petak, 09.12.2005.

Ako nešto mrzim...

Ako nešto mrzim to su onda ljudi koje vole tračeve , spletke i sl . i dvolične ljude. Joj ne kužim zakaj je to nekome tak zanimljivo.... Mislim , ne kužim.. Ja sam poprilično direktna osoba ( ni to nije dobro) i ak nekaj mislim o čovjeku to mu drito velim u facu a ne ono joj kak si ti super bla ,bla a iza leđa hrpa gluposti... Nedavno sam baš bila u takvoj situaciji ono dan prije slušam od jedne osobe kak je a druga osoba grozna, užasna bla,bla.. a drugi dan ova prva drugoj praktički da ne skida zvijezde s neba. Mislim pa to nema smisla.. nikad ne bum skuzila tak neke ljude ... I znate kaj još ne volim ljude koji previše zabadaju nos u tuđi život i na neki način ga osuđuju.Mislim ok je izrazit svoje mišljenje ,al ne sad da osobu ubiš totalno do kraja da joj veliš kak je jadna , glupa , bla bla i kak se nemre suočit s istinom i svojim životom... mislim da bi ponekad svi trebali biti malo tolerantniji i obzirniji prema drugima...Nikad nemreš znat zakaj se neka osoba ponaša kak se ponaša ...a kaj se tiče tračanja tipa znas s kim je X bio sinoć i joj Y je bila sa Z il Ž je reko da se N pali na njega P veli mamožeš mislit i svima je to tak smješno ... Moj Bože fakat mi se lagano počinje želudac dizat na takve spike , pa nemamo 5 godina i ono moj tata je jači od tvog - GROZNO!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Kaj mislite o tome?!

Mene fakat iritiraju takve stvari...

- 22:40 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • whatever I say, whatever I do...


  • I’m used to feeling alone in a room full of people
    And not to have you close
    While what everybody talks about is love

    And I can’t stand to watch the couple right next to me
    I can’t seem to be the person I used to be

    Whatever I say, whatever I do, I’ll wait for you
    And don’t be afraid, I won’t let it down
    I’ll wait for you

    No matter what you do,
    no matter how long you stay
    no matter what they say
    I will be waiting



  • FUNKY TOWN
    Gotta make a move to a
    town that's right for me
    Town to keep me movin'
    Keep me gvoovin' with some
    energy.

    Well, I talk about it,
    Talk about it,
    Talk about it,
    Talk about it,
    Talk about, Talk about,
    Talk about movin,

    Gotta move on.
    Gotta move on.
    Gotta move on.

    Won't you take me to
    Funkytown.
    Won't you take me to
    Funkytown.
    Won't you take me to
    Funkytown.
    Won't you take me to
    Funkytown.