Design by Filip Purgeraj - U2! - *I Don't Wanna Be Your Little Reasearch Monkey Boy* - Blog.hr

srijeda, 04.04.2007.

Purgeraj - U2!

.....Da, da, da...Bilo je fenomenalno, iako je prošlo već skoro tjedan dana ipak, moram se pohvalit sad pošto internet dobivam na kapaljku.

Vertigo
In God`s Country
Desire
Sunday Bloody Sunday
I Still Haven`t Found What I`m Looking For
Even Better Than The Real Thing
One
Pride
Where The Streets Have NoName
With Or Without You
Silver And Gold
Discotheque
Mysterious Ways
When Love Comes To Town
Angel Of Harlem
Beautiful Day
I Will Follow
Elevation
Vertigo

.....Evo, ove pjesme su svirali, navjerojatna svirka, ja nisam mogo vjerovat kak su odsvirali discoteque.Još i onaj ludi Kizo (pjevač)...Nije normalan frajer:"Radim, imam ženu, ima ružan nos, buraz mi je bolestan..."Legenda!
.....Bio sam u prvom redu, namočio majicu znojem, zglobovi me još uvijek bole od skakanja...Uglavnom nemam riječi, samo ovo: Ja sam U2 fan, a kad U2 fan pomisli da su neke tuđe izvedbe U2 pjesama onda znate kakav je to koncert bio.Na "Silver & Gold" sam poludio, to mi je jedna od dražih pjesama, još kad se sjetim kako je izvedena, s onom solažom, aaaaaaaaaah............
.....Inače, gitarist je iz Ramireza, za basista i bubnjara neznam ali bili su odliči, pogotovo bubnjar.
.....Sve u svemu, još uvijek mi zuji u ušima.Zahvaljujem bogu da smo ja i frend uspjeli i uć unutra jer nas je frajer 5 minuta držo na ulazu i jebo nas za godine (nemamo još 18...)

.....Inače, iz mog života, sve je ok, bend je super, odlično sviramo, počeli smo se kužit međusobno i tak.Imam nekih problema na ljubavnom planu ali i to će se riješit jer ja sam snalažljiv i znam da ću se skrasit uskoro s nekom super curom.Hoću hoću ahaaaaaaaa!!!

.....Bok Bok idem ja sad spavat!

| 00:35 | Idem reć nekaj glupo! (9) | Print! |

<< Arhiva >>