ljudi dolaze
ljudi odlaze
ljudi izviru
ljudi poniru
ljudi pružaju ruku
ljudi se hladno povlače
u toplini me grle
u grubosti me odbacuju
u tišini dolaze
još tiše odlaze
ljudi koji se sa mnom bore
ljudi koji nešto od mene žele
ljudi koji dolaze
ljudi koji odlaze jer ne dobivaju što žele
ljudi kojima ne mogu dati ono što traže
ljudi koji ne traže ništa osim mene koja jesam baš ovakva kakva jesam
ljudi koji mi ne govore što da radim
ljudi koji zahtijevaju, zapovijedaju, viču na mene
ljudi koji sjede uz mene u tišini
ljudi koji traže objašnjenja
ljudi koji postavljaju uvjete
ljudi koji odlaze
ljudi koji dolaze
ljudi koji izviru
ljudi koji poniru
ljudi koji se ljute na mene
ljudi koji me ignoriraju
ljudi koji se povezuju sa mnom
ljudi koji se ne žele povezivati
ljudi koji se druže s drugim ljudima
ljudi koji su sami
ljudi koji se "druže" s drugim ljudima
ljudi koji su "sami"
ljudi i "ljudi"
ljudi koji jesu
ljudi koji nisu
ljudi koji znaju da nisu
ljudi koji znaju da jesu.
sve to nije uopće ni važno
niti ljudi, niti ja.
najmanje JA.

toliko.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.