Nas svijet XD

OpiS BlOgA:
Ma sta ima tu za reci...pa blog nam je supper...hehe..ofc..=)
O NaMa:
Mi smo dvije ludache koje ne rade nis nego se samo zabavljaju...hehe =)
Mi volimo: jedna drugu...nase decke..mawaa...iiii...sebe..ofc..
Ne volimo:ogovaranje,umišljene ljude i skolu...grrr

EwO WaM MaLo SmJeSkIcA:
sretan zubo coolhttp: rofl kiss greedy naughty wink thumbup cerek smijeh fino zujo pjeva
majo da se smijeteeee.....hehehe...xxD




http://tinypic.com/

  studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...KommEntAr!...j€$//N¤u

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic Sawrseni awatari!

IwaNa


DeaNa

deana-1277605.jpg
Add Image  |  View

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

subota, 15.11.2008.

Ah joo...kako ste dragi...hhh....

Nije bas da nisam ocekivala da cete nam tako punooo kommati...jer znam da nam je blog lijepi...hhh....ali sam takva pa vam moram reci HVALAwink....BAS STE DARGI...HEHE sretan.... =)....ma samo vi tako nastavite...ewo ko sto sam rekla mi idemo u austriju sad ubrzo nisam sad sigurna kada 100%...ali da cemo ici to je sigurno...uglavnom htijela sam vam reci da kad budemo tamo da cemo vam se javiti....ofc....hehe...pa kad ste tako dragi....ubrzo bi trebao doci i novi post u kojem cemo vam sveeeee o provodu u austriji ispricati...hhh....ofc...nego sad moram ici...baj....nadam se da cete tako nastavit sa kommovma...ma morate....hehe...
Pussssa i boook.....kisssykiss...posebno Deani...i svima koji su nam do sad kommali...hehe...ae caooo!!!wavemahsmijeh....Od wase Iw

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.