Design by Filip Trenutak inspiracije u 02:29... - *I Don't Wanna Be Your Little Reasearch Monkey Boy* - Blog.hr

subota, 14.04.2007.

Trenutak inspiracije u 02:29...

.....Ja nikad nisam htio da ovaj blog bude online dnevnik, ali to je postao.Sad dok slušam od "One" od U2-a u 3 ujutro sav sam se zamislio jebote.I nemogu prestat razmišljat o nekim stvarima.Ja sam vjerojatno poseban, kad kažem vjerojatno, to kažem dosta nesigurno jer ni sam nisam siguran kakav sam.Možda se ponekad trudim bit previše poseban i tome se nemogu oduprijet.O sebi imam jako visoko mišljenje (ne ciljam na fizički izgled) nego općenito.Isto tolko kolko je visoko može bit i nisko je me neki negativan komentar može spustit na zemlju.Al kolko sam poseban tolko sam i običan, mene vesele iste obične stvari ko i "normalne" ljude, gledanje utakmica, odlasci na kave reda radi i slično.Sad kad čitam ovu rečenicu nasmijem se jer vidim izraz "ko i normalne ljude"...(Jel vam dosta egocentričnosti...?)
.....Normalan čovjek je za mene čovjek koji radi nešto da bi prehranio sebe/ženu/djecu svejedno, i radi to tolko dugo da mu je mozak ispran i počeo je vjerovati da je život super i da ima super posao.Gledam svoje roditelje, oni su super i relativno bezbrižni, daju nam maksimalno, ali ne sviđa mi se cijela ta filozofija: "nađi curu; nemaš para; nađi poso; svi imaju djecu imaj ih i ti".Puno djece ovih dana je sjebano zato jer su napravljeni zbog okoline; da se njihovi roditelji uklapaju u prosječnost.
.....Imam 17 godina i ovo vjerojatno izgleda ko pametovanje malog srednjoškolskog šupka koji misli da je kul kaj piše na blogu u 3 ujutro i misli da će promijenit svijet.Znam da je to to, jer sam sad pročito post prije ove rečenice.Ovo i je pametovanje 17-godišnjeg šupka, ovo je moj ispušni ventil, i ja trenutno stojim iza ovog teksta, a ko zna kak će bit za 2o godina, ne želim ni pomišljat ne zanima me, na to gledam ovak: vjerojatno je samo prvi tjedan na ulici teško, čovjek lako zamijeni krevet s betonom, i poplun s novinama.

Ha?Nebi a??

Image Hosted by ImageShack.us
To sam i mislio...Nebi ni ja, držim se "normalnog" (zasad).

| 02:29 | Idem reć nekaj glupo! (7) | Print! |

<< Arhiva >>