Nas svijet XD

OpiS BlOgA:
Ma sta ima tu za reci...pa blog nam je supper...hehe..ofc..=)
O NaMa:
Mi smo dvije ludache koje ne rade nis nego se samo zabavljaju...hehe =)
Mi volimo: jedna drugu...nase decke..mawaa...iiii...sebe..ofc..
Ne volimo:ogovaranje,umišljene ljude i skolu...grrr

EwO WaM MaLo SmJeSkIcA:
sretan zubo coolhttp: rofl kiss greedy naughty wink thumbup cerek smijeh fino zujo pjeva
majo da se smijeteeee.....hehehe...xxD




http://tinypic.com/

  studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...KommEntAr!...j€$//N¤u

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic Sawrseni awatari!

IwaNa


DeaNa

deana-1277605.jpg
Add Image  |  View

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

ponedjeljak, 10.11.2008.

Ew i menee

Ewo i ja pisen novi postekic..ah prvo MORAM spomenut da su nam fetch girls bas kul cure..jea cmok veliki im saljemo..nemojte nam govorit da smo bogate i umisljene jer nismo..umisljene..ne! bogate..onako..nismo pretjerano bogate,ali mozemo si preustiti sto ocemo =D hehe! ne mogu to svi..a pa dali smo mi jucer 5 000 kn u crveni kriz..dosta im je svake godine po 10 000 kao sta im damo..i`m sorry ako im je malo,ali onak! ccc! Mi smo humanitarke poslje svega..al prvo sto ide je partijacice..na svakom partiju evo nas! i shoppingholicarke..omg imamo pun ormara potrebnih i nepotrebnih stvari,ali nade se kad tad za van..svaki tulum-druga odjeca..migich xD
evo malo da vam prepricam kak mi je bilo u skoli,lose..mislim dorijan je bolestan..dori moj..volim te! sta cu ja bez tebe u toj fakin skoli? isseee uzas! ajde barem sam vidjela svoju dragu dadilju koja mi je bila dadilja prije par godina..dok sam bila baby..ajmee joj,tako sam ju izljubila..ona sad ima 34 godina..hehe..mlada je ona dadilja meni bila..hmm,hehe! dadiljo diana,volim te! jea..pricala mi je o meni kakva sam bila,rekla je da sam uvijek htjela sve pinky,najvise pinky majice..haha..kao da sam tada znala sta je koja boja,ali vidi se da sam voljela pinky rozu boju jer mi je i sad to naj boja..pinky i ljubicasta X) hehe..rekla je da sam bila jako hiperaktivno dijete..da sam imala crvica xD ali da sam nju najvise voljela..ehehh! idem vam ja sada ljudi..vrijeme je da odem na ples..di su svi rekli da najljepse plesem..ajajaj..od 9 do 10 i po..POZEK!!! by deana :))

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.