Evolucija na djelu

30.03.2007., petak

Dosada, svijetska ekonomija, žicaroši i broj mobitela

Upao sam u neku težu dosadu. Evo sjedim sam doma, češkam jajca i dosađujem se. Dosadno mi je do jaja. Čak se i spamovima na Yahoo veselim.
Što rade drugi? Neznam ali zato znam da su moji bili u kinu. Gledali su Mr Bean-a! Majku mu garavu i ZET-u i busu.
Tako bih se pridružio njima i gledao ali kaj ćeš kad nemam busa poslije 23:00 za doma. Išao bih pješke doma ali kišu su najavili, a 4.5km po kiši i mraku mi se ne hoda.
Kaj ima novog? A ima uvijek. Idem kronološkim redom. Sve što ću prekomentirati večeras na blogu, dogodilo se u srijedu. Neočekivano, najdosadniji dan u tjednu je bio ispunjen raznim veseljima. Tri događaja koja su me potaknula na razmišljanje su:

1.) Kupnja Coca Cole Zero (0), negdje oko 18:45 u Importani.
Bože kako sam nasjeo. Kako bi zgrnuli sve više para i isto sranje uvalili u drugo pakovanje, Coca Cola Company je smislila Coca Colu Zero! Popio sam je i mogu reći da je zakurac kao i C&C Light. Majku im je***, kako me crna flašica i fensi šmensi reklama natjerala da ostavim 6.5kn za kurac kada sam mogao piti Cappy Jabuku 0.5l sok. Cappy je par puta finiji od C&C a još ti se ne podriguje. Imao sam problema s spriječavanjem podrigivanja u punom busu ljudi. No dokle god ima budala ko ja, koje nasjedaju na reklamice i druga pakovanja, Coca Cola Company ima budućnost.
Moja preporuka, odjebite C&C Zero.

2.) Atak punkera, negdje oko 18:47 na izlasku iz Pothodnika
Imaš kunu!?! - bilo je pitanje lika u vojničko-zelenoj jakni i kariranim crno bijelim hlačama. U svojoj klasičnoj maniri, s MP3-ijem u ušima, brzim korakom i pogledom koji govori "Jebe mi se za svijet oko mene - hoću samo doma" prolazio sam pokraj njega, ne obračajući pozornost.Kad je vidio da od mene neće dobiti kunu, dreknuo je: Za Colu imaš a kunu ne možeš dati!
PIČKA LI TI MATERINA BEZOBRAZNA!!! Kuda prosiš tu jebenu kunu, kuda pitaš bahato, bez imalo ulizivanja kojeg bi trebao imati svaki žicer, još mi se usudiš prigovarati! Jebo te ja bocom vina koju ćeš kupiti za užicane pare. Nisam ti dužan ništa dati, posebice nakon takvog umiljatog nastupa. Da si lijepo pitao: Pliz, imaš kunu? (Razlika je u jednoj riječi - PLIZ) - dao bi ti je. Ali ovakvi bahati nastupi ne omekšavaju moje "srce". Sad si mislite - koji kurac ovaj hoće, da mu se svi klanjaju!?! Ne, ne želim to ali ipak molim malo poštavanja kada me žicaš.Škrt jesam ali kada netko pita iskreno onda dam. Ekipa koja čeka kraj kioska da razbiješ krupne novce pa te pita jel imaš sitnog nek se goni od mene. Oni od toga rade biznis, prelijeni su da je zarade pa žicaju tu jebenu kunu.

3.) Broj mobitela sičuejšn, 00:15 - 00:45, moja soba, MSN, par desetaka km optičkih klabova
OK. Pita mene Martina dali ja sa svakom curom pokušavam pa kaj bude, bude. Nakon mog odgovora, rekla je da je pričala s Jagodom (onu koju mi frendica Mia želi smjestiti) i da je Jagoda nekaj komentirala pto ona ne bi željela prenositi. Nakon napada i razmjene par agresivnih rečenica saznao sam di je problem. Također, ovom prilikom bih se htio ispričati Martini zbog neopravdanog napada (ako ikada bude bila ovo čitala). Problem je ljudi moji - GLUP!!! Dotičnoj gđici Jagodi smeta što sam je pitao za broj moba nakon pola sata razgovora. Opa miki!!! Pa nisam znao da se broj mobitela ne daje prije braka. Planuo sam u sekundi i odmah sam počeo kovati planove za daljnu akciju. Ni kolokvij iz min-madafaka predmeta AIOGM mi više nije bio na pameti. Prije spavanja iskovah dva plana.
Prvi plan ima dvije verzije:
Plan 1a): Pozovem je na kavu, ako pristane odemo na kavu, ne spominjem ništa, pravim se glup
- POSLJEDICE: Još jedna kava ili odjeb, ja u sretan ili u bedari
Plan 1b): Pozovem je na kavu, ako pristane odemo na kavu, ako stane srat natrljam joj sve na nos
- POSLJEDICE: Odjeb, Mia ispada lažljivica, Martina ispada izdajica, indirektno uzrokujem sranje na filozofskom faksu
Plan 2): Zaboravim na Jagodu, ne zovem je na kavu, ništa među nama, ko Coca Cola Zero
- POSLJEDICE: ja u bedari, Miji dužan objašnjene, Mija prenese vijest Jagodi, Martina najebe

Pošto mi je Iris preporučila Plan 1a kojeg sam i ja prihvatio nakon razmišljanja jer u njemu najebem samo ja, taj će plan krenuti u izvršavanje početkom sljedeće tjedna.
Znam, znam, ja sam psihopat u namanju ruku ali jebiga, i takvi su potrebni.

Uživajte i bjež te od Coca Cole Zero
- 23:59 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Blog je evoluirao

Linkovi