Nas svijet XD

OpiS BlOgA:
Ma sta ima tu za reci...pa blog nam je supper...hehe..ofc..=)
O NaMa:
Mi smo dvije ludache koje ne rade nis nego se samo zabavljaju...hehe =)
Mi volimo: jedna drugu...nase decke..mawaa...iiii...sebe..ofc..
Ne volimo:ogovaranje,umišljene ljude i skolu...grrr

EwO WaM MaLo SmJeSkIcA:
sretan zubo coolhttp: rofl kiss greedy naughty wink thumbup cerek smijeh fino zujo pjeva
majo da se smijeteeee.....hehehe...xxD




http://tinypic.com/

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...KommEntAr!...j€$//N¤u

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic Sawrseni awatari!

IwaNa


DeaNa

deana-1277605.jpg
Add Image  |  View

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

subota, 06.12.2008.

Jucerasnja noc :S

evo da i ja napisem post..kad me ivana tak davi! vidim puuuno vi nas posjecujete! samo tako, hvala hvala..i mi vracamo komentare! bas ste nam kul! fensi smensi uber sexy kul..zakon! a malo mi je glup ovaj dizajn pa cu ja mislim skupa s iwy promijenit dizajn jer ipak ima i ljepsih! ici cemo do funky fish i tamo naci neki za nas...ima prelijepe dizajne! wooow! :) A sta se tice mog zivvvota...pa evo jucer(petak) sam bila malo vani do 5 ujutro! crkla sam! bio je neki tulum od nekog lika s faksa...i ja,marija i viktor smo bili pozvani na taj tulum iako ne znamo tog lika cija je kuca,ali je moja sestricna njegova naj prijateljica pa smo i mi bili pozvani..hehe! sve u svemu bilo je predobro! zbarila sam se s jednim tipcem..ne znam kako,ali sam se tak nacugala..uff! i bilo je predobro..svasta se pusilo i pilo! ja sam samo cigare i popila toliko piva da sam se gusila u njemu. hehe! al nisam htjela probati nikakve druge stvari, ako me kuzite! ma sta da jos kazem, bilo je dobro samo sta je neka cura Anamarija zavrsila na hitnoj jer se nadrogirala, specijalka! da mi starci doznaju da sam bila na tom tulumu zaklali bi sve u meni! ajoj, al dobro rekla sam im da cu bit kod sestricne gledat s njom film pa su mi povjerovali, ipak me ona brani! evo to je to, a za viktora i mariju- ne znam dal su se izvukli jer su bili do tako kasno,ali cut cu se s njima danas! poZzZzZzz! :):)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.