Nas svijet XD

OpiS BlOgA:
Ma sta ima tu za reci...pa blog nam je supper...hehe..ofc..=)
O NaMa:
Mi smo dvije ludache koje ne rade nis nego se samo zabavljaju...hehe =)
Mi volimo: jedna drugu...nase decke..mawaa...iiii...sebe..ofc..
Ne volimo:ogovaranje,umišljene ljude i skolu...grrr

EwO WaM MaLo SmJeSkIcA:
sretan zubo coolhttp: rofl kiss greedy naughty wink thumbup cerek smijeh fino zujo pjeva
majo da se smijeteeee.....hehehe...xxD




http://tinypic.com/

  studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...KommEntAr!...j€$//N¤u

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic Sawrseni awatari!

IwaNa


DeaNa

deana-1277605.jpg
Add Image  |  View

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

nedjelja, 09.11.2008.

Ewo wam i mene...sweet IVANICHE...HHH

Ah napokon i ja malo na redu...sad sve moram ispocetka jer mi je ....kao sto vec znate...moja... opet naj...frendica Deana izbrisala sve prijasnje posteve..grrr...i to sve zbog jedne glupe svade..ma joooj...ali nema beda sad je sve oke..e da... jucer smo bile na luuuudooom partyju...ajajaj..hehe...omg..a onaj moj deckooo..kojg sam upoznala tamo...ulala..hot,hot...sve vam je pocelo ovako...mi smo bile doma......mislim svaka kod svoje kuce jer smo jos bile u svadi....heh...ugl.dosadivale smo se i bila je tapijaaa...sve dok mene...i Deanu....nije nazvala nasa draga frendica Ana... pozz njoj...i rekla da dodemo kod nje na jedan "mali" party..hehe..i ja i Deana samo pristale..ofc....a ni jedna ni druga nismo znale da nas je ona namjeravala pomiriti preko tog.... jer ona osobito ne voli kad se ja i Deana svadamo..ugl.mi smo tamo dosle i vidjele da to bas i nije neki.....kao sto nam je Ana rekla....mali party ....ali nam je svejedno bilo preee dobrooo...ofc.kad su tamo skoro bili samii decki...like omg..komadiiii...ma za birati...hehe...i kao sto vi vec znate ja sam jednog upoznala..hehe...jooj..swwet litle boy..ima 16 godina i takoo je lijep i sladakkkk...o m g...!!!!....= )...tako da ja nisam bas stalno bila u prisutstvu Deane i Ane vec u prisutstvu mog lipog slatkog deckica...hehe...ali ni Deana zadugo nije ostala sama hhh....necu jos nista reci..bade vama ona vec sve lijepo prepeicala...hehehe....
Soryte ljudy ali ja vam sad moram ici...hh...puach svima...i da KOMMAJTE NAM PUNOOOOOOOOO!!!!!!!!!!= ))....CMOK I TEBI D