22.09.2006., petak

Kapiši? Prego!

Sad bi ja u točno 21.47 , umorna kao__________(nadopuni sam/a),trebala napisati nadasve svjež i isto toliko zanimljiv, s određenom dozom humora, POST. Bilo bi divno kada bi to uistinu bilo moguće, ali nije, pa zato ono što slijedi su samo dojmovi s jednog od smješnijih odlzaka u Graz (shopping je u pitanju, jel...).

Ni slutile nismo da bi moglo biti tako zabavno, dok se pred našim očima nisu počeli pojavljivati ljudi koji će tih nekoliko sati provesti s nama u busu. Pa tu je tako bila djevojka, pardon, djevojčica koja liči onako malo na štrebericu (bez uvrede) s onim smiješnim okruglim dječjim naočalama, e sada nakon tog detaljnog opisa, izgubih nit...
Aha! Nije mogla pronaći broj sjedala pa je gurala svoju glavu i naočale posvuda i proklamirala kako ne zna gdje pišu ti brojevi.

Ispred nas su sjedili Mama i Sin, to su im imena. (Ne, nisu ustvari, al..) Mama cca 60 godina, Sin cca 35 godine, ili manje ili više, ozbiljno ne mogu prosudit. Ali on je odrastao dečko!! Ali u Maminim očima nije, svaki put bi grozničavo pogledala kada bi striček šofer upalio motor, a njezin sin nije u busu (piš pauza). Mršteće poglede s velikim prijezirom upućivala je Kristini i meni svaki put kada bi njezin Sin zaspao, a mi ušle u neku od faza smijeha. (Bilo ih je mnogo!!) A da ste vidjeli taj pogled kada je izlazila iz busa, wuuhhu.. Majko moja, suze od smijeha pretvorile su se suze od straha, bus više nije to bio, već _______( nadopuni sam/a), a ona sa lukom i strijelom u ruci spremna na odmazdu.

Bilo je tu mnogo čega, ali smijeha ponajviše.. Previše čak u nekim trenutcima... Ma ne, nikad smijeha previše..
Sad ću ja nasumce nabrojat stvari koje su bile rečene a nas su nasmijavale, iako ne garantiram da će imati jednak efekt na vas dragi čitatelji, dapače, vjerojatno ćete to smatrati besmislenim i glupim, ali... Nama nije..
Pa eto:

- zašno jasto – jasno zašto

- besmislen razgovor o tome kako je kreda ispred nas, ali nije, bila je to kolona autiju, kreda je samo, eto tako došla. No Kiki je shavtila poantu moje izjave «Kreda je ispred nas»- «Aha, misliš, ne možeš piti jer je kolona ispred nas pa će ti se piškit?» - «DA!!»

- vođena je velika briga oko soka koji je morao biti otvoren jer se ne može zatvorit, a radi krede koja je ispred nas, ne smije se pit.

- Pri neuspjelom sliaknju Kiki me priupita «Kaj se facaš?» a ja na to « Di se vidiš da me facaš?». Što bi u prijevodu značilo «Di me vidiš da se facam?»

- Sviralo na puhali - puhalo na svirali

- Slašta - svašta

- Mnogo nerazumnih, čudnih konverzacija koje nama nisu zvučale čudno, al kad bi ljudi čuli i izvukli iz konteksta..

E sad je to post od 139 stranica, i upravo je sve ono što nije trebao biti. Vjerojatno ima mravijardu (Mali milijun) pogrešaka, ali neka ostane tako, u duhu svega toga, smiješnog i nesmiješnog..

P.S. Naslov? Eh, neka to ostane tako, mi znamo i smiješno nam je, a vama ionako ne bi bilo da sad objašnjavam!

Ivananaughty
- 22:18 - Komentari (3) - Isprintaj - #

< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

koje više nema ovdje.

koje isto tu više nema.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Click to enlarge

Click to enlarge

Click to enlarge