja" i "moje". Takvo iskustvo zna biti
zastrašujuće, ali neminovno vodi do prepoznavanja sebe kao suštine u
pozadini svih tih stanja, umjesto kao tih stanja. Umiranje (dakle
čišćenje) astralnog tijela često se doživljava kao smrt ega - i ono to
u stvari jest, jer se njime gube sve niže želje; više želje, dakle one
za spoznajom i ispunjenjem Bogom, ostaju sve do najvišeg stanja, koje
beskrajno nadilazi astral.
Moram ponovo napomenuti kako se sve ono, što sam rekao o astralu,
odnosi na ljudsko doživljavanje astrala, koje je izrazito ograničeno i
zamućeno - dakle kao misli i osjećaja, te misaono-osjećajnih veza
življenih kroz tijelo. Astralna razina, ako je se doživljava
izravnije, predstavlja svijet veće slobode i svijesti od materije,
veće jasnoće i uvida, koji je podatniji djelovanju duha i koji
omogućuje bitno čišće odnose među bićima nego je to slučaj sa životom
u ljudskom tijelu u materiji. Ipak, u svim trenucima u kojima sam
astral opažao izravno, držao sam ga previše materijalnim i skučenim, a
da bih u njemu poželio djelovati, i prirodno sam se težio uzdići u
više dimenzije postojanja. Čak i kad sam se kretao u čistom astralu,
dakle lišenom svih mogućih smetnji koje se tamo mogu sresti, oblici
izraza koji su mi stajali na raspolaganju, te ograničenja kojima sam u
njemu bio podvrgnut previše su me podsjećali na ograničenja fizičke
tvari i prane, a da bih se u njima osjećao udobno i kao kod kuće. To
je razina u kojoj nisam siguran da ću biti shvaćen - neznanje i
nerazumijevanje su mogući. Može me se suditi po prividu. Ne gleda se u
moju suštinu, i moram paziti na formu i granice koje postavljaju
drugi. Zato mi je ta razina odbojna, bez obzira na to što je dublja i
jasnija od materije, i bez obzira na to što su astralna čula bitno
moćnija, prodornija i jasnija od fizičkih. Vid je sferni, umjesto
sluha postoji linearna telepatija ("čuju" se misli i želje), a postoje
i drugi osjeti koji nemaju odgovarajuće ekvivalente u fizičkom tijelu:
već i širina prostornog doživljavanja koja je svojstvena izravnom
osjećanju astrala toliki je pozitivni šok za ljudsko biće naviklo na
znatno ograničenija fizička osjetila, da se nekima teško privići na
povratak u materijalno tijelo. Isto tako, nisam opisivao ljepotu
"rajskih vrtova" prisutnih u višim predjelima astrala; astralna
materija je po samoj svojoj prirodi vibrirajuće svjesna, i bića,
cvjetovi, stabla i predmeti astrala zrače životom, čitavo vrijeme
prenose značenje svojim postojanjem i oblikom, govore poruke, sve je
šire, briljantno jasno, čisto poput kristala; kroz predmete se gleda a
opet su čvrsti, mijenjaju se a ostaju isti. Svijest i materija su
pomiješani, fizička narav predmeta pomiješana je s naravi duha i tvori
bitno zanimljiviju mješavinu nego je to slučaj s materijom i pranom, i
to je sve više slučaj u višim podrazinama astrala - u nižim,
materijalnijim, nije, one jedva da su nešto dublje od površine, i
jedva da su svjesne, dok one više doslovno bliješte životom i pršte od
raznobojne svjetlosti koja govori poruke radosti. Sve svojim
postojanjem u višim predjelima astrala pokazuje i zrači ljepotu i
radost. Ali opet, vid i razumijevanje se zadržavaju na pokazanom,
vidljivom i zračenom, jer da nije tako, to ne bi bila astralna razina,
nego mentalna ili neka još viša. Idemo, dakle nadići skučenost
astrala, razviti krila srca i uzdići se u mentalnu sferu.

[1] "Astral" je zapadni naziv, potječe iz razdoblja ptolomejskog
geocentričnog sustava, kad se "astralnom sferom" nazivalo područje
zvijezda, i u različitim tumačenjima pripisivano mu je značenje sfere
anđela i sl. Indijski sustavi nemaju toliko jasan naziv za astral,
najčešće se astralno tijelo naziva suptilnim tijelom (sukšma šarira) a
za različite astralne svjetove postoje različiti nazivi.

koristio sam se rubrikom "pitanja
za sve"
i knjigom "vampiri"od viktorije
FaustImage Hosted by ImageShack.us

- 16:14 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Srpanj 2011 (1)
Siječanj 2010 (1)
Kolovoz 2009 (4)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (6)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (13)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (16)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (23)
Siječanj 2008 (35)
Prosinac 2007 (24)
Studeni 2007 (18)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (25)
Kolovoz 2007 (19)
Srpanj 2007 (16)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (17)
Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us



PREKODIRAO MI I POMOGAO UREDIT BLOG: Dominic


BLOGOVI PO KOJIMA PROŠARAM


mrak66
noćna mora
slaven
satan šakić
Baka Kmica
CUT ME...And Kiss The Raven
Poison Girl
Dominic
Fantom Slobode
Bloody
Dežurna Vještica
denco
VampLady
nevjerojatno,ali istinito
Idira
Androgyny
PoisonIvy
Suden Joiku
Tinolovka
LobyM
Beautiful Nightmare
Fetusič
Poison
Snow White Queen




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!




website design
website design


CURRENT MOON


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

OPIS BLOGA

KROZ MOZAK ULETI KROZ PRSTIĆ IZLETI


GLASAJTE,JAKO MI JE VAŽNO!!!

Image Hosted by ImageShack.us




GLAZBA :
GOTHIC ,DEATH IN JUNE,OLD BUT CAVE, DEAD CAN DANCE ,INDUSTRIJAL,ELEKTRO,PREKO GOE , DO PSYCHODELIČNOG AMBIJENT CHILLOUT-A

KNJIŽEVNOST:
BUKOWSKI,KAFKA,E.A.POE,MILER,TAGORE,BAUDELAIRE,MANN,VASKO POPE...

HOBBY:
FOTOGRAFIJA,KRISTALI,EZOTERIJA,...

KUĆNI LJUBIMAC:
NAJDRAŽI I NAJMILIJI PAS NA SVIJETU - MAZA (lelica)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

DUGINE BOJE

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

alt="QuickPost" border="0"> Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Image Hosted by ImageShack.us

DRUGA STRANA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!