utorak, 13.12.2005.

Why is no one concerned!???!

Šetam se ja tako gradom, gledam ljude oko sebe, kad mi za oko zapne i ne baš lijep grafit. Kukasti križ, i ispod piše " we are back!". Ljudi mrtvo hladno prolaze pokraj njega ne razbijajuči glavu sa njegovom simbolikom. Naime većina ljudi(roditelja) če učiti svoje dijete dobroti, poštenju, solidarnosti, itd...da bi ga poslije te lekcije puni ponosa poslali na thompsonov koncert, gdje če pjevati pjesme o klaonicama ljudi, maxovim mesarima, i sličnim mračnim dijelovima hrvatske prošlosti. Da li mi zbilja živimo u tako priprostoj sredini, da li smo jednostavno nazadni? Možda i ne bih trebao razbijati glavu s tim pitanjima, ali kad netko moj grad pokušava pretvoriti u nekakav patetičan " hitler jugend" , tad je dirno u mene i moj integritet. Ako če ti tipovi doma navijati thompsona, neka ga navijaju. Ako če si urezati ustaške ambleme u prsa neka i to urade, ali u moja neće nikad!!! I kao što glasi naslov ovog posta, zašto nitko nije zabrinut??? Meni mali rođak( ima 6 godina!!!!!!!!), dolazi posjetu te počne pjevušiti:" u čapljini klaonica bila,...."! Takve, a i mnoge druge sitnice daju vrlo loš izgled našoj domovini. Svi se ponose pobjedom u domovinskom ratu, ali ipak svi nose ustaške kape na koncerte, a ne gardističke!?? Niko ne pjeva o Vukovaru, ali svi pjevaju o Jasenovcu, Staroj Gradiški, graniku,....Po meni, zbilja žalosno.....

| 23:36 | KOMENTARI (3) | PRINTAJ | #

<< Arhiva >>