body .NeW post bez odreĐenog naslova.~* - JusT anotHer fuCkeD uP GirL^^ - Blog.hr body

subota, 30.08.2008.

.NeW post bez odreĐenog naslova.~*

Evo. PiŠem novi post bez nekog odreĐenog naslova.
Neznam o Čemu da piŠem,pa Ću bezveze brbljati
gluposti. Evo,prekosutra poČinje naŠa draga Škola.
Sada ću napokon biti sedmaČica. Hahahaha. Onda
budemo mi najstariji u smjeni. I napokon Će doĆi i taj
dugooČekivani maturalac. Hehe. Jedva Čekam. Hmm.
Evo sad jedna slikica.
Image and video hosting by TinyPic

MoŽda se sad neki pitaju zaŠto baŠ ta slikica. Ja sam jaako
zaljubljena u jednog deČka koji ima curu. uFF. A tako je jako
zgodan. Lol. Mah. Neda mi se viŠe pisati. Papa. Free hug Šaljem svima.
puFFa.!* :))

12:08 - Komentiraj ( 18 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

HaHa... :))

Linkichi.!*

Marta
Lucija [ predivno ime ima :DD ]
Nella
Glorija
Blog o kornjačama
Petra
Nika
Vita i Petra
Ifka
Tea
Lili






Zapravo neznam od nikog drugog blog. Vi koji budete mi komentirali,odmah
vas stavljam u linkove.!*
:)))

[ About me ]

[ Name ]- Lucija
[ Nickname ]- Luce,Lucy
[ Hometown ]- Čakovec,Croatia
[ Music ]- Screamo,najviše brokencyde,
nekad linkin park

[ Smoke ]- Nope
[ Drink ]- Sometimes
[ Age ]- 12,5

Image and video hosting by TinyPic

[ My friends that i love ]
[ Marija ]- Super cura,sluša hip-hop,ima dečka. <3
[ Alma ]- Jako dobra frendica,sluša pop,nema dečka. <3
[ Dina ]- Pametna cuRka,nema dečka,lijepa. <3
[ Ena ]- Moja susjeda i naj frendica. Dobra je. <3
[ Sara ]- Kul smešna cura,dobra frendica. <3
[ Marta iz Zg-a ]- Kul cura. Dobra. <3

[ Philipp ]- Moj jedini i najbolji prijatelj. Zgodan ( ;] ). Daje dobre savjete. <33





CREDITS

picture: jesicamarlen
base code: sugarmeemee