Design by Filip Štafeta! - *I Don't Wanna Be Your Little Reasearch Monkey Boy* - Blog.hr

četvrtak, 25.01.2007.

Štafeta!

.....Daj kaj je ovo, kakve su ovo štafete...Ali ajde prihvatit ću tu bizarnu štafetu...Nabijem vas na štafetu... :)
.....Evo sad ću napisat nekaj kao o sebi.

1. Ja sebe smatram dobrim dečkom. Dosta mi se lako savjest probudi kad znam da sam nekaj loše napravio i onda se pokajem. Recimo, kad mama napravi nekaj za ručak i ja pojedem malo, sav se rastužim i pojedem više samo da ona bude sretna. Mislim da sam egocentričan u maloj mjeri i mislim da je to ok jer da nisam to nebi bio Ja.

2. Obožavam glazbu, sad napokon mogu reć da se i ja nalazim u glazbenom svijetu pošto sam u bendu. U trenucima provedenima na svirci maksimalno uživam i napravit ću sve samo da uspijem u tom «glazbenom svijetu».

3. U2. U2 je pola mojeg života, bez njihove glazbe ja nebi bio ovakav kakav jesam jer ta glazba me ispunjuje. Na neki način to mi je i hrana. Bez Njih u svom životu ja vjerojatno nebi ni razmišljao o ulasku u bend i bez Njih mi nebi bio san jednog dana stat na pozornicu.

4. Jako sam neodgovoran i neozbiljan. Izletavaju mi gluposti iz usta dosta često. Malo stvari shvaćam ozbiljno i ponekad sam vrlo djetinjast.S druge strane mogu bit i maksimalno ozbiljan ali takvog me nitko ne voli pa nemam izbora.

5. Strah me pretvorit se u običnog čovjeka tj. čovjeka koji se svaki dan diže u 7 sati ujutro i radi za nekog šupka od šefa do 5 popodne koji ga ne poštuje ni pol posto (Strah od "Biti Običan" vjerojatno...)

.....Evo, evo vam vaša štafeta.
.....Bok Bok.

| 20:32 | Idem reć nekaj glupo! (13) | Print! |

<< Arhiva >>