Design by Filip Monday, Tuesday, Sunday, Thursday, Saturday Gonna Be Alright! - *I Don't Wanna Be Your Little Reasearch Monkey Boy* - Blog.hr

srijeda, 04.10.2006.

Monday, Tuesday, Sunday, Thursday, Saturday Gonna Be Alright!

.....Yep, prošli post je bio prije dosta dugo, a evo vam ga na sad novog!Malo sam zapostavio blog ali nema veze, evo sad ga obnavljam.
.....Sve je super u zadnje vrijeme, imam super ocjene, osim kaj sam se zezo na praksi pa sam dobio 1 ali jedino to.Sve ostalo je do jaja.Škola je zajebancija, glupiramo se po hodincima, zajebavamo male prvašice, sve super.Škola mi je ko izlet (kao što sam i prije govorio), ali opasan izlet, neki dan smo ja i frendovi zajebavali nekog dedu u tramvaju i lik izađe (inače bio je star ko biblija, kojih 120 godina...) i ja mu se nekak zbeljim i stari luđak izvadi nož!Pa kaj je to?!Ja ono gledam s čuđenjem, stari krene prema meni onak i otvara nož, brijo sam da će me spikat u tramvaju, a da ga udarim vjerojatno bi ga strefio herc i ono..Tak da bilo je, ili "deda ili ja".Katastrofa, mislim deda je legenda, kaj ono, zezali smo ga, i izvadio je nož, ali ne idu mi u glavu one babe u tramvaju;ono tramvaj krene i deda ostaje vani a sve babe u vagonu usmjere svoj okorjeli pogled prema meni, ono pogled od kojeg se usereš i klimaju glavom lijevo desno.Pa daj ono, skoro me deda neki spiko s nožem a ti mi tu vrtiš glavom...Uf babe iz tramvaja, to je socijalni fenomen koji se nikad neće dokučit...Kad ćemo za 100 godina putovat nekim svemirom, isto će postojat babe ali te babe će tako napredovat da će imat neke telepatske moći i nagnat će te da ih poštuješ i da im se ustaneš, što je sada nezamislivo, uz sve to, babe će imat i peraje za lakši život u vodi ali neću sada o tome.
.....I da, nakon ja mislim 3 mjeseca sam prekinuo s curom, ne želim govorit sad pojedinosti ali ono, kaj da kažem, jednostavno ću upotrijebit glupu frazu:"nestalo je kemije", ali ja se ne bediram, život ide dalje, bit će još prilika, mislim uvijek ih ima ali...Neznam, napiso sam ali bezveze, baš bezveze.
.....Nemogu vjerovat da sam zaboravio na DVD koji sam kupio.Dakle, to je u postu prije spomenuti "U2 ZooTv Live From Sydney".Samo ću reć da ocjena 5/5 nije dovoljna...Bono je fantastičan, otpjevo je koncert nejbolje u životu, bend je neponovljiv The Edge genijalan a koncert još bolji (what the fuck?!).Ah taj U2, sad izlazi i knjiga s njihvom biografijom, ali njihovim riječima, dakle, treba mi još para jer ovakva knjiga se IMA.

Bok, May the "Deda" Be With You...

| 20:48 | Idem reć nekaj glupo! (9) | Print! |

<< Arhiva >>