Evolucija na djelu

30.04.2007., ponedjeljak

Saturday Night Fever

Sinoć sam doživio još jedan trip u 80e!!!
Mjesto radnje je naravno bila – Močvara!
Glavne uloge – Vedran “Daddy Cool”, Marko “Don Juan”
Proračun/cijena: 76kn/75kn (20kn upad, 20kn Cola, 6kn mineralna, 5kn Bounty, 24 kn na frenda)

Sam put u Močvaru je bio zanimljiv. Naime, neki lik je ležao onesviješten u busu. Isprva smo se smijali msileći da je bio mrtav pijan ali kada je skliznuo s sica na pod nije nam više bilo svejedno. Na kraju je sve završilo time da ga je hitna na glavnom kolodvoru probudila.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Kada smo došli do Močvare našli smo se na kraju reda od 20-30m. Očekivao sam gužvu ali ne i to da će se red tako sporo pomicati. Mudrim potezom malo smo varali i “zaobišli” 15m reda. Nakon 15min dočepali smo ulaznica. Na ulaznici je naravno bio – Chuck Norris s natpisom “Disco Inferno”.
Poslije upada i klasičnog “Žnjkanja” doživjeli smo hladan tuš. Garderoba nije radila, velika dvorana (al fakat je velika, za Novu Godinu je bila pregrađena, sad je imala 35x15m) nije imala rubnjake na zidu za stvari odložiti. Zato smo se preselili u malu dvoranu gdje sam naletio na frenda s faxa.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
U početku mjuza je bila ona, više pop rock nastrojena, Alice Cooper, Cindy Laupher i slično. Nije mi se baš sviđalo to. Sve do pred ponoć je bila tako – pseudopušiona – a onda su krenule prave 80e – Eurythmics i Sweet Dreams, Madonna. Temperatura je skočila, majca se od znoja pripila uz tijelo, znoj je kroz gaće izbio na guzicu. Higijenska katastrofa se nazirala. Preselili smo u veliku dvoranu gdje je klima puhala i temperatura umjesto 35°C bila 25°C. Kad sam mislio da mjuza ne može biti bolja krenule su dance stvari iz ranih 90ih – Snap!, C&C Music Factory, La Bouche, ET! Nakon rokade brzih electro ritmova krenule su laganije stvari i bilo je vrijeme da se nađe društvo za ples. Primjetio sam jednu, malu, bez sisa i ostalih atributa, kako se trza uz zid.
Pitao sam je za ples a ona me odjebala sljedećim argumentima: voli crnačku glazbu (a svirao je “I got the power”), ne voli plesati s nekim, ima 30 god (a bez sisa), bla bla bla bla. Dobro, odustao sam. Nakon toga je uslijedila serija od malo Prodigy-ja, Flashdance soundtracka i slično. Don Juan je u to vrijeme naletio na pičku i po, visoka, zgodna s kovrčavom kosom – u biti onakva kakve se meni dopadaju (moram početi sanjati male, ružne i zdepastem – možda će takve onda Marko bariti). Kako sam već bio umoran sjeo sam si i gledao spotove. Kad je Marko završio s svojom, 20 do 4, pobrali smo se van. Busa je bio tek u pola 5 pa smo se prošetali do Bundeka. Do doma smo došli pješke, fino smo zoru gledali hodajući uz jezero.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
U krevet sam legao u pola 7, probudio se u 2.

- 00:06 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Blog je evoluirao

Linkovi