ponedjeljak, 29.12.2008.

Joj, ti blagdani...

Prošla škola, prosjek mi je 3,6 (lol) (ako ne uzmemo u obzir vječnu jedinicu iz matematike), i dosta sam zadovoljan samim sobom.

Osjećam se daleko zrelije i sposobnije no prije, osjećam se bolje i jače.
No, tako to ide, čovjek počne koristiti svoje sposobnosti tek kad ih sam u potpunosti shvati...

I tako, došli i blagdani. Božić je bio...naporan. Ali i lijep. Ugodan, dapače.
Samo, nije lako tri dana imat hrpu gosti, pa ono.
Al bilo je lijepo.

dead

Sad čekam Novu. Još malo napora... Pa nakon Nove u Oštarije, na ferialnu praksu. Jedva čekam! Malo se odmorit od obaveza...

Naravno, sa curom se sad vidim svaki dan... I to će, nažalost, se nastaviti samo ovaj tjedan... Njoj fax počinje tjedan prije no meni škola...
cry

No, inače je sve super...
Ispunjen sam ljubavlju i toplinom, mirom i samopouzdanjem. Znam što mogu, znam koliko to mogu i sve...

Sve vas srdačno pozdravljam!!


Vezani

Misliti jest gledati
Nutarnje ja, vanjsko sve
I postupke griješne.

Gledati jest hodati
Kroz aleje vremena
Jer oči ljudske
Blagoslovljene su vizijama.

Hodati jest živjeti
Jer korak naprijed
Tjera krv u naša srca
Tjera dah u naše grudi.

Živjeti jest umrijeti
Jer svakim korakom
Bliže smo grobu
Svakim udahom umiremo
Trese nas smrti led.

No po smrti rađa se se život nov
Rađa se nova nada
Nova duša u moru
Nemira.



Image Hosting by Picoodle.com

| 11:28 | Komentiraj (2) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © " 'S rioghal mo dhream... " - Design touch by: Tri mudraca





Komentari On/Off


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


May the Force be with...uh...um...eh...koh... Kaj god!
Što reći? Osoba sam kao i svaka druga, sa individualnim razmišljanjima. Od glazbe preferiram grunge i breed, ali slušam dosta toga (osim cajki, rap-a i ostale usrane glazbe). Nekoć davno svirao sam u jednom karlovačkom bendu, Equilibriumu. Trenutno sam bez benda, vjerojatno će tako i ostati.
Veliki sam fan Star Wars-a, usto fasciniran Starim Keltima, volim pisati i crtati... Baš sam mali frik... nut

Evo i moje slikice:
Image Hosting by Picoodle.com

IME: Ivan
ROĐEN: 8.10.1989.
W: 77kg
H: 196cm
IQ: ∞ (kak da ne)
MOBITEL: 098965xxxx
LUD: Do yaya
U VEZI: DA
CIPELICE: 47
MJUZA: SVE S DISTORZIJOM



Evo vam i mojih ruku djela, crteži naime:
Jingizu
Dark Phoenix
Balance
Sign Of Ineluky
Darkness Embodied
Greed/Love of Mankind


STRANICE

MOJ VAMPIRSKI BLOG

DEMOBANDS.COM

EQUILIBRIUM na myspace-u

STARWARS.HR - Hrvatski fan site

MOJ MAJSPEJS

ELSEGRA.COM - Stranica za mobitele itd.

IZVRŠITELJI NAUMA GOSPODNJEG

MSN: storm-of-ineluky@hotmail.com






Exile Lyrics








Top lista bendova koje slušam:

1. Tool
2. Alice in chains
3. Apocalyptica
4. Godsmack
5. Mud honey
6. Disturbed
7. Nicleback
8. Pearl jam
9. Mother love bone

Nekada slušam i: System of a down, Offspring, Metallica





Counter!!!!!!!!!

Free Hit Counters

Free Hit Counters

ZAKON BLOGOVI:


Fiona - naj zakon žemska na cijelom blog.hr svijetu. Već ju dosta dugo znam, i smatram ju dobrom prijateljicom.

Anja - prekul žena, jedna od rijetkih još naklonjenih Dobru

La boite noire - žena koja piše prejebene pjesme

Sučić - lik iz mog razreda, spaljen do yaya, sluša punk/rock

Niniane - Blog moje sestre

Megy - Jedna jaaako fora cura, ima vrlo zanimljiv način pisanja postova

Ella - Djevojče iz moje škole, totalno poremećena (ali na krajnje negativan način :D, ili ne, lol)

Slavitza - Fora cura, sluša grunge

Eldarion - LOTR spike blog, mnogo cool

Converse girl 0014 - Super cura, totalno zakon, al ono

Katz- Blog mog best frenda, pravi grunger, jedan od rijetkih; trenutno ne piše

Sale!!! - metalac iz Karlovca, išli smo zajedno u osnovnu

Šojatica - frendica iz osnovne, totalno otkačena i luda osoba

Me as well - fora punk-rock bend iz klc-a

Power trip TV - poznati pod mnogim nazivima, power metal bend iz klc-a



Zahvaljujem Tri Mudraca za osnovni predložak koji sam mrvicu izeditirao... Fala dečki!


I am 42% loser. What about you? Click here to find out!


StupidTester.com says I'm 14% Stupid! How stupid are you? Click Here!



Image Hosting by Picoodle.com
Znam da vam ovo smiješno izgleda, al meni je baš kul... smijeh