Nas svijet XD

OpiS BlOgA:
Ma sta ima tu za reci...pa blog nam je supper...hehe..ofc..=)
O NaMa:
Mi smo dvije ludache koje ne rade nis nego se samo zabavljaju...hehe =)
Mi volimo: jedna drugu...nase decke..mawaa...iiii...sebe..ofc..
Ne volimo:ogovaranje,umišljene ljude i skolu...grrr

EwO WaM MaLo SmJeSkIcA:
sretan zubo coolhttp: rofl kiss greedy naughty wink thumbup cerek smijeh fino zujo pjeva
majo da se smijeteeee.....hehehe...xxD




http://tinypic.com/

  studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...KommEntAr!...j€$//N¤u

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic Sawrseni awatari!

IwaNa


DeaNa

deana-1277605.jpg
Add Image  |  View

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

nedjelja, 09.11.2008.

Eiii...thx na kommowima...kissy

Ljudachi evvo mene opet...dva puta u danu..hehe...a cujte...danas nema nikakvog partyja pa nam je tapija..opet..ali sad ne vjerujem da ce nesto iskrsnuti...ko i jucer..u zadnji cas...hhh...primjetila sam da vam se svima nas blogach svida...iako se ne bunim...ofc.da mora biti lijep kad je nas...hehe...pa sam vam samo tako malo dosla poslati kissach i pozz svima...i poruciti vam thx....hehe...p.s.uzivajte na nasem blogu...i dalje nam pustajte kommowe..OFC....a sad odoh jaaaa...nazalost...ali sutra je skola i ja se moram ici spremiti i ponoviti sve za sutra....heh..a sta ces...
Ugl..... = )...( =...
Vi mi lijepo zivite
cerek..hehe...I KOMMAJTE NAM OPET OVAKO

cerek....CMOXY OD IVANE....wave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.