Design by Filip Joooj, bok. - *I Don't Wanna Be Your Little Reasearch Monkey Boy* - Blog.hr

subota, 10.03.2007.

Joooj, bok.

.....Evo neznam kaj da radim u 1 ujutro pa evo pišem post.To je jedino kaj mogu radit.Dosta je vremena prošlo još kad se uzme u obzir da je prošli post bio bijeda...
.....Neznam ni kaj da pišem uopće joj e.Sav sam se mentalno osušio...Mogu reć da sam u ljubavnom smislu totalno u banani jer jednostavno nemogu nać pravu curu (uf kolko je to puta već spomenuto na ovom blogu!).Situacija je zamršena, moram jako dobro razmislit oko nekih stvari i tak...
.....U glazbenom smislu je sve super, pjevam sve bolje i bolje i bend ok napreduje.Nadam se da sve to neće stat ali nije ni važno trebam skupljat iskustvo sa bendovima pa onda ko zna...Ja i najstariji brat se dogovaramo nešto da ćemo osnovat bend ali trebamo još 2 člana, no to je samo ideja...Odlučio sam da se u životu želim bavit glazbom, briga me u kojem obliku, ne želim se dizat svaki dan u 6 ujutro da bi mi svaki dan srao jedno te isti šef, tak ja ne zamišljam život...

Bok, to je sve!

| 00:33 | Idem reć nekaj glupo! (21) | Print! |

<< Arhiva >>