17.06.2006., subota

Once more I'll say goodbye to you... ALL THESE THINGS I HATE REVOLVE AROUND ME!!!!!

Ma neću danas ništ pisat. Pročitajte tekst ove pjesme, baš se tako osjećam. Spremna sam puknut, al sam previše uplašena. Želim nekog tko će paziti na mene. Ne treba mi romantika. Ne treba mi opsesivna druga polovica. Treba mi samo netko tko će znati kad treba šutjeti, netko tko će znati kad se želim smijati... Onaj netko tko će se nositi s mojim paranojama, panikama i ushićenjima. A ono... Niš drugo mi nije Bog zna kak potrebno. Jesam li rekla da neću ništ pisat??? Hehe. I bila sam na Baundeku. Tako je dobro po mraku. To je moje novo mjesto. Sada znam kamo bježim. Samo još ne znam kome. I stvarno pročitajte tekst. SK8 OR DIE!!!

Mogu

Ja mogu
Micati uhom
Zavrnuti jezik u slovo U
To mogu
I još mogu
Skočiti daleko
Trčati brzo u prosjeku
Još uvijek mogu...

I ne znam zašto je tako teško
Zašto ne mogu
Otvoriti usta
Kada moram reći
''I ja tebe isto''
Probao sam
Al ne izlazi...

Volio bih da mogu
Izdati knjigu
I staviti tebe u posvetu
Da bar mogu
Kupiti boju
Crvenu u spreju
I napisati na prvom izlogu
Tvoje ime...

I ne znam zašto je tako teško
Zašto ne mogu
Otvoriti usta
Kada moram reći
''I ja tebe isto''
Al mislim da sad
Upravo jesam...

Ramirez

<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3