body But he doesnt know who i am and he doesnt give a damn about me.* - JusT anotHer fuCkeD uP GirL^^ - Blog.hr body

subota, 23.08.2008.

But he doesnt know who i am and he doesnt give a damn about me.*

Haha. Iskreno ovaj naslov posta možda čak i ima smisla.
Ja sam Lucija i živim u velegradu Čakovcu. Tu sam
zadovoljna,ali nekad stvarno zna biti dosadno. Nekad poželim
odseliti u pravi velegrad,Zagreb. Mislim da bi mi tamo život
bio puno bolji. Ali ipak ovdje imam jaako puno dobrih prijatelja
i ne želim se odvajati od njih. Živim u kući,i imam jako veliko
dvorište. Baš zato sam si kupila psa. Zove se Bubi i mops je.
Muško je i da sam ženska kuja,ševila bi ga. Hahaha.
Volim jesti čokoladu,i mislim da bez nje nebi mogla živjeti.
Moja najbolja prijateljica zove se Marija,ali ju zovemo Mare.
Najbolja je. Druga najbolja frendica mi je Alma. Ona je zapravo
malo bolja od Mare ali nema veze. :))
Neki dan smo sve tri bile na školskom igralištu. Trebale
smo se tamo naći s nekim curama. Zovu se Petra,Iva,Lucija,još jedna
Lucija i Ana. Cure su preezakon. Danas mislim da neidem van jer
bude kiša. Idem u utorak s frendicama na špancirfest u Varaždin.
Prezakonski bude nam. To je dosta za sad, idem gledati sada skače
naša Blanka Vlašić. Papa. Kissach.

12:50 - Komentiraj ( 20 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

HaHa... :))

Linkichi.!*

Marta
Lucija [ predivno ime ima :DD ]
Nella
Glorija
Blog o kornjačama
Petra
Nika
Vita i Petra
Ifka
Tea
Lili






Zapravo neznam od nikog drugog blog. Vi koji budete mi komentirali,odmah
vas stavljam u linkove.!*
:)))

[ About me ]

[ Name ]- Lucija
[ Nickname ]- Luce,Lucy
[ Hometown ]- Čakovec,Croatia
[ Music ]- Screamo,najviše brokencyde,
nekad linkin park

[ Smoke ]- Nope
[ Drink ]- Sometimes
[ Age ]- 12,5

Image and video hosting by TinyPic

[ My friends that i love ]
[ Marija ]- Super cura,sluša hip-hop,ima dečka. <3
[ Alma ]- Jako dobra frendica,sluša pop,nema dečka. <3
[ Dina ]- Pametna cuRka,nema dečka,lijepa. <3
[ Ena ]- Moja susjeda i naj frendica. Dobra je. <3
[ Sara ]- Kul smešna cura,dobra frendica. <3
[ Marta iz Zg-a ]- Kul cura. Dobra. <3

[ Philipp ]- Moj jedini i najbolji prijatelj. Zgodan ( ;] ). Daje dobre savjete. <33





CREDITS

picture: jesicamarlen
base code: sugarmeemee