Design by Filip Kvragu, Ovaj Život Je Bijeda... - *I Don't Wanna Be Your Little Reasearch Monkey Boy* - Blog.hr

utorak, 19.12.2006.

Kvragu, Ovaj Život Je Bijeda...

.....Ej bok, nisam dugo piso jer mi je T-Com na 2 tjedna blokiro pristup internetu zbog navodnog slanja virusa uokolo, što je apsurd jer, kvragu, ja virusa nemam.Ali nema veze, moj stari će sad otkantat prokleti T-Com i idemo na kabelski flat, bit će skidanja eee.
.....Sad ću ja malo pisat kaj mi se dogodilo u zadnja 2 tjedna.Dosta stvari je bilo, dosta lijepih ali i dosta ružnih.Kao Prvo: Upo sam u jedan bend u kojem ja imam funkciju pjevača.Presretan sam zbog toga, pjevat u bendu mi je oduvijek bio san.Sviramo U2, Pepperse, Radiohead, Smithse, Nirvanu, (ufff vi Nirvana fanovi, da čujete kak odsviramo "Lake Of Fire"...) i još neke bendove.Imali smo tek dvije probe i nismo savršeni, nije ni moguće bit savršen za sveukupno 5 sati svirke tak da ono.Ali kažem, kad primim mikrofon osjećam se fantastično, to je ono kaj mi je trebalo u životu da mi ga popuni.Ljudi ne znaju da ja zapravo znam i pjevat, ali da ono, znam (nadam se :)) , kad se fokusiram mislim da sam čak dosta dobar, usudio bih se konstatirati.Dečki iz benda žele da sviram i gitaru, što također znam, ali gitara je samo teret kod pjevanja, nekak ću se odvojit od gitare.Kao Drugo: Započeo sam vezu sa odličnom curom koja mi se sviđala jako jako dugo.Imamo dosta zajedničkog i super se slažemo.Sad ću ukratko o lošim stvarima.Kao Prvo: imam odvratan uspjeh u školi, 3 zaključene jedinice i 17 neopravdanih satova, malo previše ali kaj ćeš.Ironija je u tome kaj sam ja stalno u školi (skoro stalno), fakat nemam pojma otkud mi 17 a tek je prvo polugodište, makar i da ih imam 50 bilo bi isto, bijedno Hrvatsko školstvo je tolko sporo da samnom u klupi sjedi cura koja ih ima oko šezdesetak i još uvijek ravnopravno sudjeluje u nastavi.Kao Drugo: tijekom ova 2 tjedna prekinuo sam s gore navedenom curom za koju sam mislio da će biti "TA".Šteta, ipak ona nije bila ono kaj ja očekujem od cure, nažalost.Događa mi se ista stvar kao i sa curom prije: "Bolji kao frendovi".To zvuči ko klišej ali je istina, i to smo oboje priznali.Ja tim curama ne mogu nać skoro nijednu manu, ali jebiga, nisam još za vezu, makar, ko zna, ne želim stat i odustat, ja sam tip dečka kojem treba cura...Meni bi savršena veza izgledala ovak: Nas dvoje sjedimo na kauču i gledamo televiziju, tu i tamo se poljubimo, ja je zamolim da mi napravi Cedevitu, ona mene zamoli da je pokrijem dekom i takve slične stvari koje bi mi osigurale osjećaj da se ja brinem za nekog i da se neko brine za mene.Samo jedini problem je kaj za to trebam imat svoj stan, di ću bit samo ja, a ja to nemam, vjerojatno zato jer imam 17 godina, nisam siguran, ali vjerojatno zato :).
.....Evo, mislim da bi to bilo to, nadam se da je bio dobar "Comeback" post.
.

| 20:51 | Idem reć nekaj glupo! (17) | Print! |

<< Arhiva >>