ponedjeljak, 03.05.2010.

adio i oprosti, bio sam skitnica samo, pa sam u tvoje oči zalut'o

smak će svijeta za sat vremena, imam ti puno toga za reći, a nema te.
nakon puno i dugo, tu sam. ima me, iako češće ne, ali tu sam. krijem se u drugima, šuljam se i glumim nepostojanje.
a i ti si tu. ovih dana puno češće no prije, sve bliže, a zapravo dalje. nije važno, bitno da te ima.
u jutru, u mamurluku, u podne, u šest. tu si. (hvala?)

doći će jesen. brže no što joj se nadaš. ne znamo hoće li nas biti. bit će nas sigurno. zasebno hoće, suprotno za sada ne mogu obećati.

nudim ti divno ljeto. eto. u ovo vjerujem najčvršće no ikada.
ne pitaj.
možda je od sunca ili suviše slobode ovih dana.
a sada idem izgubiti ozbiljnost i nadati se beskraju, jer smak će svijeta, kažu.
10
9
8
7
.
.
.
dalje možeš i sam.

- 03:44 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

who is she?

uvijek je bila jedna od onih koji nikada nisu imali svoju olovku u školi. voli glazbu, knjige, putovanja i biti drukčija. voli kada spava, kada se smije preglasno, komplicira stvari i upoznaje nove ljude. često radi gluposti i pjeva iako nema sluha. ne voli sve ostalo što isključuje ono što voli.