FrikStyle

utorak, 23.09.2008.

Nema neke priče,samo bezumno piskaranje

Evo mene nazad nakon 5645567876574563 dana....hmhmh...malo previše sam napiso,al da budem iskren samo sam našvrljo toliko brojeva...kao da ispadnem smiješan.Haha....ha...
Dobio ja,pa ajmo nazvat to inspiracijom i sada mi došlo da napišem nešta.
Svašta mi se dogodilo od zadnjeg postera i nemam volje sad ulazit u sve te dosadne detalje,jer mi ionako svi govore da su moje anegdote (a sama bit anegdota je da budu kratke),da su te moje divne anegdote duge,pune nepotrebnih sitnica i dosadne.Al istina je...ja sam sposoban neku tako smiješnu situaciju iz svakodnevnog života, totalno izbanalizirati i učiniti da me svi slušatelji zamrze i počnu u sebi psovati mi sve živo i mrtvo.Al dobro...ja sam realna osoba...pa u skladu svog tog realizma,ja se trudim skratiti sve te svoje priče i čak ako znam da je nešto smiješno,najbolje to prešutit jer ću svejedno to zajebat.Zato je najbolje se držati kratkih,britkih i sarkastičnih izjava,jer tu stvarno nemreš fulat...osim ako nemaš osjećaja za sarkazam...onda si sjeban.
No dobro...opet ja počeo filozofirat...a u biti i ko ga jebe,ko da će neko ovo i pročitat.

I tako počinje lagano nova akademska godina...još samo 3 godine i ne gine mi nać neki posao,iselit se od staraca,ženit,imat hrpu djece,radit do 89 il do mirovine čak i onda,ako je moguće, umrijet u snu.Al ko razmišlja toliko unaprijed.Heheh...ma zajebavam se,pokušavam ne razmišljati o svojoj budućnosti,jer onda izgubim sve ono što mi se sada događa...al to je nešto što čovjek mora sam shvatiti...jednostavno treba uživati u sadašnjem trenutku i ne razmišljati o svemu lošemu što se može dogoditi ili što će se eventualno dogoditi i prepustiti se onomu što te sada ispunjava i čini sretnim.Jedino tako ćeš jednog dana moć reći u trenucima svoje smrti da si proživio život u potpunosti i da ne žališ za ničim....Dobro,u idealnoj situaciji čovjek može u svojim zadnjim trenucima prije smrti nešto promrmljati,a kamoli sad neke grandiozne izjave davati.Jer jebiga...teško je pričati kad kašlješ krv...onak...
I uglavnom...nova godina nam se smiješi...dobro,ekonomskoj i feru je počela još prije nekih 20tak dana...ja stvarno ne kužim šta oni glume...moraju oni bit drugačiji od drugih,dok studenti ne samo da gube živce,nego su počeli šmrkati šećer samo da dođu sebi od debilnih predavanja...i još studenti ekonomije plate profesorima da počnu kasnije,a ovi ih zajebali...il je to bilo za ispite...ma ko ih jebe...sve to treba u zatvor strpat pa nek tamo profesori daju svoje autograme svima onima kojima su dali guze...I neka lijepo ocjenjuju performans tih guzojebača.E to bi bila pravda hehe

I sad ni sam neznam o čemu sam počeo pričati,al neka...kuda me luda sudba povede.
Da počinje faks...novi ljudi,novi predmeti,nova iskustva i lagano završavat svoje prvostupanjsko obrazovanje.Iako mi je ovih dana svega toga pun kurac...samo tjerat neku zajebanciju i uživat...sve ostalo će se sredit.Dobro,sad tako razmišljam kad sam neki dan rokno na ispitu i svega mi je pun kurac,al sve je to dio života i ne treba se oko toga previše zamarati,iako su mi neke lude ideje prošle kroz glavu,koje uključuju puno tnta i svog faksa,al mislim da nema smisla obavit tako nešto....jer sam ja tolika šeprtlja da bi mi najvjerojatnije ispao novčanik ispred goruće zgrade moga faksa i mislim da bi me čak i naša policija uspjela pronać...iako bi dobio samo uvjetnu kaznu za uništavanje jedne akademske institucije...nije to isto što i ubojstvo gdje dobiješ par mjeseci kućnog pritvora.Onak...

I sad tek vidim da se nisam dotakao nikakve teme,nisam dao nikakve mudre savjete niti uveo neke novitete...nego i dalje serem u mutnom.A šta ćete...niko nije savršen.Al ipak sam uspio pisati malo o nekim glupostima koje mi prolaze kroz glavu...Aj barem nešto.

23.09.2008. u 13:16 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga