utorak, 26.05.2009.

Franjini sljedbenici

Image and video hosting by TinyPic

Nakon čitanja knjižice p.Gracijana Biršića ''Brevijar moga franjevaštva'' bila sam tako ushićena kada sam u njoj našla potvrdu za moj kratki franjevački život s vječnim zavjetima,a postala je od tada i moj priručnik. Kako on piše, ''Franjin sljedbenik'' pozvan je ljudima pričati jednostavnim riječima, a najdjelotvornija propovijed njegove kreposti je ''prosjačenje''. Tu sam našla sebe i moj ''zadatak'' voditelja Prihvatilišta za beskućnike "Ruže sv. Franje". Ne bih rekla posao, jer to za mene nije posao.
Ono što me žalosti je da mnoge moje sestre i braća vide to kao obavljanje posla. Biti u Prihvatilištu ne može se usporediti s poslom kojeg sam do sada radila ili kojeg čovjek radi u nekoj instituciji ili poduzeću. Samo se nasmijem kada me pitaju koje mi je radno vrijeme. Na raspolaganju sam 24 sata,vodim jedno domaćinstvo više, jednu zajednicu, a ne instituciju. Prihvatilište mora živjeti duh siromaštva pomaganja potrebitima, čuvajući se, kako je to lijepo napisao p.Gracijan, da u toj materiji ne uguši duh, a spašava tijelo. Darovi iz fonda Kruha sv.Ante, reći će on, nisu naši darovi. Upravljanjem darovima skupljenim za Caritas mi ne dajemo ništa svoga. Kroz Prihvatilište želim davati sebe, živjeti franjevaštvo kao stil života: bratstvo kao bratstvo svih ljudi, iskrenost, a ne diplomacija; iskrenost, a ne licemjerstvo, ne laž u odnosima; istinoljubivost i malenost, a ne bahatost, ne napuhana veličina; mirotvorstvo i radost, a ne žalost, što ne priliči kršćanima. Mogu zaključati vrata Prihvatilišta, otići kući, imati popodne, vikend, blagdane. Vođenje prihvatilišta i ''prosjačenje'' za potrebite ostaje u funkciji siromaštva kao zjenice u oku siromašnog brata Franje Asiškog, a ne bogaćenje koje izgladnjuje dušu.
Želim biti Božji žongler koji nastoji ganuti ljudska srca i dovesti ih do duhovne radosti. Zato mi je potrebna pomoć i podrška ne samo moje obitelji već i moje franjevačke obitelji. Prihvatilište mora biti ogledalo čovječnosti, čovjekoljublja i ljubavi prema bližnjem. To je najveći zakon Evanđelja i franjevačkog pokreta. U društvu sa sv.Franjom postajemo svjesni svoje malenosti. Gospodine učini me oruđem svoga mira.

s. Vilma Mlinarić
- 14:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.