27.08.2006., nedjelja

And in THIS moment I am happy!!!

Ne znam kad sam zadnji put napisala post. Stigla sam jednom odgledat Alias, Dinamo je stigo izgubit od Arsenala po drugi put, Kimi je stigo opet izletit iz utrke, i stigla sam dvaput otić u Čwaru... Predugo.
I opet mogu pričat o tome koliko sam se puta uspjela razočarat... U sebi, u drugima... I uspjela sam se oduševit nekim stvarima. Kako sudbina određuje jebeni tok stvari. I kako ja sama sebe uspijem sjebat u većini slučajeva. Kad mi je dala da biram, izabrala bih krivo, i onda je pravi odabir uvijek bio uz mene cijelim putem da se ne slomim. Zakaj sam tako prokleto slijepa?! I tu je uvijek neko ko će se brinut za mene. To ne vidim dok nije kasno. I jako mi je žao, JAKO mi je žao! Sve bi dala da sam tad mogla bit pametnija. Sve bi dala da si sad blizu, da ti mogu reć oprosti. OPROSTI!!!!!!!!!!!!! Džizs, pišem ovo nekom ko to nikad neće pročitat! A želim da pročita. I zakaj nisi uzeo stvari u svoje ruke tada?! Mogao si, bilo je lako. Em ti ma...
I hodam ulicom s desetak ljudi na pameti i izabrala sam. Znam da jesam, jer jedino ti nebi bio još jedna unizu pogrešaka. Predobar si. Predobar.
2 my friend (and unfortunately, just a friend).
Sk8 or die!!!

<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3