četvrtak, 25.06.2009.

lost...

borim neke borbe
već dugo
ali ubijte me nemam pojma koje su
kad se okrenem iza sebe
ok, popela sam se par stepenica
ali ispod/ iza mene
prašina, smrvljeno kamenje
pokoji ukradeni trenutak radosti
ali ipak
okus rata
borbe

od mog razumijevanja
ostaje samo potreba da me se razumije
od mojeg suosijećanja
ipak samo želja da me netko osjeti

šta, draga moja da osjeti?!
sreću sa kojom ne znaš što bi
ljubav koju guraš od sebe
dodir u koji sumnjaš
uspomene
one koje bi trebala zaboraviti zalijevaš ko korov
i one koje bi trebala pamtiti brišeš otrovom

šta draga živiš?
jer nije ono što propovijedaš
ono što želiš od drugih ti ne znaš
pitanja na koja trebaš odgovor da bi živjela
ne znaš ni postaviti sebi
treba ti ruka da ti piše tvoju sreću
a postavit ćeš se pred prijeki sud
kao najjača od svih
tražeći od drugih da su jaki...

ti...
mala
slabija od ikog
nevidljivija od sjene
ti koja moraš biti glasna da bi te se vidjelo
ti koja moraš nanositi bol da bi znala da si živa
ti koja bježiš nebili te našli...
tko
tko da te nađe
nema nikoga
jer nema tebe...

- 10:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

design byRuby Nelle