about me...

čudna sam. paranoična osoba koja čeka trenutak slave da zgazi sva govna oko sebe...

Photobucket
o kozmetici...
riječ "kozmetika" dolazi od grčke riječi "COSMOS" što znači red, ali i svemir.
Etimološki, šminka je red koji vlada svemirom...Kozmetika je kozmička...


Photobucket





jonathan butlerLIFE AFTER YOU
THESE DAYS I WALK AROUND IN CIRCLES
WONDERING WHAT I'M LOOKING FOR
FRIENDS COME TO TALK ABOUT MY ATTENTION
SEEMS TO WANDER OUT THE DOOR
I HARDLY EVEN NOTICE IF IT'S DAY OR NIGHT
BUT IT DOESN'T SEEM TO MATTER ANYMORE,
AND...
I DON'T KNOW IF I'M COMING
I DON'T KNOE IF I'M GOING
I ONLY KNOW THIS MUCH IS TRUE
I CAN'T STOP MY HEART FROM ACHING
OR CANGE THE TIME IT'S TAKING
LEARNING HOW TO GET USED TO
LIFE AFTER YOU BABY...
LIFE GOES ON, YOU USED TO SAY THAT
NOTHING EVER STAY THE SAME
BUT YOU WERE WRONG,
'CAUSE MY LOVE LINGERS
LIKE AN EVERLASTING FLAME
I'M TRYING TO FORGET YOU AND
FIND SOMEBODY NEW
BUT IT'S ONLY TAKES THE MENTION
OF YOUR NAME...
EVERYWHERE I GO I SEE REMINDERS
I CAN'T ESCAPE THE MEMORIES
I WISH MY HEART COULD BE A LITTLE KINDER
WISH YOUR LOVE WOULD SET ME FREE
FROM THIS MISERY



ELEMENTAL: LADICE
Htjela bi pamtit samo sretne dane, nisam glupa,
Al dolaze u paru, loši i dobri skupa
U glavi nemam mjesta za sve detalje
zato pamtim bitne, izbacujem manje.
Pobjeda je bilo malo, porazi pretegnu
Kao kamen povuku, kao žica stegnu,
Žene su čudne, pa i kada nam krene
Volimo biti jadne, unesrećene.
Ja protiv prirode, odbacujem memorije
Selektivni reset, da budem za pet.
Puštam pauzu, stišćem play
Mm… Bit ću okay
Misli te kazne kad si sam pa te zavrte kao vrtlog
nosim nasmijanu masku, a plačem ispod
Moje lice nije lijepo, al moje lice je moje
s ožiljcima od poraza koji mi ne stoje.
Puna sam rezova, prekida i pogrešaka
Rabljena, voljena, ponekad iskorištena,
Sunce je reklo doći, moram ga dočekati spremna
Mjesec nije loš, al bez sunca sam izgubljena
Sutra, bit ću nova, smiješim se tome
I pjesme će bit sretnije, nada zadnja tone
Puštam pauzu, stišćem play
Mm… Bit ću okay.

U ladice svoje, ja stavit ću sve
pirove pobjede, stare otrcane
neka ostanu zaključane.
Na police nove, ja stavit ću sve
ponosne pobjede, nove, svjetlucave
i još napravit mjesta, za nove…






SA - Hedonism

I hope you're feeling happy now
I see you feel no pain at all it seems
I wonder what you're doin' now
I wonder if you think of me at all
Do you still play the same moves now
Or are those special moods
For someone else
I hope you're feeling happy now

Just because you feel good
Doesn't make you right
Just because you feel good
Still want you here tonight

Does laughter still discover you
I see through all the smiles
That look so right
Do you still have the same friends now
To smoke away your problems and your life
Oh how do you remeber
Me the one that made
you laugh until you cried
I hope yo're feeling happy now

Just because you feel good
Doesn't make you right
Just because you feel good
Still want you here tonight

I wonder what you're donig now
I hope you're feeling happy now
I hope you're feeling happy now

TBF - smak svita

Photobucket
dark_angel
Photobucket
Photobucket

  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Srpanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga



life is one big shit...


Web Counter
Web Counter



Baš me briga ako su mi uvijek prazni džepovi,
nosim torbu punu osmjeha!!!>sretanbeljzubocooldeadbangyeswinkmahzujopjeva

tattoo

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

funny

jojzek
sinner


Photobucket

ponedjeljak, 11.02.2008.

čežnja za domom...

Šetam uz more i osjetim njegov miris.
Bura mi mrsi kosu
dok netko pored mene drži moju ruku...

Tu sam, ali kao da me nema.
Jer pored mene je stranac
i sve oko mene je nepoznato...

Ništa nije kako bi trebalo biti!!
Pokušavam zamisliti obalu Dunava
i toranj crkve koji se jedva nazire kroz maglu...
Želim se vratiti među lozu i brda,
želim gledati rode kako prave svoja gnijezda na krovovima kuća,
želim prošetati svojim gradom i vidjeti poznata lica.
Želim...želim nazad u svoj dom!
Ova je čežnja nepodnošljiva, boli...
Čak ni suze više ne teku.
Sve što je bilo, oplakano je.
Kad bi se barem na tren vratila u svoj voljeni grad...

Ovdje sam stranac!
Sama sam i tužna!
Želim zaspati i nestati u snovima...



by me....



| Komentiraj (5) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.