Kad će taj petak?


Prošao je prvi april. Svim svojim djevojkama sam jučer izjavio bez razmišljanja - ti si jedina za koju moje srce vene i volim tebe, a ne te druge žene. Osjećao sam se jako, ali i pomalo mi je bilo dosadno kad sam već 12. put ponavljao jednu te istu frazu, a ona se kao i prethodnih 11 počela topit u mom naručju. Sreo sam ju sasvim slučajno, tu kraj posla dok sam šetao gablec da se malo slegne. Naime radimo relativno blizu. Inače družimo se petkom kod mene, to je 'naš' dan. I tako smo stajali malo skupa, ja joj prodavao razne priče, a ona meni sva mazna stalno ponavljala - jedva čekam ovaj petak, kad će već jednom taj petak. U priči sam uspio saznat i da je bila na depiliranju i da je mikicu svoju uredila tako da sam i ja postao nestrpljiv već. Al nisam smio pobrkat raspored, njen je petak, utorkom se družim s jednom starijom tetom. Kroz svaku njenu rečenicu se provlačio taj petak da sam ja već nervozan joj rekao da ću ju ružno karat u ako ne prestane, a ona meni mrtva hladna odgovori - nema sexa u petak, ja ću bit uz cestu mahat američkom zastavom, dolazi nam bush u posjet!!!
- 14:08 - veseljko je sretan jer je (18) - vjeverica uspio zadovoljit jednim udarcem - #

< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


jer ja sam frkachu
kad nemam curu drkachu
kad ju imam fukachu
kad sam pijan rigachu...


nije za moraliste
više za anarhiste
i prave sportiste
koji kopaju gliste
i idu u ribičiju...



i još...
za sve koji mi ne žele javno izjaviti ljubav tu je mejl/msn...
frkachu@yahoo.com


O
V
A
J

O
V
D
J
E

D
I
O

B
I

T
R
E
B
A
O

M
A
L
O

U
R
E
D
I
T
I

A
L
I

T
O

M
I

S
E

T
A
K
O

N
E

D
A