sick.

samo se javljam da kažem da stojim na mjestu. ehh super mi razloga za javljanje:)
ugl dobila sam neku virozu i već je jedno tjedan dana imam, tako da se ne mičem iz kreveta i jedem šta već ima za jest jer nemam snage za kuhanje. danas mi je kao malo bolje, pa sam otišla u šetnju s psom i ujutro si jaje skuhala.. jela sam ga s nekim kukuruznim prutićima i paradajzom, popila jogurt.. za ručak imamo kelj i cvjetaču (ali prženu tak da ono..), a ja ću uz to maznut i paradajz opet i jabuku iza. onda ću kasnije napravit kakao (nesquik u jednoj žlici praha ima 15 grama željeza, a ja tog nemam dosta), onda za večeru neš smuljat..datulje, pahuljice, mlijeko, jogurt, grožđe... možda odem na kavu neku.. ugl to bi sve skupa trebalo imati oko 1000 kalorija, fali mi još 100 za danas, moram ih negdje ugurati.. odlučila sam isprobati onu zigzag metodu, tak da sam jučer imala 1140 kalorija, danas bi kao trebala 1100, a sutra čak 1360! moram smislit što ću sutra jest jer ne mogu smislit niti ovih 100, kamo li 360.. al budem. 15 minuta sam čak danas i vježbala malo s utezima i tak.. neću se forsat dok mi viroza ne prođe jer inače nikad neće proć -.- i tak... za 2 tjedna mi faks počinje. moram biti zgodna, ne? :) frendica koja me nije vidjela 3 tjedna rekla mi je da mi je trbuh nekak ravniji i noge tanje:P napokon je zahladilo i lijepo je za trčanje, a ja ne mogu van iz kuće. super. rođendan će mi još malo.. bar znam da sam ove godine mršavija nego prošle, a time sam si i ljepša..





utorak, 20.09.2011. u 15:28 ][ 9 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.




komentari da/ne


*You don't drown by falling in the water. You drown by staying there.*


visina -162
godine-18
start-66
trenutačno-između 62 i 63
cilj-56




Zašto?
jer mogu i želim bolje.






Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.





Failure is only a fact when you give up. Everyone gets knocked down, the question is: Will you get back up?




fitness pal:)






Nothing tastes as good as being healthy and full of energy feels.