Design by Filip Op op! - *I Don't Wanna Be Your Little Reasearch Monkey Boy* - Blog.hr

nedjelja, 02.03.2008.

Op op!

Neznam jel itko više posjećuje ovaj blog, ali nije važno. Mislim svi su na myspaceu, i ja isto, i tak, više blog nije "IN". Kaj ima? A neznam... Evo prošlo je skoro godinu dana od prošlog posta i kužim kolko sam sad odrasliji i kolko mi je vokabular širi i bolji.

Evo recimo, pogledam svoju sliku ovu. Kao, ja ližem lampu, u jebote, cure će poludit kad to vide, ostavit će mi komentare tipa "uuuuu zgodan si, ovo ono"... To mi je bila i jedina namjera jer sam pomoću toga kompenzirao neke nesigurnosti.

"Imam 17 godina, da, evo navršio sam ih prije 2 mjeseca, idem u grafičku školu u Zagrebu, nažalost.Dosta sam visok, 188cm, to je valjda visoko i plavu kosu, pa jebate ovo zvuči ko savršen lik?!Ma nisam.Živim u Zapešiću, Volim popit, volim U2, volim majice s kapuljačama i košulje, volim kad cura ima pjegice po faci.Ne volim Allo, Allo, sve ostalo volim.Ciljevi u životu?!Hm...Gledat U2 uživo, tetovirat malteški križ na podlakticu i "U2" rame, imat djecu i super-kul ženu.Mislim da ovaj tekst totalno definira moju osobnost:)."

"Majice s kapuljačama, 188cm, plava kosa" - Wow! Pa jel to Lucas Scott ili ja? neugodno mi je kad to čitam, jer je totalno glupo i neznam, glupo se osjećam, jer je i taj tekst imao istu namjeru ko slika. Tužno. Ali, to sam ja, ne bježim od toga. To sam bio ja, točnije...

Eto, to je to. Čujemo se za godinu dana, možda i ne, nemam pojma. A kome ja to govorim "čujemo se"?? Blogerskom svijetu? Eto, to je jadno. I smajlići, i puse, i postovi u kojima je copy pejstan tekst pjesme...

Nemojte komentirat ovaj tekst, komentirajte kako sam lijep na slici, molim vas.

| 00:14 | Idem reć nekaj glupo! (9) | Print! |

<< Arhiva >>